ABS w BMW

Data: 2009-10-24 11:04:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Słuchajcie - czy ABS w BMW boryka sie z jakimiś typowymi usterkami?

Pytam, bo jest do sprzedania R1100RT z niedzialającym ABSem.
Zdaje sobie sprawe, ze moze to być czujnik, złącze, kabelek .. ale i np. pompa ABSu.
Jesli ktoś sprzedaje moto i ABS nie dziala, to wg mnie raczej czujniczek czy kabalek by naprawił ... no ale już różne cuda widzialem.
Generalnie moje pytanie brzmi - czy słyszeliscie/spotkaliście z typowymi usterkami ABSu w BMW (w tym wypadku konkretnie rozmowa o R1100)

Drugie pytanie, dodatkowe.
Silniki w K1200 (roczniki okolo 97) - coś złego powinienem o nich wiedziec?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-10-24 11:38:35
Autor: Norbi
ABS w BMW
Kuba (aka cita) pisze:
Słuchajcie - czy ABS w BMW boryka sie z jakimiś typowymi usterkami?

Pytam, bo jest do sprzedania R1100RT z niedzialającym ABSem.
Zdaje sobie sprawe, ze moze to być czujnik, złącze, kabelek .. ale i np. pompa ABSu.

Gdzie do kupienia jest to moto  - czasem nie na Slasku ?
Cartman mial cos podobnego z ciaglymi problemami ....
koniec koncow odpuscil i kupil inne BMW

Norbi
BLACK XX'03 - zepsuty bo bez ABS... :)

Data: 2009-10-24 11:50:18
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Norbi wydusił z siebie te słowy:

Gdzie do kupienia jest to moto  - czasem nie na Slasku ?
Cartman mial cos podobnego z ciaglymi problemami ....
koniec koncow odpuscil i kupil inne BMW

nie, jest w Poznaniu
Generalnie zakladam, ze gdyby to bylo coś prostego byloby naprawione, zwlaszcza, ze koleś ma go 2 sezony.
Bede w niedziele w Poznaniu to podjade go zobaczyc, jednak wątpie, zebym sie zdecydował .. no chyba, ze cena bedzie mocno promocyjna ;-)
Zadałęm tu pytanie, bo czasem pewne samochody/motory i inne urządzenia mają swoje przywary i z 80% prawdopodobieństwem problemy z czymś tam są oczywiste.

Data: 2009-10-24 03:15:01
Autor: doktorski
ABS w BMW
On 24 Paź, 11:50, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

Generalnie zakladam, ze gdyby to bylo coś prostego byloby naprawione,
zwlaszcza, ze koleś ma go 2 sezony.
Proste pewnie jest tylko czy oplacalne...

Modulator: 7100 pln, czujniki po 450 pln.

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-10-24 12:19:08
Autor: Dyfer
ABS w BMW
W moim byłym bmw r1100s abs raz na 20-30tyś km po prostu się wieszał. Wystarczyło zrobić reset i na następne 20-30tyś było dobrze. Poza tym mając diodę led i rezystor (50gr w sklepie elektronicznym) można w prosty sposób przeprowadzić diagnostykę.

Poczytaj sobie tu:

http://www.ibmwr.org/ktech.shtml
http://www.largiader.com/abs/absfault.html

Pozdr

--
Dyfer
3City

Data: 2009-10-24 12:28:14
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Dyfer wydusił z siebie te słowy:

[...]

faktycznie, zapomnialem o kodach błędów
Dzięki

--

BMW K1200S

A mozesz w jednym zdaniu powiedziec coś o tym silniku?
Waham sie między 1100RT a K1200RS i jakkolwiek 1100RT już jechalem, widzialem, dotykałem i kilku znajomych ma .. tak z K1200 nie mialem żadnych doswiadczeń.
ps czy jest problem ze znalezieniem używek kufrów i stelarzy (K1200RS) ... jaki to moze być rząd wielkości ceny-orientujesz sie moze?

