ABS,ESP,TC

Data: 2011-09-20 21:29:19
Autor: masti
ABS,ESP,TC
Dnia pięknego Tue, 20 Sep 2011 23:23:18 +0200 osobnik zwany Przemys³aw
Czaja wystukał:

TVN Turbo - Jazda Polska - fajny odcinek był dzisiaj - padły mity na
temat ABS,ESP,TC i wszelkich innych wynalazków. Bardzo mokry tor i
przejazd 3 pojazdów - kompakt wyleciał przy 35km/h, SUV przy 25km/h (oba
z ESP) najbezpieczniej przejechało (z najwyższą prędkością) 3 auto nie
wyposażone w żaden system. Komentarz chyba zbędny...

ps. nie pisał bym tego, ale przypomniała mi się dyskusja w której
próbowałem udowodnić, że ABS wydłuża drogę hamowania ;-)

zapomnieli włączyć trybu nieśmiertelności :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-20 23:35:27
Autor: megrims
ABS,ESP,TC
W dniu 2011-09-20 23:29, masti pisze:
(ciach)
próbowałem udowodnić, że ABS wydłuża drogę hamowania ;-)
A kto powiedział, że ABS jest do skracania drogi hamowania?

zapomnieli włączyć trybu nieśmiertelności :)

IDDQD

Data: 2011-09-21 10:54:34
Autor: Chris
ABS,ESP,TC
U¿ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5b0uu$bk6$1usenet.news.interia.pl...

próbowa³em udowodniæ, ¿e ABS wyd³u¿a drogê hamowania ;-)
A kto powiedzia³, ¿e ABS jest do skracania drogi hamowania?
zapomnieli w³±czyæ trybu nie¶miertelno¶ci :)
IDDQD

IDKFA  na pe³ny bak :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN auta, jego wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Data: 2011-09-21 10:58:55
Autor: Tomek
ABS,ESP,TC
W dniu 2011-09-21 10:54, Chris pisze:
IDDQD

IDKFA  na pe³ny bak :)

Jeszcze IDCLIP i wszystkie zabezpieczenia przeciwzderzeniowe niepotrzebne :)

Data: 2011-09-21 11:05:14
Autor: Grejon
ABS,ESP,TC
W dniu 2011-09-21 10:58, Tomek pisze:
W dniu 2011-09-21 10:54, Chris pisze:
IDDQD

IDKFA na pe³ny bak :)

Jeszcze IDCLIP i wszystkie zabezpieczenia przeciwzderzeniowe
niepotrzebne :)

Taa.. a IDDT daje nawigacjê ze wszystkimi mapami? :)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-21 14:27:08
Autor: venioo
ABS,ESP,TC
W dniu 2011-09-21 11:05, Grejon pisze:
[...]

No to mnie rozbroiliscie :) Nie wiedzialem, ze tu tylu weteranow jest :D

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-21 20:14:29
Autor: scobowski
ABS,ESP,TC
W dniu 2011-09-21 14:27, venioo pisze:
[...]

Czitery ! ;)
tylko IDCHOPPERS by³ przydatny ;)

Data: 2011-09-21 22:03:27
Autor: Maciej S.
ABS,ESP,TC

No to mnie rozbroiliscie :) Nie wiedzialem, ze tu tylu weteranow jest :D

Dobra, to se ju¿ poszyfrowali¶cie, a teraz t³umaczcie :))

MS

Data: 2011-09-21 22:51:49
Autor: megrims
ABS,ESP,TC
W dniu 2011-09-21 22:03, Maciej S. pisze:

No to mnie rozbroiliscie :) Nie wiedzialem, ze tu tylu weteranow jest :D

Dobra, to se ju¿ poszyfrowali¶cie, a teraz t³umaczcie :))

MS

UTFG

Data: 2011-09-21 22:57:02
Autor: Grejon
ABS,ESP,TC

http://uk.ign.com/cheats/games/doom-pc-3285

Data: 2011-09-21 23:19:19
Autor: venioo
ABS,ESP,TC

http://demotywatory.pl/527839/IDDQD-- -IDKFA

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-22 08:38:33
Autor: spider
ABS,ESP,TC
W dniu 2011-09-21 23:19, venioo pisze:
> W dniu 2011-09-21 22:03, Maciej S. pisze:
> http://demotywatory.pl/527839/IDDQD-- -IDKFA

£ezka mi siê w oku zakrêci³a :)
Sieæ zbudowana w bloku na kablu koncentrycznym, odpalanie sterowników IPX/SPX i nieprzespana noc, Piêkne czasy :) to se ne vrati ;)
spider

Data: 2011-09-27 00:15:03
Autor: Micha³
ABS,ESP,TC
spider <spajder[wytnij]@wp.pl> napisa³(a):
> [...]

Sieæ zbudowana w bloku na kablu koncentrycznym, odpalanie sterowników IPX/SPX i nieprzespana noc, Piêkne czasy :) to se ne vrati ;)
Pozdrawiam

Novel 3.1, P. Pro 160MHz serwer

i na AMD 486 100MHz 4MB EDO RAM Doom1 ¶miga³ po sieci :) i Warcraft 1 i 2 :)

Pozdrawiam.

Data: 2011-09-21 12:49:41
Autor: Przemysław Czaja
ABS,ESP,TC

Użytkownik "megrims"

próbowałem udowodnić, że ABS wydłuża drogę hamowania ;-)
A kto powiedział, że ABS jest do skracania drogi hamowania?

Nikt, ja twierdziłem i twierdzę nadal, że wydłuża drogę hamowania :)

zapomnieli włączyć trybu nieśmiertelności :)

IDDQD

LOL :)

ABS,ESP,TC