AC/DC

Data: 2010-05-28 13:10:04
Autor: blur
AC/DC
Gratulacje Warszawo !!!

To miasto nadaje sie moze do organizaci turnieju szachowego ale nie takich imprez masowych,
stalem w korku od janek do bemowa 4,5h !!! dobrze ze wyjechalismy o 9 rano z Gliwic
bo nie zdazyl bym na koncert, spalanie skoczylo z 7l na 10l, do TojToj tez 45min stalem ;(
gdzie wam ludzie do Euro 2012 chyba 2112? Ja nie postawie nogi w tym miescie juz nigdy,
chocby sam Pan Jezus mial wyladowac w spodku kosmicznym.
Siedzialem w katamaranie i zalowalem ze nie przyjechalem na mojej yamaszce ,
gdzie tam wystarczyl by mi simsonek SR1 bo srednia wyniosla cos kolo 40km/h
ale zachcialo mi sie z kumplem fotografem jechac (przynajmniej mam super fotki),
ponad 10lat temu na koncercie Metallica-i byla podobna jazda
ale juz w organizacji samego koncertu.

pozdro
blur

Data: 2010-05-28 12:50:18
Autor: Monster
AC/DC
On 28 Maj, 13:10, "blur" <bl...@poczta.onet.pl> wrote:
Gratulacje Warszawo !!!

Chyba byłem na innym koncercie w innym mieście-o 15tej poleciałem po
znajomych do Nadarzyna(trochę dalej od Janek w kier Wrocka)
spokojnie wróciłem po kobitę i Toruńską i Maczka podjechałem w pobliże
Lotniska,spokojnie zaparkowałem na jakimś osiedlu i spacerkiem na
miejsce:-)
Na bramkach luzik,do tojtoja nie pamiętam żebym stał dłużej niż 5
minut...

Tomek

Data: 2010-05-29 18:53:21
Autor: morghul
AC/DC
Na bramkach luzik,do tojtoja nie pamiętam żebym stał dłużej niż 5
minut...

Też takie wrażenie odniosłem ;) Trochę korka było ale żeby w godzinach go liczyć to nie wydaje mi się. Pod szczajbudami też nie było tak źle.

A koncert zajebisty :D

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2010-05-29 12:47:00
Autor: Monster
AC/DC
On 29 Maj, 18:53, "morghul" <morg...@tlen.pl> wrote:

A koncert zajebisty :D

Ano:-)
A w 1991-szym to ciężko się było na dworcu po koncercie
zmieścić,spaliśmy na chodniku,phi z taką organizacją:-P

Tomek

Data: 2010-05-28 13:15:00
Autor: gildor
AC/DC
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!

dzięki!

To miasto nadaje sie moze do organizaci turnieju szachowego ale nie takich imprez masowych,
stalem w korku od janek do bemowa 4,5h !!!

a kto Ci kazał stac w korku? do Warszawy przez Janki? chopie, najpierw pytaj o drogę, a potem marudź. cała polska wlewała się przez Janki, nic dziwnego, że stałes w korku. kup se GPS, a nie marudzisz. Janki są i tak zakorkowane bez koncertów, a ten się pcha w taki dzień i jeszcze marudzi.

będziesz się pchał na Slayera, to zapytaj, a nie będziesz mi tu marudził.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-05-28 13:33:46
Autor: Marcin Gardeła
AC/DC
gildor wrote:
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!
dzięki!

Przecież ty nie jesteś Warszawa.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-05-28 13:52:40
Autor: gildor
AC/DC
Marcin Gardeła pisze:
gildor wrote:
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!
dzięki!

Przecież ty nie jesteś Warszawa.

odejć

Data: 2010-05-28 13:40:16
Autor: blur
AC/DC
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hto8jk$csi$1@news.onet.pl...
a kto Ci kazał stac w korku? do Warszawy przez Janki? chopie, najpierw pytaj o drogę, a potem marudź. cała polska wlewała się przez Jank

wow cala polska jest na poludnie od wawy ?

<i, nic dziwnego, że stałes w korku. kup se GPS, a nie marudzisz.

Automapa i garmin w trasie optymalnej pokazuja ta sama droge

Janki są i tak  zakorkowane bez koncertów

to macie sie czym chwalic

, a ten się pcha w taki dzień i jeszcze marudzi.