Data: 2009-10-24 07:38:47
Autor: jeszua
ABS w BMW
On 24 Paź, 12:28, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
> BMW K1200S

A mozesz w jednym zdaniu powiedziec coś o tym silniku?
Waham sie między 1100RT a K1200RS i jakkolwiek 1100RT już jechalem,

AFAIR to dwa rozne silniki: k1200rs to stary model 130KM, a k1200s
jest juz na nowym silniku 164KM
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2009-10-24 19:06:12
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
jeszua wydusił z siebie te słowy:

[...]

tak tak - mówmimy o starrszym 130KM w K1200RS
Niestety musialem kupić coś tanszego .. wiec w gre wchodzi K1200RS z ok 97r. jesli sie uda .. bo jak nie . to bede musial zrezygnować z kardana i kupić coś jeszcze tanszego.

ps. przy okazji - ile moze przejchać taki 1100 w R1100RT, bo jest niedaleko mnie taki z przebiegiem .. 84 tys

Data: 2009-10-24 10:53:21
Autor: Artur Zabroński
ABS w BMW
On 24 Paź, 19:06, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

ps. przy okazji - ile moze przejchać taki 1100 w R1100RT, bo jest niedaleko
mnie taki z przebiegiem .. 84 tys

Przepraszam a z jakim przebiegiem chcesz kupić 12-letnie moto? Prędzej
bym brał takiego z przebiegiem 84 niż 20-30kkm (większość w Polsce).

--
Artur

Data: 2009-10-24 20:45:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Artur Zabroński wydusił z siebie te słowy:

[...]

ja nie z tych co szukają nówki niesmiganej ;-)
Pytanie bylo z czystej ciekawości, bo w samochodach jestem troche bardziej obeznany. Motorki to wiesz .. jeżdze i tyle. Mimo wszystko gdzies jest jakiś pułap przebiegu, gdzie taki silniczek już będzie mógł budzić zastrzeżenia spowodowane normalnym użytkowaniem, a nie złym użytkowaniem.
Ja sam VTXem w jednym roku zrobilem prawie 20kkm i tak w samochodzie jak i motorze - wole mieć oryginalny duzy, niż kręcowny niewiadomojaki.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
Omega A R6 3,0 24V

Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

Data: 2009-10-24 20:44:15
Autor: Monster
ABS w BMW
Kuba (aka cita) pisze:

ps. przy okazji - ile moze przejchać taki 1100 w R1100RT, bo jest niedaleko mnie taki z przebiegiem .. 84 tys

No to dotarta:-)Moja poprzednia S (silniki są bardziej wyżyłowane-98KM)miała 50tys-jak nówka,obecna niby 70kkm,ale patrząc na otarcia ramy,podnóżków to pewnie x2 i lata bez problemów:-)

Masz gdzieś linkę do tego RT?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-10-24 20:46:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Monster" <"alpy2usun _to wydusił z siebie te słowy:

Masz gdzieś linkę do tego RT?

tylko sie nie smiej z koloru .. bo ja nie moge na niego patrzec ;)

http://moto.allegro.pl/item780456889_bmw_r_1100_rt_1100rt_1998.html

Data: 2009-10-24 20:48:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

[...]

zastanawiam sie jeszcze nad czymś takim
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1113168
i mimo, ze ten ze wszytskich ST w ogłsozeniach wygląda najbardziej przyzwoicie chyba .. to widze go w ogłoszeniach już od .. hmm .. moze roku...
Pech?

Data: 2009-10-24 21:11:00
Autor: Monster
ABS w BMW
Kuba (aka cita) pisze:

tylko sie nie smiej z koloru .. bo ja nie moge na niego patrzec ;)

http://moto.allegro.pl/item780456889_bmw_r_1100_rt_1100rt_1998.html

Myślałem że różowy:-)Ten niebieski na Żywo jest ok,tylko nie ma sensu kupować sprzęta na który się nie można patrzeć:-)
pod lusterkiem jest ładnie zeszlifowany panel,lusterko pewnie odpadło,pokrywa głowicy na 100% wymieniona,szkoda,ciekawe jak dostała,za te pieniądze ciężko będzie kupić ładną RT ,aha kufry boczne to ok 1000zł + ze 300 na stelaż
poproś gościa o fotki w lepszej rozdzielczości

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-10-24 21:19:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW

Kuba (aka cita) pisze:

[...]

mam do niego 50 km .. wiec wole sam zobaczyc, niz zdjęcia oglądac
co do pieniedzy to zdaje sobie sprawe, ze w tych kwotach bede musial pogodzić sie z pewnymi, nazwijmy to, niedociągnięciami.
Co do samego koloru i samych zarysowan, abstrahując od tego konkretnego egzemplarza, nie jest to problem - zawsze mozna pomalowac.
Istotniejszy jest dla mnie silnik i przede wszytskim rama/zawieszenie. Reszta to pikus, a ja estetą nie jestem

ps. słyszałem, ze te lusterka to i tak potrafią odpaść nawet na większych dziruach - prawda to li?

