ABUS Granit 54 sprzed kilku lat... WARTO?

Data: 2009-05-17 20:58:21
Autor: Szewc
ABUS Granit 54 sprzed kilku lat... WARTO?
urwis pisze:
Witam

Zdecydowałem się na zakup U-lock'a.
Miał to być Kryptonite Evo seria 4.
Ale przy okazji znalazłem coś takiego firmy ABUS:

Ja tam pamiętam, że mój Granit X-54 to miał 15 bezpieczeństwa i to był dłuższy model. Kosztował wtedy 320zł chyba, a ja wziąłem go za 260 bo nie miał mocowania do ramy. Uważam, że zamek jest bardzo solidny. Użytkuję już ładnych parę lat.
Waga mi nie przeszkadza - otóż dodatkowa masa treningowa. A półtora kilograma stali może być narzędziem obronnym - raz mi się przydało - zamachałem i gościom odechciało się zbliżać.

pozdr.
Szewc

ABUS Granit 54 sprzed kilku lat... WARTO?