Facet kazdy GPS tam cie pokieruje, po za tym czy ja musze znac drogi w wawie ?
nie mozna bylo zrobic parkingow przed miastem i wszystkich przewiesc trmawajami
i autobusami ? w calosci widzialem 5 snietych policjantow ktorzy mieli
wszystko w dupie.
Rozmawialem z tymi ktorzy innymi drogami jechali i tez tyle stali w korkach.

będziesz się pchał na Slayera, to zapytaj, a nie będziesz mi tu marudził.

niedoczekanie

Data: 2010-05-28 13:58:05
Autor: gildor
AC/DC
blur pisze:
[...]

wiesz co to sarkazm i ironia? czy poczekasz aż Cie w dupę kopnie?

<i, nic dziwnego, że stałes w korku. kup se GPS, a nie marudzisz.

Automapa i garmin w trasie optymalnej pokazuja ta sama droge

automapy się naucz. tam jest opcja "objazd".

Janki są i tak  zakorkowane bez koncertów

to macie sie czym chwalic

no, też uważam, że Janki należy wyburzyć i zaorać. ale to i tak nie to co Wrocław.

, a ten się pcha w taki dzień i jeszcze marudzi.

Facet kazdy GPS tam cie pokieruje, po za tym czy ja musze znac drogi w wawie ?

GPS to głupei urządzenie, ale ma wiele możliwości. warto się dowiedzieć, zamiast się zaperzać.

nie mozna bylo zrobic parkingow przed miastem i wszystkich przewiesc trmawajami i autobusami ?

w Jankach masz wielki parking, nie mogliście, jak i wielu innych, zostawić tam auta i przyjechać autobusem? nie było by korków.
wiesz, ja tak mogę na dłużej.

w calosci widzialem 5 snietych policjantow ktorzy mieli
wszystko w dupie.

i tylko w warszawie takich widziałeś, co?

Rozmawialem z tymi ktorzy innymi drogami jechali i tez tyle stali w korkach.

jasne. inni tacy jak Ty.

będziesz się pchał na Slayera, to zapytaj, a nie będziesz mi tu marudził.

niedoczekanie

a ja będę się pchał i nie będę marudził. ale jak tam szwagierka uważa.

Data: 2010-05-28 14:13:08
Autor: blur
AC/DC
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htob4d$csi$3@news.onet.pl...
wow cala polska jest na poludnie od wawy ?

wiesz co to sarkazm i ironia? czy poczekasz aż Cie w dupę kopnie?

jedno i drugie, czekam z niecierpliwoscia

<i, nic dziwnego, że stałes w korku. kup se GPS, a nie marudzisz. Automapa i garmin w trasie optymalnej pokazuja ta sama droge
automapy się naucz. tam jest opcja "objazd".

objedz korek korkiem buehehe

no, też uważam, że Janki należy wyburzyć i zaorać. ale to i tak nie to co Wrocław.

tutaj sie zgadzam w 100%

, a ten się pcha w taki dzień i jeszcze marudzi.

ja niestety musialem podjechac z fotografem pod samo lotnisko.

GPS to głupei urządzenie, ale ma wiele możliwości. warto się dowiedzieć, zamiast się zaperzać.

uwierz mi znam dobrze obsluge GPS :)

w Jankach masz wielki parking, nie mogliście, jak i wielu innych,

akurat my nie :)

w calosci widzialem 5 snietych policjantow ktorzy mieli
wszystko w dupie.

i tylko w warszawie takich widziałeś, co?

nie ale w Wawie jest tylko tylu ?

jasne. inni tacy jak Ty.

gorzej bo wiekszosc musiala sie znieczulic :)

a ja będę się pchał i nie będę marudził. ale jak tam szwagierka uważa.

dobrej zabawy zycze, bo ja sie wczoraj pobawilem przednio :)

Data: 2010-05-28 15:15:57
Autor: gildor
AC/DC
blur pisze:
[...]

have phun

<i, nic dziwnego, że stałes w korku. kup se GPS, a nie marudzisz. Automapa i garmin w trasie optymalnej pokazuja ta sama droge
automapy się naucz. tam jest opcja "objazd".

objedz korek korkiem buehehe

klikałeś? widze, że nie.

