[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczyć.

Data: 2019-12-05 03:41:14
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczyć.
"według kilku rozmówców tvn24.pl prezes NIK nie straci dostępu do tajemnic, działanie ABW nie utrudni mu również codziennej pracy. - Chodzi o artykuł 34 ustęp 10 ustawy o ochronie informacji niejawnych. Wymienia on katalog osób, wobec których ABW nie przeprowadza postępowania sprawdzającego. W punkcie pierwszym jest wymieniony Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej, a w punkcie 7 Prezes Najwyższej Izby Kontroli. To oznacza, że Prezes NIK na mocy ustawy ma gwarantowany dostęp do tajemnic o klauzuli tajne - mówi nam ekspert od ustawy o informacjach niejawnych, który pracuje w służbach specjalnych. Taką samą wykładnię przepisów potwierdzał zastępca koordynatora służb specjalnych i sekretarz stanu w resorcie spraw wewnętrznych Maciej Wąsik. W swoim wpisie, który opublikował 21 października o godzinie 22.10 na Twitterze, napisał: "Szef NIK ma z ustawy dostęp. Taj jak każdy sędzie" (pisownia oryginalna)."
https://www.tvn24.pl/marian-banas-i-dostep-do-tajemnic-panstwa-postepowanie-sprawdzajace-abw-wobec-prezesa-nik,990767,s.html

--
Bruno

Data: 2019-12-05 12:45:28
Autor: u2
[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczy ć.
"według kilku rozmówców tvn24.pl prezes NIK nie straci dostępu do tajemnic, działanie ABW nie utrudni mu również codziennej pracy.

no widzisz ubecka kurwo, może spokojnie pracować, wbrew temu co niedawno twierdziłeś:))))))))))

Data: 2019-12-05 04:15:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:45:28 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no widzisz ubecka kurwo, może spokojnie pracować, wbrew temu co niedawno twierdziłeś:))))))))))

Ja tam nie wnikam w te wasze walki frakcyjne, ale to samo ABW jeszcze miesiąc temu zapewniało, że Marian był dokładnie prześwietlony i jest krystaliczny. A dzisiaj ma postępowanie sprawdzające. --
Beuno

Data: 2019-12-05 13:19:54
Autor: Runt
W dniu 2019-12-05 o 13:15, Bruno Brunowski pisze:
[...]

u2 szaleje, piękny dzień! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-12-05 13:32:43
Autor: u2
[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczy ć.
W dniu 05.12.2019 o 13:19, Runt pisze:

u2 szaleje, piękny dzień! ;-)))

ano ubecki durniu, piękny:)))))))))))

Data: 2019-12-06 07:49:50
Autor: Runt
W dniu 2019-12-05 o 13:32, kupa u2 pisze:
W dniu 05.12.2019 o 13:19, Runt pisze:

u2 szaleje, piękny dzień! ;-)))

ano ubecki durniu, piękny:)))))))))))

ubek u2 szaleje! Piękny dzień! Chwilo trwaj!;-)))

--
Runt

Data: 2019-12-05 13:30:43
Autor: u2
[...]

ty ubecka kurwo sądzisz, że jak nie jestem z pełomafii to jestem z Peace, tyś debil większy niż sądziłem:))))))))))

btw a Banasia to pełomafia chce odstrzelić, bynajmniej nie ja:)

Data: 2019-12-05 04:52:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 13:30:50 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

btw a Banasia to pełomafia chce odstrzelić, bynajmniej nie ja:)

Nie jesteś Kukuryźniczku na bieżąco, to BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! żąda dymisji.

--
Bruno

Data: 2019-12-05 14:08:45
Autor: u2
[...]

no i co z tego ubecka kurwo ? dopóki nie zostanie zmienione prawo nic z tego ubecka kurwo:))))))))))))

Data: 2019-12-05 07:41:09
Autor: Jacek Bialy
[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczyć.
    -- - i co z tego ubecka kurwo ?

