ABW chroni³o Amber Gold

Data: 2017-06-01 10:43:29
Autor: u2
ABW chroni³o Amber Gold
https://www.youtube.com/watch?v=MKnVM5pc2Wg&feature=youtu.be&list=PLUWhf5zfIhzyU6JYgK0M-UidrsIwbWH6-

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-01 03:29:08
Autor: Franek Żyto
ABW chroni³o Amber Gold
Marne 850mln AG VS 4mld SKOKI, daj spokój. Zwa¿ wa¶æ na proporcje.

Takie byli patryjoty, a spó³kê za³o¿yli w Luksemburgu jak Kulczyk
optymalizator kosztów.

Data: 2017-06-01 16:36:51
Autor: kors4r
ABW chroni³o Amber Gold
W dniu 01.06.2017 o 12:29, Franek ¯yto pisze:
Marne 850mln AG VS 4mld SKOKI, daj spokój. Zwa¿ wa¶æ na proporcje.

Takie byli patryjoty, a spó³kê za³o¿yli w Luksemburgu jak Kulczyk
optymalizator kosztów.

Bêdê powtarza³ ile siê da: ³ajdactwo jednych nie usprawiedliwia ³ajdactwa drugich.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielk± zas³ug± PiSu jest to, ¿e odci±³ PO od koryta.
Cieszê siê jednak, ¿e po roku przy w³adzy okazuj± tak± arogancjê,
jak± PO po o¶miu latach rz±dów. W przysz³o¶ci mam nadziejê na
wprowadzenie JOW. Najczê¶ciej zgadzam siê z Ziemkiewiczem. Liczê na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii ¯ydów i masonerii podzielam
pogl±dy ¶w. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram siê nie odpowiadaæ
na zaczepki.

Data: 2017-06-01 22:04:14
Autor: u2
ABW chroni³o Amber Gold
W dniu 01.06.2017 o 16:36, kors4r pisze:
[...]

ale ale, to byli ci sami, kacapskie WSI:)

Data: 2017-06-01 23:16:46
Autor: prezydent San Escobar
ABW chroni³o Amber Gold
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

ale ale, to byli ci sami, kacapskie WSI:)

To Bierecki, ten który zak³ada³ konta w Luksemburgu i wyprowadzi³ tam 60mln,
by³ z WSI??? :DDDDDDDDD Patrz jak ciebie ³atwo zagi±æ, jak parówkê :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-06-01 23:29:21
Autor: u2
ABW chroni³o Amber Gold
W dniu 01.06.2017 o 23:16, prezydent San Escobar pisze:
ale ale, to byli ci sami, kacapskie WSI:)
To Bierecki, ten który zak³ada³ konta w Luksemburgu i wyprowadzi³ tam 60mln

te pi¼dziak, nadajesz z niemieckiego burdeliku gdzie wyparowa³y miliardy z Bolanda, a ty masz z tego marne srebrniki:))))))))))))))

Data: 2017-06-01 23:35:51
Autor: prezydent San Escobar
ABW chroni³o Amber Gold
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

Data: 2017-06-02 11:42:57
Autor: u2
ABW chroni³o Amber Gold
W dniu 01.06.2017 o 23:35, prezydent San Escobar pisze:
Patrz jak ciebie ³atwo zagi±æ, jak parówkê

ty tak czêsto zaginasz swoj± parówkê pi¼dziak ? no tak, ty robisz w niemieckim burdeliku jako ¿ygolaczek:))))))))))))))))))

Data: 2017-06-02 12:13:55
Autor: prezydent San Escobar
ABW chroni³o Amber Gold
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

> [...]

ty tak czêsto zaginasz swoj± parówkê pi¼dziak ? no tak, ty robisz w niemieckim burdeliku jako ¿ygolaczek:))))))))))))))))))

Parówa, id¼ czytaæ dzisiejszy przekaz dnia dla takich wydymañców jak ty :DDD

Data: 2017-06-02 08:30:13
Autor: Lepudruk
ABW chroni³o Amber Gold
U¿ytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisa³ w
wiadomo¶ci news:o011jclrrdn6c089jj992552h6b1p6k9pf4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

[...]

Bo to dureñ! Genetyczny idiota! Pisze pod dyktando Nowogrodzkiej. Dorabia do
n±dznej ubeckiej pensji!

--
Lepudruk

Data: 2017-06-02 10:23:14
Autor: prezydent San Escobar
ABW chroni³o Amber Gold
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisa³(-a):

Bo to dureñ! Genetyczny idiota! Pisze pod dyktando Nowogrodzkiej. Dorabia do
n±dznej ubeckiej pensji!

W±tpiê - wygl±da na bezp³atnego przymu³a :DDDDD