ABS na szklance - błąd czy funkcja?

Data: 2015-01-29 19:33:19
Autor: Sebastian Biały
ABS na szklance - błąd czy funkcja?
On 2015-01-29 09:56, Gregoriusx wrote:
(Laguna II) w takich warunkach. Po około
kilometrze z prędkością 20-30 km/h gdzie co chwilę czułem, że któreś z
kół łapie poślizg na desce zapalił się błąd ABS

U mnie w LII zamarzło jedno koło (tylne). Ręczny a w nocy mróz. Ponieważ na drodze szklanka, to z zablokowanym kołem wystarczyło coś koło 50m i błąd ESP. Więc to raczej normalne zachowanie układu, nie jest w stanie oceniać poslizgu kół w takich warunkach.

Masz pewno jakies spore opory skoro zatrzymywało koło na lodzie. Podejrzane.

ABS na szklance - błąd czy funkcja?