Udwa przeklina - pewnie jej w gardle zaschło...

Data: 2019-12-05 16:53:54
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 16:41, Jacek Bialy pisze:
     -- - i co z tego ubecka kurwo ?

Udwa przeklina - pewnie jej w gardle zaschło...

no co ty ubek, to k... to jak przecinek u Neumanna, ty też purysta językowy jak Peace ?:)

Data: 2019-12-05 09:09:16
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nu ciotka... Na sciepe gówniasz się obudził - napiszcie do niego, to wam coś podeśle na przepłukanie gardła.

JB

Data: 2019-12-05 18:40:29
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 18:09, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

gwniasz mocny w gębie, czyli w zmyślaniu, jak był u niego w Toronto esbuc, to nawet nie wyszedł do niego na pifko, teraz tylko spijają sobie nawzajem pifko ze swoich wirtualnych warg i języczków:)

Data: 2019-12-05 08:43:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 14:08:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Nie jesteś Kukuryźniczku na bieżąco, to BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! żąda dymisji.

no i co z tego ubecka kurwo ? dopóki nie zostanie zmienione prawo nic z tego ubecka kurwo:))))))))))))

Buuuuhahahahahahahaaa..ekh... Nie takie przepisy pisiory łamały, a ty klaszczałeś z zadowolenia, a teraz nagle te parę przepisów ma ich powstrzymać?

Od kiedy stałeś się taki praworządny Kukuryźniczku?

--
Bruno

Data: 2019-12-05 18:02:41
Autor: u2
[...]

zara zara ubecko kurwo, to TVN i GW szczują na Banasia, oraz przyłączył się do tego ataku TV Kurski, ale jak jest się bratem szefa GW to nic dziwnego, widać że dacie radę przeforsować te niezbędne zmiany w prawie, czekam aż się dogadacie, jak to ma w zwyczaju PO z PiS:))))))))))))

Data: 2019-12-05 09:32:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 18:03:11 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> zara zara ubecko kurwo, to TVN i GW szczują na Banasia, oraz przyłączył się do tego ataku TV Kurski, ale jak jest się bratem szefa GW to nic dziwnego, widać że dacie radę przeforsować te niezbędne zmiany w prawie, czekam aż się dogadacie, jak to ma w zwyczaju PO z PiS:))))))))))))

Błądzisz Kukuryźniczku. To wk... na brak podwyżek skarbowcy sprawdzili Banasia i wyszły spore niezgodności w oświadczeniu majątkowym. https://crowdmedia.pl/w-ramach-protestu-skarbowka-sprawdzila-swojego-szefa-nie-uwierzycie-co-znalezli-na-nowego-ministra-finansow/

Sprawą zainteresowało się CBA które, mając 6 miesięcy na badanie, badało sprawę  Banasia 9 miesięcy. Wspominali o tym posłowie opozycji, zarowno przy wyborze na ministra, jak i przy glosowaniu na szefa NIK, ale wyłączano im mikrofony.

Wystarczyło pójść tym tropem. Nawet Karnowscy daliby radę.

--
Bruno

Data: 2019-12-05 18:38:25
Autor: u2
[...]

nie ściemniaj ubecka kurwo, wiadomo, ze żydy z TVN i GWna stoją za tym wściekłym merdialnym atakiem

https://www.youtube.com/watch?v=h9ESpV1HsGE

Komentarz Tygodnia: Prawda o zarzutach dla Banasia

Data: 2019-12-05 09:51:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 18:38:26 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=h9ESpV1HsGE

Komentarz Tygodnia: Prawda o zarzutach dla Banasia

Jakże brawurowo usunąłeś fragmenty rozbijające w pył twą jakże ubogą argumentację. Pozwól, że przypomnę:
Sprawą zainteresowało się CBA które, mając 6 miesięcy na badanie, badało sprawę  Banasia 9 miesięcy.
https://crowdmedia.pl/powazne-klopoty-szefa-polskiej-skarbowki-cba-sprawdza-jego-majatek/

Wspominali o tym posłowie opozycji, zarowno przy wyborze na ministra, jak i przy głosowaniu na szefa NIK, ale wyłączano im mikrofony.

