Data: 2011-09-20 21:33:23 | |
Autor: to | |
ABS,ESP,TC | |
begin PrzemysÂław Czaja
TVN Turbo - Jazda Polska - fajny odcinek był dzisiaj - padły mity na No zbędny, bo porównywanie różnych aut żeby wyciągnąć wniosek na temat ESP jest lekko bez sensu. Poza tym ESP nie został stworzony do jazdy po torze, ESP sprawnie poprawia drobne błędy, które można popełnić w normalnej jeździe, kiedy nie jest się specjalnie skupionym. Nikt chyba w wyścigach nie używa ESP. TC jest używane w sporcie, ale to zupełnie inna historia niż to w autach cywilnych, które jest zwykle ustawione bardzo zachowawczo. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-09-20 23:55:16 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
ABS,ESP,TC | |
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7906a3$0$2497$65785112news.neostrada.pl... begin Przemys³aw Czaja Dla mnie miało sens...upadł kolejny mit na temat poczucia niesmiertelności w SUV - pomimo tych samych układów wspomagających zachowują się na drodze znacznie gorzej niż kompakty Poza tym ESP nie został stworzony do jazdy po Takie też było przesłanie tego programu - wszystkie te ABEESY sresy dają złudne poczucie bezpieczeństwa, ponieważ myślisz, że w razie czego wyprowadzą Cię z opresji, co jak się okazało jest bujdą na resorach Nikt chyba w Ano w sporcie nie ma, dlaczego miało by być skoro mało, że nic nie daje, to jeszcze podnosi cenę, wagę, komplikację itd, itp. |
|
Data: 2011-09-21 00:09:28 | |
Autor: szufla | |
ABS,ESP,TC | |
Takie też było przesłanie tego programu - wszystkie te ABEESY sresy daj± złudne poczucie bezpieczeństwa, ponieważ my¶lisz, że w razie czego wyprowadz± Cię z opresji, co jak się okazało jest bujd± na resorach Ta, to po huk montuja te systemy w autach ? sz. |
|
Data: 2011-09-21 00:11:56 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
ABS,ESP,TC | |
Użytkownik "szufla" Takie też było przesłanie tego programu - wszystkie te ABEESY sresy daj± złudne poczucie bezpieczeństwa, ponieważ my¶lisz, że w razie czego wyprowadz± Cię z opresji, co jak się okazało jest bujd± na resorach W tym samym celu, w którym chc±c wymienić żarówkę musisz wymontować skrzynię biegów. |
|
Data: 2011-09-21 00:32:57 | |
Autor: szufla | |
ABS,ESP,TC | |
W tym samym celu, w którym chc±c wymienić żarówkę musisz wymontować skrzynię biegów. Przestan, prosze cie :) sz. |
|
Data: 2011-09-21 12:55:17 | |
Autor: MZ | |
ABS,ESP,TC | |
W dniu 2011-09-21 00:32, szufla pisze:
Nie ma przestań:] Skrzynię to może nie, ale wyj±ć aku, zdemontowaćW tym samym celu, w którym chc±c wymienić żarówkę musisz wymontować skrzynię biegów. atrapę, zderzak, odkręcić rury do filtra powietrza i jeszcze kilka detali żeby wymienić żarówkę w reflektorze po stronie kierowcy to niestety norma (vide Focus). Ewentualnie podręcznik "Jak zostać ginekologiem w 24h" i ćwiczyć, ćwiczyć... -- MZ |
|
Data: 2011-09-21 13:24:32 | |
Autor: kamil | |
ABS,ESP,TC | |
On 21/09/2011 11:55, MZ wrote:
W dniu 2011-09-21 00:32, szufla pisze: Ostatnio zmieniałem żarówkę ze 3 lata temu, to naprawdę aż taki problem? Zawsze możesz kupić poldka. Zawieszenie z wagonu na węgiel, wyje a nie jedzie, ale miejsca na żarówki masz sporo. Przecież ten cały postęp to bzdura i wyci±ganie kasy, co nie? Za komuny to było lepiej. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-09-23 18:30:37 | |
Autor: Grejon | |
ABS,ESP,TC | |
W dniu 2011-09-21 14:24, kamil pisze:
Ostatnio zmieniałem żarówkę ze 3 lata temu, to naprawdę aż taki problem? Tak, je¶li musisz się specjalnie w ASO umawiać, zamiast zrobić to na stacji benzynowej zaraz po jej kupieniu. Zawsze możesz kupić poldka. Zawieszenie z wagonu na węgiel, wyje a nie No widzisz - też odnosisz takie wrażenie? -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi |
|
Data: 2011-09-21 14:21:29 | |
Autor: P.B. | |
ABS,ESP,TC | |
Dnia Wed, 21 Sep 2011 12:55:17 +0200, MZ napisał(a):
Nie ma przestań:] Skrzynię to może nie, ale wyj±ć aku, zdemontować Alternatyw± jest odkręcenie jedynej ¶ruby, na której jest zamocowana lampa i zwolnienie dwóch plastikowych zaczepów - tu przydaje się antena od radia. Wyjmujesz cały reflektor i spokojnie sobie wymieniasz żarówkę :-) Dla porz±dku napiszę, że w FF II przed i po liftingu. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2011-09-21 17:30:43 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
ABS,ESP,TC | |
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1svcjpxv7rkw2.qn3mdzopqvjk$.dlg40tude.net... Wyjmujesz cały reflektor i spokojnie sobie wymieniasz żarówkę :-) Dla i to ma być argument obrony?! LOL -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM http://allegro.pl/p307-1-6hdi-110km-klimatronik-komputer-cd-i1804906137.html Fiat Uno 3d 1,7D - na czę¶ci http://allegro.pl/uno-1-7d-3drzwiowy-caly-tanio-i1804906436.html |
