ABS

Data: 2011-01-16 03:04:23
Autor: mkochano
ABS
On Jan 8, 12:17 am, "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:
czy da sie za ozyc ABS do motora kt ry seryjnie nieby w niego wyposa ony ?

Kolega dowiadywał się o taką możliwość w Hondzie PanEuro. Nie da się.
Wersje z i bez ABS to niemal dwa różne motocykle, ten bez ABS nie ma
miejsca na zainstalowanie elementów ABSu.

Michał

Data: 2011-01-19 07:56:43
Autor: Jacot
ABS
mkochano <mkochano@volt.iem.pw.edu.pl> wrote:

Kolega dowiadywał się o taką możliwość w Hondzie PanEuro. Nie da się.
Wersje z i bez ABS to niemal dwa różne motocykle, ten bez ABS nie ma
miejsca na zainstalowanie elementów ABSu.

A to dziwne, bo ja mam takie Honde bez abs, w ktorej jest wszystko co
trzeba do zamontowania abs, z wersji abs. No czterokolowa jest ale to
akurat nie rzutuje.

--
Pozdrowionka
Jacot M10