Data: 2019-12-05 19:06:33
Autor: u2
[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczy ć.
akże brawurowo usunąłeś fragmenty rozbijające w pył twą jakże ubogą argumentację.

nie ściemniaj ubecka kurwo, wiadomo, że wy żydki z TVN i GWna stoicie za tym wściekłym merdialnym atakiem

Data: 2019-12-05 10:40:09
Autor: Bruno Brunowski
[...]

https://wyborcza.pl/10,152484,25237623,kropiwnicki-jesli-marszalek-to-zrobi-to-znaczy-ze-kryje-banasia.html

Wystarczyło pójść tym tropem. Nawet Karnowscy czy spece od Sakiewicza daliby radę.

--
Bruno

Data: 2019-12-05 11:05:26
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczyć.
Listopad 2018: Wk... na brak podwyżek skarbowcy sprawdzili Banasia i wyszły spore niezgodności w oświadczeniu majątkowym.
https://wiadomosci.wp.pl/wkurzeni-pracownicy-fiskusa-zrobili-kontrole-majatku-wiceministra-finansow-zadaja-wyjasnien-6317578478134913a
https://crowdmedia.pl/w-ramach-protestu-skarbowka-sprawdzila-swojego-szefa-nie-uwierzycie-co-znalezli-na-nowego-ministra-finansow/

Styczeń 2019: Sprawą zainteresowało się CBA które, mając 6 miesięcy na badanie, badało sprawę  Banasia 9 miesięcy.
https://crowdmedia.pl/powazne-klopoty-szefa-polskiej-skarbowki-cba-sprawdza-jego-majatek/

Sierpień 2019: Wspominali o tym posłowie opozycji, zarowno przy wyborze na ministra, jak i przy glosowaniu na szefa NIK, ale wyłączano im mikrofony.
https://wyborcza.pl/10,152484,25237623,kropiwnicki-jesli-marszalek-to-zrobi-to-znaczy-ze-kryje-banasia.html

Wystarczyło pójść tym tropem. Nawet Karnowscy czy spece od Sakiewicza daliby radę.
Wrzesień 2019: materiał TVN.
https://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/pancerny-marian-i-pokoje-na-godziny-reportaz-superwizjera-w-tvn24,971093.html

--
Bruno

Data: 2019-12-05 20:20:28
Autor: u2
[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczy ć.
Listopad 2018: Wk... na brak podwyżek skarbowcy sprawdzili Banasia i wyszły spore niezgodności w oświadczeniu majątkowym.

ściemniasz ubecka kurwo, wiadomo, że wy żydki z TVN i GWna stoicie za tym wściekłym merdialnym atakiem, obejrzyj sobie, to o was :

Data: 2019-12-05 11:27:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 20:20:33 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=h9ESpV1HsGE

Komentarz Tygodnia: Prawda o zarzutach dla Banasia

Wiem, wiem. Was nic nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe. Hint: sprawdź daty w linkowanych artykułach.

Data: 2019-12-05 21:29:52
Autor: u2
[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczy ć.
Wiem, wiem. Was nic nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe.

ściemniasz ubecka kurwo, wiadomo, że wy żydki z TVN i GWna stoicie za tym wściekłym merdialnym atakiem, obejrzyj sobie film, to o was :

Data: 2019-12-05 12:52:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 21:29:53 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=h9ESpV1HsGE

Komentarz Tygodnia: Prawda o zarzutach dla Banasia

Pomija najciekawsze wątki, np takie jak zemsta skarbówki za brak podwyżek.

--
Bruno

Data: 2019-12-06 12:02:48
Autor: u2
W dniu 06.12.2019 o 07:49, Runt pisze:
[...]

trwaj chwilo, jakże jesteś piękna!
Johann Wolfgang von Goethe - Faust

Data: 2019-12-06 14:04:01
Autor: Runt
W dniu 2019-12-06 o 12:02, kupa u2 pisze:
[...]

ubek u2 odleciał! Piękny dzień! Chwilo trwaj!

--
Runt

Data: 2019-12-06 14:27:51
Autor: u2
W dniu 06.12.2019 o 14:04, Runt pisze:
trwaj chwilo, jakże jesteś piękna!
Johann Wolfgang von Goethe - Faust

ubek u2 odleciał! Piękny dzień! Chwilo trwaj!

wskazuję ubecki durniu, że to cytat z fausta niemca geciaka, poczytaj sobie fausta, to może zrozumiesz do czego ten cytacik się odnosi:)

Data: 2019-12-06 14:34:03
Autor: Runt
W dniu 2019-12-06 o 14:27, u2 pisze:
[...]

katobolszewik u2 pieni się! Piekny dzień!

--
Runt

Data: 2019-12-06 14:46:45
Autor: u2
W dniu 06.12.2019 o 14:34, Runt pisze:
[...]

co tak nienawidzisz katolików ubecki durniu ?:)))))))))))

Data: 2019-12-06 17:27:08
Autor: Runt
W dniu 2019-12-06 o 14:46, kupa u2 pisze:
[...]

KATOBOLSZEWIK u2 pieni się! Piękny wieczór! ;-))))
--
Runt

Data: 2019-12-06 20:27:07
Autor: u2
W dniu 06.12.2019 o 17:27, Runt pisze:
[...]

duże litery wskazują, że znowu pienisz się ubecka cioto:))))))))))))

Data: 2019-12-07 06:50:40
Autor: Runt
W dniu 2019-12-06 o 20:27, ubecka ciota u2 pisze:
[...]

KATOBOLSZEWIK ciota u2 pieni się! Zapowiada się piękny weekend! ;-))))
--
Runt

Data: 2019-12-07 08:56:38
Autor: u2
[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczy ć.
W dniu 07.12.2019 o 06:50, Runt pisze:
KATOBOLSZEWIK ciota

wiadomo szpunt żeś ubecki dureń, żaden katol:)))))))))

Data: 2019-12-07 17:51:46
Autor: Runt
W dniu 2019-12-07 o 08:56, ubecka ciota u2 pisze:
W dniu 07.12.2019 o 06:50, Runt pisze:
KATOBOLSZEWIK ciota
wiadomo szpunt żeś ubecki dureń, żaden katol:)))))))))

Katobolszewik u2 pienił się cały dzień! Piękny weekend!
--
Runt

Data: 2019-12-06 07:47:05
Autor: Runt
W dniu 2019-12-05 o 14:08, kupa u2 pisze:
[...]

u2 szaleje! Piękny dzień! ;-)))
--
Runt

Data: 2019-12-06 23:40:01
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5de8edd7$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

no widzisz ubecka kurwo, może spokojnie pracować, wbrew temu co niedawno twierdziłeś:))))))))))

nie denerwuj się dziadek bo znowu ci sztuczna szczęka wypadnie :DDDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-12-07 06:51:52
Autor: Runt
W dniu 2019-12-06 o 23:40, Pisiorowy Escobar pisze:
w <5de8edd7$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>, ciota ubecka u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):
[...]
KATOBOLSZEWIK u2 pieni się! Zapowiada się piękny weekend! ;-))))
--
Runt

Data: 2019-12-05 13:15:47
Autor: Derek
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości

[...]

Fuehrer Jarek PiS zmieniał Ustawy w ciągu 24 godzin.
Teraz mu się pogorszyło i ustawę może zmienić w ciągu
40 dni.

[Banasiowo] ABW może Marianowi skoczyć.