ABW czuwa! ABW Nową Polskę wykuwa!

Data: 2011-07-25 17:16:01
Autor: obserwator
ABW czuwa! ABW Nową Polskę wykuwa!

Uwag kilka do dzisiejszej konferencji ABW. POrażające fakty, dokumenty, które
POwalają!

http://www.youtube.com/watch?v=9eUigUa2tC4&feature=player_embedded

Uwaga! Bardzo Profesjonalny Pracownik, Najbardziej Profesjonalnej z
Profesjonalnych Służb PRL, o pardon Trzeciej Najsmutniejszej RP, pierd*** za przeproszeniem Trzy PO Trzy.

Skoro przez 15, słownie PIĘTNAŚCIE miesięcy ten koleś wisi w Necie, to albo
profesjonalność ABW jest o kant dupy potłuc, albo TO JEST ICH CZŁOWIEK!!

Przetrząsają Internet pod kątem zachęty do aktów bandytyzmu, czy nie? Jak do deklaracji tego Pana mają się fakty? Do AntyKomorra.pl wpadli o 5:40, a do tego debila nie potrafią od piętnastu
miesięcy?

 Kto tu kogo ma za idiotę? Ja tych panów mam za idiotów!

http://www.youtube.com/watch?v=i6pqNWOjZNs&feature=player_embedded

http://gallux.nowyekran.pl/post/21770,abw-czuwa-abw-nowa-polske-wykuwa

--

ABW czuwa! ABW Nową Polskę wykuwa!