AC - Czy musze wyrazic zgody na szkode calkowita ?

Data: 2009-12-17 13:48:20
Autor: J.F.
AC - Czy musze wyrazic zgody na szkode calkowita ?
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:hgcrue$opd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Stuknalem autko. Mam AC na kwote 10 tys. Ubezpieczyciel wycenil naprawe na 3 tys. Autoryzowany serwis na 7200 zl. Wszytsko mialo isc bezgotowkowo - cesja na zaklad. No i teraz, ubezpieczyciel powiedzial, ze to szkoda calkowita bo przekracza 70 %. Po prostu super.
Pytanie :czy ja musze sie na to zgodzic czy mam jakis wybor ? Czy np moge doplacic z wlasnej kieszeni 300 zl i potraktowac, ze chce od ubezpieczyciela 6900 (ponizej 70 %) ?

Taka zawarles umowe.
Jakby byli madrzy, to by ci teraz wiecej niz niz 5-6 tys nie wyplacili - auto warte 8500 [no, co  - potanialo], wrak warty ze 3000,
przy szkodzie calkowitej wyplata 5500, wiecej byloby nieuzasadnione skoro juz raz skalkulowali :-)

Ale moze jak pogadasz z serwisem, to skresla cos z kosztorysu za 300zl, ubezpieczyciel moze zaakceptuje kosztorys na 6900,
a to skreslone zrobisz sobie na wlasny rachunek :-)

No chyba ze poczekasz ile proponuja za te szkode calkowita - moze np 8000 :-)

Choc jesli naprawe poza aso wycenili na 3, to mysle ze wrak spokojnie warty ze 4 -  ktos to kupi, naprawi za 2 i sprzeda za 9, bo bezwypadkowy i z niskim przebiegiem - prawdziwa okazja  :-)

J.

AC - Czy musze wyrazic zgody na szkode calkowita ?