Bardziej podoba mi sie to
http://moto.allegro.pl/item776280073_bmw_k_1200_rs.html
i w zasadzie to jest jedyny RS ktory mi sie podoba - ze względu na kolor .. te strebrno czerwone wyglądają strasznie (nawet jak na moj daltonizm i wszytsko inne)

Obawiam sie jednak, ze np. kufry+stelaż będą tu dużo droższe niż to RT.

Sam nie wiem na co sie zdecydować. Moze w ogole zrezygnuje z kardana i w gre zaczną wchodzić łańcuchy .. a tam wybór dużo większy..
Moze jednak ST1100?...

Wrrr, nie lubie takichg wyborów ;)

Data: 2009-10-24 21:50:11
Autor: Monster
ABS w BMW
Kuba (aka cita) pisze:

[...]
Fotki ja chciałem zobaczyć:-)Rama?nie ma,tam jest tylko subframe i główka,patrz z tyłu czy prosta,ciężko dostać prostą,przynajmniej do mojej,a kosztuje dużo,zawieszenia ciężko popsuć,lagi jak już są drogie.

ps. słyszałem, ze te lusterka to i tak potrafią odpaść nawet na większych dziruach - prawda to li?
pewnie jak w starszych K na zatrzaskach

Obawiam sie jednak, ze np. kufry+stelaż będą tu dużo droższe niż to RT.
Raczej tak,no i mało części

Sam nie wiem na co sie zdecydować. Moze w ogole zrezygnuje z kardana i w gre zaczną wchodzić łańcuchy .. a tam wybór dużo większy..
Moze jednak ST1100?...
A to nie wiem,to ma być kanapa?Z BMW  R masz jeszcze RS i S,tańsze,kufry te same pasują:-)

Wrrr, nie lubie takichg wyborów ;)
tą oglądałeś?licząc kufry,stelaże lakier itp nie wychodzi duzo drożej

http://moto.allegro.pl/item776078290_bmw_r1100rt_idealny_oryginal_1999r.html

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-10-24 22:00:49
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Monster" <"alpy2usun _to wydusił z siebie te słowy:

Fotki ja chciałem zobaczyć:-)
jesli pojade go zobaczyc, zrobie fotky i wystawie.

A to nie wiem,to ma być kanapa?Z BMW  R masz jeszcze RS i
S,tańsze,kufry te same pasują:-)

no lubie jak jest wygodnie i nie lubie jak nie jedzie, co nie znaczy, ze szukam zapierdalacza. 90KM w takim sprzęcie wystarczy
S'ki mi sie nie podobają .. już prędzej R .. ale nie widzialem, zadnych fajnych szyb do tego .. a bez szyby nie chce. Wole nie mieć kufrów i wozić plecak

Wrrr, nie lubie takichg wyborów ;)
tą oglądałeś?licząc kufry,stelaże lakier itp nie wychodzi duzo drożej

http://moto.allegro.pl/item776078290_bmw_r1100rt_idealny_oryginal_1999r.html

tyle, ze tu musze od razu wydac 2-4 tys więcej, a jak będzie coś do pomalowania, czy do dodkupienia kufry to moge to zrobic na wiosne, albo nawet po sezonei .. albo nigdy.
Caly myk polega na tym, ze przypiliło mnie z kasą .. a co za tym idzie sprzęta swojego sprzedałem troche taniej niż myslalem i jakoś tak wszytsko sie pokiełbasiło .. - jak zwykle ;)

Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki za wskazówki.

ps. kurcze ale ta czarna K1200RS mi sie podoba ... ehh

Data: 2009-10-24 22:09:34
Autor: Monster
ABS w BMW
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Na RT profanacja:-)

tyle, ze tu musze od razu wydac 2-4 tys więcej, a jak będzie coś do pomalowania, czy do dodkupienia kufry to moge to zrobic na wiosne, albo nawet po sezonei .. albo nigdy.
poczekać,może gościa przypili:-)

ps. kurcze ale ta czarna K1200RS mi sie podoba ... ehh

ładna, tylko jak już pisałem mało tego..N ebay'u tylko dwie strony z manelami,do mojej dla porównania 22,jak coś połamiesz masakra..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-10-24 22:10:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Monster" <"alpy2usun _to wydusił z siebie te słowy:

