ABS w BMW

Data: 2009-10-25 14:07:20
Autor: Vir
ABS w BMW
Kuba (aka cita) pisze:
Słuchajcie - czy ABS w BMW boryka sie z jakimiś typowymi usterkami?

Pytam, bo jest do sprzedania R1100RT z niedzialającym ABSem.
Zdaje sobie sprawe, ze moze to być czujnik, złącze, kabelek .. ale i np. pompa ABSu.

Ja kupiłem moje BMW z niedziałającym ABS-em. Odpięty był cały moduł. Okazało się, że kiedy ABS się zawiesił, to poprzedni właściciel po prostu odpiął moduł, żeby kontrolka nie mrugała. Po podpięciu modułu i resecie (W Focie reset kosztuje 200 zł, w domu wystarczy kabelek i 2 minuty pracy) ABS zaczął działać. Zawiecha zdarza się zawsze po rozładowaniu/odpięciu akumulatora i wówczas trzeba robić reset (ja już wożę ze sobą kabelek) albo po odpaleniu silnika po prostu ABS nie zaskakuje. Zdarza się to jednak rzadko, u mnie 2 razy na 10000 km. Pomaga wyłączenie silnika i ponowne odpalenie. Coś takiego spotyka mnie czasem w aucie, gdzie nie zaskakuje wspomaganie kierownicy. Hint: kontrolka ABS-u mruga zawsze po odpaleniu silnika i trzeba przejechać metr-dwa żeby zgasła!

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2009-10-25 19:56:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
ABS w BMW
Vir wydusił z siebie te słowy:

Ja kupiłem moje BMW z niedziałającym ABS-em.

(...)

A dzięki za wskazówki.
Tak sie zastanawiam jakby to zorganizować, zeby pojechać i zobaczyć tego RT z niedzialającym ABSem i zdiagnozować to na miejscu ...
Moze jest ktoś z Poznania, kto "siedzi w RT"?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

ABS w BMW