Data: 2009-12-15 16:47:17 | |
Autor: Stefan Szczygielski | |
ABS trochę nie działa ? | |
Michał wrote:
Jak nasciskam na hamulec i się ślizga to czuje abs - on nawet działa Wciskaj hamulec i sprzęgło jednocześnie. Ja ma być skuteczne hamowanie z ABSem to hamulec wciskasz pełną parą zapierając się o fotel. S. |
|
Data: 2009-12-15 20:04:44 | |
Autor: 'Tom N' | |
ABS trochę nie działa ? | |
Stefan Szczygielski w <news:hg8b25$srb$1news.onet.pl>:
Ja ma być skuteczne hamowanie z W celu połamania fotela, czy wgniecenia pedału _pod_ podłogę? -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2009-12-15 21:11:47 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
ABS trochę nie działa ? | |
'Tom N' pisze:
Stefan Szczygielski w <news:hg8b25$srb$1news.onet.pl>: Ale on ma racje - z ABS należy naciskać pedał z całej siły. I nie ma obaw - niczego nie połamiesz. |
|
Data: 2009-12-15 21:44:03 | |
Autor: Karolek | |
ABS trochę nie działa ? | |
Tomasz Pyra pisze:
'Tom N' pisze: To renault, wiec jest ryzyko, ze cos sie polamie ;P -- Karolek |
|
Data: 2009-12-17 01:41:51 | |
Autor: Michał | |
ABS trochę nie działa ? | |
> Ale on ma racje - z ABS należy naciskać pedał z całej siły. pomimo że to wersja po faceliftinu (dużo gorsza i częściami volvo) to wciąż bardzo zdecydowanie nie jest laguna :) a tak serio to problem jest taki że ja jestem mocniejszy niż ten mechanizm co odpycha w drugą stronę - i tu jest problem. i to jest nawet naciskając słabo poprostu blokuje koła. a co do hamowania ABSem nie wydaje mi sie ze trzeba z całej siły takie 20kg to już blokuje koła przy dowolnej prędkości (jak abs nie działa), auto nie ma awaryjnego dociskania, ale chyba ma dystrybucje coś tam. na mokrym, na suchym z dużych prędkości już źle hamuje ale to wina kolejnych oszczędności i małych tarcz. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-12-15 21:14:35 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
ABS trochę nie działa ? | |
Stefan Szczygielski pisze:
Michał wrote: Jeżeli blokuje koła pomimo posiadania ABS, to ma coś popsute w hamulcach i sprzęgło mu nie pomoże. Co do sprzęgła to nie ma sensu próbować wcisnąć go razem z hamulcem, bo zawsze zaowocuje to spóźnieniem naciśnięcia hamulca i wciśnięciem go na początku z mniejszą siłą. Natomiast potem jak już hamulec jest wciśnięty z całej siły można wcisnąć sprzęgło - jakieś symboliczne zyski w drodze hamowania to może dać, no i silnik nie zgaśnie jak samochód się zatrzyma. |