Wole nie mieć
kufrów i wozić plecak
Na RT profanacja:-)

nie no .. tak docelowo .. to wole jednak kufry ;)

ps. kurcze ale ta czarna K1200RS mi sie podoba ... ehh

ładna, tylko jak już pisałem mało tego..N ebay'u tylko dwie strony z
manelami,do mojej dla porównania 22,jak coś połamiesz masakra..

bądz moim głosem rozsądku, please ;)

Data: 2009-10-24 22:14:01
Autor: Monster
ABS w BMW
Kuba (aka cita) pisze:

nie no .. tak docelowo .. to wole jednak kufry ;)

bądz moim głosem rozsądku, please ;)
No więc rozsądnie:poczekaj,dozbierasz na okufrowaną i może się coś trafi w lepszym stanie,Beemkę dość trudno sprzedać

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-10-24 22:38:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Monster" <"alpy2usun _to wydusił z siebie te słowy:

bądz moim głosem rozsądku, please ;)
No więc rozsądnie:poczekaj,dozbierasz na okufrowaną i może się coś
trafi w lepszym stanie,Beemkę dość trudno sprzedać

hehe .. nie lubie nie mieć sprzęta ;-)
.... ale jeszcze chwile poczekam ... i sie zobaczy.

Data: 2009-10-24 22:38:56
Autor: Leszek Karlik
ABS w BMW
On Sat, 24 Oct 2009 22:38:01 +0200, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl>  wrote:

[...]
No więc rozsądnie:poczekaj,dozbierasz na okufrowaną i może się coś
trafi w lepszym stanie,Beemkę dość trudno sprzedać
hehe .. nie lubie nie mieć sprzęta ;-)

Dlatego trzeba mieć 2 motocykle. ;-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV650 i miejsce na DR350

Data: 2009-10-24 22:47:02
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Leszek Karlik wydusił z siebie te słowy:

Dlatego trzeba mieć 2 motocykle. ;-)

no tak ;-)

Data: 2009-10-27 08:18:14
Autor: smoq
ABS w BMW

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.u2bnm6kjbkkx24attitude-adjust...
On Sat, 24 Oct 2009 22:38:01 +0200, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl>

Dlatego trzeba mieć 2 motocykle. ;-)

:)  ja jak podliczyłem swoje aspiracje, to garaz bylby o wiele większy...
marzy mi się k1200r/k1300r  są przepiękne w swojej brzydocie, no i mojej żonce po ostatnim wypadzie do Kazimierza, gdzie mijalismy stado GW i K1200LT, i kazdy plecaczek mial mnostwo miejsca do tego stopnia że jak nas pozdrawiały przy doganianiu, mogly się te plecaczki odwracać prawie o 180 stopni bezpiecznie, zamarzyło się takie coś własnie...

--
pzdr smoq
VZR+GSX1300R

Data: 2009-10-27 12:08:33
Autor: Leszek Karlik
ABS w BMW
On Tue, 27 Oct 2009 08:18:14 +0100, smoq  <przystojny.smoq-beztego@poczta.fm> wrote:

[...]
Dlatego trzeba mieĂŚ 2 motocykle. ;-)

:)  ja jak podliczyÂłem swoje aspiracje, to garaz bylby o wiele wiĂŞkszy...

Oj, mĂłwię o takim minimum do Ĺźycia a nie o wszystkich aspiracjach. Ja to  bym
chętnie nie tylko jakieś lekkie enduro do lasu i na miasto i paneurobus do  dalszych
wycieczek, ale jakąś sportową 600-kę na tor, jakiegoś klasyka z koszem,
elektryczny skuter do wyskoczenia po zakupy, jakieś turystyczne enduro do
wypadów poza cywilizację... ;-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-10-24 21:55:16
Autor: Tytus
ABS w BMW
Czesc
 "Kuba (aka cita)"
http://moto.allegro.pl/item776280073_bmw_k_1200_rs.html
i w zasadzie to jest jedyny RS ktory mi sie podoba

Ladne - a meskie tez takie robia???
Jakos mi sie ta linia kojarzy z RF (choc Suzi byla ladniejsza) ale moge sie mylic bo zawsze w lusterkach ja ogladalem :)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-24 22:04:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Tytus wydusił z siebie te słowy:

Czesc
"Kuba (aka cita)"
[...]

eee chyba przesadzasz ;)

ps. wiesz, generalnie to co mi sie podoba .. jest zdecydowanie droższe niż 12tys ...
Choćby mój ex czyli  VTX1800... albo nowe BMW czy np. Hondy ST1300
a jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma.
1100RT wydaje sie być optymalnym wyborem .. tylko, ze moje finanse to dolny przedzial cenowy dla niego .. i zaczynają sie zchody ze stanem motorku..

Data: 2009-10-24 22:20:16
Autor: Monster
ABS w BMW
Tytus pisze:
Czesc
"Kuba (aka cita)"
http://moto.allegro.pl/item776280073_bmw_k_1200_rs.html
i w zasadzie to jest jedyny RS ktory mi sie podoba

Ladne - a meskie tez takie robia???
Ta,żółte:-)
Jakos mi sie ta linia kojarzy z RF (choc Suzi byla ladniejsza) ale moge sie mylic bo zawsze w lusterkach ja ogladalem :)
Raczej na pewno RF,takie cegły trudniej spotkać jak Yeti:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-10-25 11:08:52
Autor: Raf
ABS w BMW
Kuba (aka cita) wrote:

ps. przy okazji - ile moze przejchać taki 1100 w R1100RT, bo jest
niedaleko mnie taki z przebiegiem .. 84 tys

Mój ma ponad 200 tys km i nic niepokojącego się nie dzieje :)

--
Pozdr,
Adams

Data: 2009-10-24 16:27:57
Autor: Monster
ABS w BMW
Kuba (aka cita) pisze:

A mozesz w jednym zdaniu powiedziec coś o tym silniku?
Raczej trwały:-),sporo jest R z wielkim przebiegiem,
Waham sie między 1100RT a K1200RS i jakkolwiek 1100RT już jechalem, widzialem, dotykałem i kilku znajomych ma .. tak z K1200 nie mialem żadnych doswiadczeń.
Z tego co kojarzę w razie W" do RT łatwiej o części,więcej tego jezdzi.
ps czy jest problem ze znalezieniem używek kufrów i stelarzy (K1200RS) ... jaki to moze być rząd wielkości ceny-orientujesz sie moze?
Ebay.de powinno być wszystko

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-10-25 14:07:20
Autor: Vir
ABS w BMW
Kuba (aka cita) pisze:
Słuchajcie - czy ABS w BMW boryka sie z jakimiś typowymi usterkami?

Pytam, bo jest do sprzedania R1100RT z niedzialającym ABSem.
Zdaje sobie sprawe, ze moze to być czujnik, złącze, kabelek .. ale i np. pompa ABSu.

Ja kupiłem moje BMW z niedziałającym ABS-em. Odpięty był cały moduł. Okazało się, że kiedy ABS się zawiesił, to poprzedni właściciel po prostu odpiął moduł, żeby kontrolka nie mrugała. Po podpięciu modułu i resecie (W Focie reset kosztuje 200 zł, w domu wystarczy kabelek i 2 minuty pracy) ABS zaczął działać. Zawiecha zdarza się zawsze po rozładowaniu/odpięciu akumulatora i wówczas trzeba robić reset (ja już wożę ze sobą kabelek) albo po odpaleniu silnika po prostu ABS nie zaskakuje. Zdarza się to jednak rzadko, u mnie 2 razy na 10000 km. Pomaga wyłączenie silnika i ponowne odpalenie. Coś takiego spotyka mnie czasem w aucie, gdzie nie zaskakuje wspomaganie kierownicy. Hint: kontrolka ABS-u mruga zawsze po odpaleniu silnika i trzeba przejechać metr-dwa żeby zgasła!

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2009-10-25 19:56:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Vir wydusił z siebie te słowy:

Ja kupiłem moje BMW z niedziałającym ABS-em.

(...)

A dzięki za wskazówki.
Tak sie zastanawiam jakby to zorganizować, zeby pojechać i zobaczyć tego RT z niedzialającym ABSem i zdiagnozować to na miejscu ...
Moze jest ktoś z Poznania, kto "siedzi w RT"?