|
Data: 2011-09-21 20:18:53 | |
Autor: P.B. | |
ABS,ESP,TC | |
Dnia Wed, 21 Sep 2011 17:30:43 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):
Wyjmujesz cały reflektor i spokojnie sobie wymieniasz żarówkę :-) Dla Skoro MZ woli rozebrać pół samochodu, by mieć luksus zmiany żarówki w reflektorze zamocowanym na samochodzie... Patent w FF zreszt± nie jest taki nowy, bo w PF125p też do wymiany żarówki demontowało się reflektor, choć pewnie można było przebijać się z wnętrza kabiny :-) -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2011-09-21 22:13:57 | |
Autor: MZ | |
ABS,ESP,TC | |
nowy, bo w PF125p też do wymiany żarówki demontowało się reflektor, choćWell.... widocznie mieli¶my inne 125p bo w moim żarówkę się wymieniało normalnie, bez dodatkowych operacji. -- MZ |
|
Data: 2011-09-21 22:45:20 | |
Autor: P.B. | |
ABS,ESP,TC | |
Dnia Wed, 21 Sep 2011 22:13:57 +0200, MZ napisał(a):
nowy, bo w PF125p też do wymiany żarówki demontowało się reflektor, choćWell.... widocznie mieli¶my inne 125p bo w moim żarówkę się wymieniało Normalnie, czyli odkręcało się okular, luzowało trzy ¶rubki trzymaj±ce element optyczny, lekko obracało się go, wyjmowało i wymieniało żarówkę. Tak było w tym 1974 i w tym z 1982r. którymi jeĽdziłem - sprawdzałem też w "Sam Naprawiam.." Jeżeli "normalnie" to dla Ciebie przez za¶lepkę od strony silnika, to w 125p nie jest normalnie. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2011-09-21 17:39:02 | |
Autor: szufla | |
ABS,ESP,TC | |
Nie ma przestań:] Skrzynię to może nie, ale wyj±ć aku, zdemontowaćW tym samym celu, w którym chc±c wymienić żarówkę musisz wymontować Ale co ma do tego ABS, bo porownanie jest raczej z dupy wziete :) sz. |
|
Data: 2011-09-21 10:42:28 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
ABS,ESP,TC | |
W dniu 2011-09-21 00:09, szufla pisze:
Takie też było przesłanie tego programu - wszystkie te ABEESY sresy daj± No i to jest wła¶ciwe pytanie. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci gts /kropka/ pl | lub cało¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2011-09-21 11:14:29 | |
Autor: kakmar | |
ABS,ESP,TC | |
Dnia 20.09.2011 szufla <brak@emaila.pl> napisał/a:
Raz że można zaoszczędzić na zawieszeniu, co ładnie pokazał przykład mercedesa. Dwa że wielu chętnie dopłaci za fajne trzyliterowe cuda. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-09-21 13:23:02 | |
Autor: kamil | |
ABS,ESP,TC | |
On 21/09/2011 12:14, kakmar wrote:
Dnia 20.09.2011 szufla<brak@emaila.pl> napisał/a: Chętnie dowiem się, jakie zawieszenie przejmie funkcje ABSu. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-09-21 14:24:42 | |
Autor: BartekK | |
ABS,ESP,TC | |
W dniu 2011-09-21 14:23, kamil pisze:
On 21/09/2011 12:14, kakmar wrote:Nie zawieszenie przejmuje funkcje ABSu, tylko mercedes zaprojektował w A-klasie dupiate zawieszenie, którym jeździć by się nie dało, auto przy teście łosia się przewracało, ale dorobił elektronikę, kontrole trakcji i inne dupiersznity które jakoś próbują nie pozwolić ci doprowadzić do przewrócenia auta. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2011-09-23 17:41:05 | |
Autor: DoQ | |
ABS,ESP,TC | |
W dniu 21-09-2011 14:24, BartekK pisze:
A-klasie dupiate zawieszenie, którym jeĽdzić by się nie dało, auto przy Czyli jednak to działa. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-09-21 14:16:09 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
ABS,ESP,TC | |
W dniu 2011-09-21 13:14, kakmar pisze:
Dnia 20.09.2011 szufla<brak@emaila.pl> napisał/a: [ntg] Podobne zjawisko w kompaktowych aparatach fotograficznych. Projektować obiektywy bez dystorsji geometrycznych? Po co - soft aparatu wyprostuje krzywe linie. Walczyć z aberracją chromatyczną? Nie warto, soft skoryguje tęczowe obwódki z małą stratą na ostrości. I dzięki temu obiektyw ma mniej szkieł (tańszy, lepszy kontrast), można zrobić też zrobić większego "zooma". No i w sumie słuszna droga. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-09-21 12:53:19 | |
Autor: Bydlę | |
ABS,ESP,TC | |
On 2011-09-21 00:09:28 +0200, "szufla" <brak@emaila.pl> said:
Takie też było przesłanie tego programu - wszystkie te ABEESY sresy daj± Bo ¶wietnie się spisuj± w sytuacjach, do których je zaprojektowano. Co więcej - czasami hamuj± na krótszym dystansie, niż pozbawione go pojady. :-) -- Bydlę |
|
Data: 2011-09-21 08:21:09 | |
Autor: gizmo | |
ABS,ESP,TC | |
W dniu 2011-09-20 23:55, Przemysław Czaja pisze:
Co najwyżej ten konkretny kompakt zachował się w tej konkretnej sytuacji lepiej niż ten konkretny SUV. Tyle i tylko tyle z tego wynika. g. |