ABECADŁO...!!! TYś CHOP UCONY, MOZES MI MONDROM ŁODPEDź DAć...?

Data: 2011-05-01 13:28:52
Autor: Polok_Prawdziwy
ABECADŁO...!!! TYś CHOP UCONY, MOZES MI MONDROM ŁODPEDź DAć...?

- cytakie śWIENTOBLIWE ŁOSOBY, jak nas NOJMONDZEJSY I NOJWINKSY POLOK-PAPIOż JPII, zażycio tes srać musiały...?

- ajeśli waliły ruwno, tocy ich PSENOJśWINTSE ŁODCHODY cudnie pachniały, albotes łokrutnie capiły, takjakpo Genowefie Hachulskiej...?

ABECADŁO...!!! TYś CHOP UCONY, MOZES MI MONDROM ŁODPEDź DAć...?