Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   ABS - czym się różni nowy od starego?

ABS - czym się różni nowy od starego?

Data: 2010-12-17 12:53:17
Autor: Budyń
ABS - czym się różni nowy od starego?
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:iefftd$i7$1news.onet.pl...
Wszyscy pieją z zachwytu, jakiż to świetny c-ABS wymyśliła Honda. Czy rzeczywiście jest taki fajny, czy to tylko marketing?
Czy warto rozglądać się za motocyklem z ABSem sprzed 5 lat?

w bmw f650gs z 2000roku (lub 2001, nie pamietam) abs działał wyśmienicie. Nie bardzo sobie wyobrazam co mozna tam poprawić. Moze inne marki mialy jakies problemy.



b.

Data: 2010-12-17 14:51:04
Autor: de Fresz
ABS - czym się różni nowy od starego?
On 2010-12-17 12:53:17 +0100, Budyń <bud_yn@gazeta.pl> said:

Wszyscy pieją z zachwytu, jakiż to świetny c-ABS wymyśliła Honda. Czy rzeczywiście jest taki fajny, czy to tylko marketing?
Czy warto rozglądać się za motocyklem z ABSem sprzed 5 lat?

w bmw f650gs z 2000roku (lub 2001, nie pamietam) abs działał wyśmienicie. Nie bardzo sobie wyobrazam co mozna tam poprawić.

Znajomy z RTkiem z okolic przełomu wieków (nie pamiętam dokładnie) zeznawał, że o ile na mokrym asfalcie było w sumie ok, to mokry bruk był kompletną masakrą - hample w ogóle przestawały działać i można się było nieźle wdupic zjeżdżając np. z jakiejś starówki na wzgórzu. Ponoć parę lat później lepiej to dopracowali.

--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2010-12-17 13:55:51
Autor: Piotr Klimek
ABS - czym się różni nowy od starego?
Dnia (Fri, 17 Dec 2010 14:51:04 +0100) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:

Wszyscy pieją z zachwytu, jakiż to świetny c-ABS wymyśliła Honda. Czy rzeczywiście jest taki fajny, czy to tylko marketing?
Czy warto rozglądać się za motocyklem z ABSem sprzed 5 lat?

w bmw f650gs z 2000roku (lub 2001, nie pamietam) abs działał wyśmienicie. Nie bardzo sobie wyobrazam co mozna tam poprawić.

Znajomy z RTkiem z okolic przełomu wieków (nie pamiętam dokładnie) zeznawał, że o ile na mokrym asfalcie było w sumie ok, to mokry bruk był kompletną masakrą - hample w ogóle przestawały działać i można się było nieźle wdupic zjeżdżając np. z jakiejś starówki na wzgórzu. Ponoć parę lat później lepiej to dopracowali.

Gdybym mial zjechac z takiej mokrej gorki z kocimi lbami to raczej bym
uzywal tylko tylu na granicy zablokowania kola (mi jest latwiej wyczuc
blokade tylu). W sumie ABS robil co mial robic, czyli nie dopuszczal do
zablokowania kola - a ze do skrzyzowania bylo coraz blizej to inna sprawa
:)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-12-17 17:29:05
Autor: Budyń
ABS - czym się różni nowy od starego?
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.igmr25.nu1.usenetpiko.homelinux.net...
Znajomy z RTkiem z okolic przełomu wieków (nie pamiętam dokładnie)
zeznawał, że o ile na mokrym asfalcie było w sumie ok, to mokry bruk
był kompletną masakrą - hample w ogóle przestawały działać i można się
było nieźle wdupic zjeżdżając np. z jakiejś starówki na wzgórzu. Ponoć
parę lat później lepiej to dopracowali.

Gdybym mial zjechac z takiej mokrej gorki z kocimi lbami to raczej bym
uzywal tylko tylu na granicy zablokowania kola (mi jest latwiej wyczuc
blokade tylu). W sumie ABS robil co mial robic, czyli nie dopuszczal do
zablokowania kola - a ze do skrzyzowania bylo coraz blizej to inna sprawa
:)

No to rzeczywiscie wtedy były te abs-y kiepskie. Tyle ze w moim był ok - żadne kocie łby itp nie robiły na nim wrażenia. A hample zaciskałem do oporu, abs trzeszczał az miło :-)





b.

ABS - czym się różni nowy od starego?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona