ABY TO BYLY OSTATNIE KONFRONTACJE OSTATNIE WOJNY - KLAMSTWA O POLSCE

Data: 2010-08-02 11:24:05
Autor: Me
ABY TO BYLY OSTATNIE KONFRONTACJE OSTATNIE WOJNY - KLAMSTWA O POLSCE

" The Warsaw Uprising of 1944 — a heroic and tragic 63-day struggle to
liberate World War 2 Warsaw from Nazi/German occupation. Undertaken by
the Home Army (Armia Krajowa, AK), the Polish resistance movement, at
the time Allied troops were breaking through the Normandy defenses and
the Red Army was standing at the line of the Vistula River.
Warsaw could have been one of the first European capitals liberated;
however, various military and political miscalculations, as well as
global politics — played among Joseph Stalin, Winston Churchill and
Franklin D. Roosevelt (FDR) — turned the dice against it.

This site is dedicated to all those who fought for their freedom in
the Warsaw Uprising of 1944 as well as all those who, as civilians,
perished in the effort.  "

( ja nie bylam czescia Powstania, ale taka plota wpisana do ksiazek
przez Lenski-ego ( Spectera) istnieje).

CZASAMI BRZMI JKA PARANOJA W POLSCE ZE NAJEZDZCY WCIAZ ATAKUJA POLSKE,
ALBIO CHCA 'ROZPARCELOWAC'. A TO WCIAZ JEST PRAWDA TYLKO.

JEST TO PRAWDA ZE BRYTYJSKIE MOCARSTWO PROWADZILO PODSTEPNA POLITYKE
WOBEC POLSKI, KTORE BYLA KONKURENTEM WTEDY;
ALE NIE ZAPRZESTALO PODSTEPOW. W UBIEGLE 2 LATA PRAWIE UDALO SIE
BRYTYCZYKOM WYRZYCIC ALBO ZAKWESTIONOWAC OBECNOSC POLSKI  W UNI  ( BO
COS NIE TAK ZE STARYMI SAMOCHODAMI); CHCIELI TEZ PRZELUPAC UNIE I
WRZUCIC POLKE BLIZEJ BIZANCJUM. ( polskie sluzby niemal mysla ze ja
obcielam ten podstep jako ze mnie jest latwiej widziec globalne trendy
w internecie, a tez sprawdzam wydarzenia codziennie i wylowilam ten
podstep zawiadamiajac Prezydenta wiele razy co oni tam probowali; na
czele spisku byli potomkowie Eisztejna i Rooswelta - wciaz im cieplo w
Polsce, a szczegolnie we Wroclawiu;  a jeden to nawet mysli ze
oprzekona Kagan aby bglosowac albo za obcieciemm mi glowy albo
wyslaniem w przestrzen na zeslanie; tez nie wyszlo)

NA DZIS SPARWA WCALE NIE UCICHLA - PROBUJA NP, JAK TEZ W USA
PODCINAC KORZENIE GENETYCZNE PRZEZ SZPIGOWSTWO, DIAGNOZOWANIE ZABURZEN
MOZGU - ALBO POWODOWNIE ICH; ADOPCJE DZIECI;
MIESZANIE W PAPIERACH; PROPAGANDE

TE ZAPEDY BRYTYJSKIE NIE BYLY NAWET ROZPOZNANE W DWS PODCZAS GDY
BRYTYJCZYCY A NIE TYLKO RZESZA BYLI PODSATWA BARBAROSY ( KAPANII NA
WSCHOD). ONI TEZ MACZALI PALCE W KATYNIU. SPRAWA NIE BYLA WYJASNIONA
BO ONI BLOKOWALI JA. MNIE SIE TERAZ WYDAJE 9 NIE MOGE POKOINAC  BRAKU
PEWNOSCI0 ZE BRYTYJCZYCY JAKO PIWRWSI ZAATAKOWALI POLSA MILITARNA
INTELIGENCJE; PO CZYM MOZE NAWT ROSJANIE ROZSTELALI CZESC, JESLI
PODEJRZEALI ZE ONI PROWADZA NAPAD NA ROSJE, ALE ONI TYLKO JEDNICZYLI
KROLEWSTWO POLSKO LITEWSKIE ( WITATUS), PUTIN OBRAZIL SIE ZE POLACY
NIE DZIAL SIE KRWIA PODCZAS GDY SAM NIE ZNAL CALEJ PRAWDY; MEDWIEJEW
ZAWIADOMIL POLSKE O TYM CO ZASZLO, ALE JUS PO FAKCIE - TEZ NBIE MYSLE
ZE TO NIE JEST MANIPULACJA - MOGL SZEPNAC MIESIAC WCZESNIE. jEST TEZ
GRUPA SZPIEGOW FASZYSTOW Z TAMTEGO CZASU ZABARYKADOWANA W SENACIE USA
KRORA UCIEKLA Z KATYNIA I UDAWALA POLAKOW - TERAZ TE KRZESLA W SENACIE
USA NALEZA DO POLAKOW; O ILE UDA SIE USUNAC FASZYSTOW - MAJA
KOMPUTEROWA SIATKE PRAWDOWPODBNIE ZBUDOWANA PRZEZ EISZTEINA
INP[ODLACZAONA DO SYSTEMU SATELITARNEGO - M OGA COS WYWALC WCIAZ.

POLACY KTORYM NALEZA SIE 'KATYNSKIE'  KRZESZLA W USA  JUZ TAM SA.
( PROSBA O ZDYSTANSOWANA A LE ZDECYDOWANA POMOC PRZECIW
BARBARZYNCOW) . FASZYSCI WLACZNIE Z BIDENEM GROZA ZE POLACY DOSTANA
'21'
( A MNIE OCZYWISCIE ZABIJE ON SAM - NIE PRZESTAJE GROZIC; INNYM
TERRORYSTA JEST Mc Cain KTORY JEST CALY W NATO. NATO TRACI
SATELLITARNE POLACZENIA.

( TA WOJNA, PRZECIW KTOREJ MODLILYSMY SIE W HOTELU PO WYBRANIU MNIE NA
PREZYDENTA USA, KIEDY PROTESTOWAL SAM ROOSWELT I JEGO POTOMKOWIE
JESZCZE NIE NAZYWA SIE 'OSTATNIA'. SA PEWNA WSKAZANIA ZE MOZE  GORA
JEDNAK POSTANOWI ZE BEDZIE TO OSTANIA KONFRONTACJA.)
( bez niej sie  nie obedzie - wszyscy sie zameldowali to wlacznie z
Krolowa i dzialaja)

O Powstaniu jest wiele przeklaman w obydwie strony; Stalin to ....
prwdopodobnie sam Roosevelt; zadnej Jalty tam nie bylo; Oni klamia az
tak grubo; Stalin double i Edison ustanowiliPolske ze Wschodu, nie z
Zachodu - STAD POCHODZA NIEPOROZUMIENIA.

( nalezy juz nie atakowac Rosyjskich komunistow jakoze ze oni tez byli
importowani do Rosji z USA  i Rosja jako LUDZIE ROSJII a NAWET AMBITNY
PUTIN sie obrazaja - TO JEST Wazny czynnik - CALY SMOLNSK BYL
ZGRUZOWANY TEZ  w 1941 ( prawdopodobnie nuke tez)

 Podaje to podsowanie sentymentow na temal powstania dla
przeczyszczenia krwi, ze tak powiem. Ludzie Busza podrzegaja do
wszystkich konfliktow - prosze sprwadzic jak oni wystawili
Kaczynskiego o Katyn. Moje 3 posty, aby ostroznie sprawdzac ten Katyn,
bo jacys polacy uciekli stamtad do USA ( pewnie ta sama grupa ktora
torpeduje USA senate teraz - oni sa raczej zpiegami a nie Polakami i
mysla ze o ile ja zostane zeslana oni wciaz tam zostana, bo Polacy
zagrazani przez nich wydaja im sie bezbronni - ci polacy maja poparcie
w   ....musimy uwazac bo Buszland bombarduje objekty na swiecie jesli
ktos pomaga Polakom), ale posty  podobno nie doszly. Bylam zazenowana
wydajac kazanie przydentowi.

Musimy w Poslce byc bardziej obronni wobec wlasnego interesu

Bush nigdy nie byl zadnym przyjacielem nikogo a szczegolnie Polski.

ABY TO BYLY OSTATNIE KONFRONTACJE OSTATNIE WOJNY - KLAMSTWA O POLSCE