, a ten się pcha w taki dzień i jeszcze marudzi.

ja niestety musialem podjechac z fotografem pod samo lotnisko.

prawie w Jankach mieszka moja nowa teściówka, stewardessa. nie jeździ przez Janki. da się. a GPS to umi.

GPS to głupei urządzenie, ale ma wiele możliwości. warto się dowiedzieć, zamiast się zaperzać.

uwierz mi znam dobrze obsluge GPS :)

GPS może, ale oprogramowania, nie bardzo.

w Jankach masz wielki parking, nie mogliście, jak i wielu innych,

akurat my nie :)

no to cierp w milczeniu.

w calosci widzialem 5 snietych policjantow ktorzy mieli
wszystko w dupie.

i tylko w warszawie takich widziałeś, co?

nie ale w Wawie jest tylko tylu ?

dobrze, że więcej się nie pokazywało. trzeba było zajrzeć za róg.

jasne. inni tacy jak Ty.

gorzej bo wiekszosc musiala sie znieczulic :)

o, humor wraca. dobrze, bo frustracja to marny doradca.

a ja będę się pchał i nie będę marudził. ale jak tam szwagierka uważa.

dobrej zabawy zycze, bo ja sie wczoraj pobawilem przednio :)

dzięki.

Data: 2010-05-28 15:21:39
Autor: de Fresz
AC/DC
On 2010-05-28 15:15:57 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

prawie w Jankach mieszka moja nowa teściówka, stewardessa.

Fiu fiu, a się nam tu kolega dyskretnie chwali ;-)))

akurat my nie :)

no to cierp w milczeniu.

No ale to by było takie... niepolskie?

de Fresz

Data: 2010-05-28 15:24:42
Autor: gildor
AC/DC
On 2010-05-28 15:15:57 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:
prawie w Jankach mieszka moja nowa teściówka, stewardessa.

Fiu fiu, a się nam tu kolega dyskretnie chwali ;-)))

teściówka, chopie! niech się teść chwali.

akurat my nie :)
no to cierp w milczeniu.

No ale to by było takie... niepolskie?

mam wrażenie, że frustraci powoli normalnieją. tak mi się wydaje, że w w-wie tylko przyjezdni kurwią na CB. no, nie tylko, ale jakby większość.

Data: 2010-05-28 15:30:26
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AC/DC
gildor napisał(a):
tak mi się wydaje, że w w-wie tylko przyjezdni kurwią na CB

To jakby wszyscy, nie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-28 15:35:29
Autor: duddits
AC/DC
To jakby wszyscy, nie?

Dokładnie, kiedyś Janusz Rewiński powiedział, że warszawiaków to jest
może wszystkiego z 200 tysięcy :)

--
duddits

Data: 2010-05-28 15:49:47
Autor: szerszen
AC/DC

Użytkownik "duddits" <duddits@NOSPAMfz6.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htogqt$og4$1@inews.gazeta.pl...

Dokładnie, kiedyś Janusz Rewiński powiedział, że warszawiaków to jest
może wszystkiego z 200 tysięcy :)

cos w tym jest, bo jak sie na pytanie "skad jestes?" odpowiada ze z warszawy i do tego ze matka, ojciec, dziadek itd tez, to wiekszosc robi wielkie oczy :)

Data: 2010-05-28 13:38:55
Autor: AZ
AC/DC
On 2010-05-28, szerszen <szerszen@tlen.pl> wrote:

cos w tym jest, bo jak sie na pytanie "skad jestes?" odpowiada ze z warszawy i do tego ze matka, ojciec, dziadek itd tez, to wiekszosc robi wielkie oczy :)
A pradziadek i prababcia tez?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-28 16:09:14
Autor: szerszen
AC/DC

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htoh1f$egp$4@node1.news.atman.pl...

A pradziadek i prababcia tez?

tez, leza na warszawskich cmentarzach :)

Data: 2010-05-29 14:10:15
Autor: gloon
AC/DC
szerszen pisze:

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htoh1f$egp$4@node1.news.atman.pl...

A pradziadek i prababcia tez?

tez, leza na warszawskich cmentarzach :)

osobno ?

Data: 2010-05-28 16:05:14
Autor: KJ Siła Słów
AC/DC
szerszen pisze:

cos w tym jest, bo jak sie na pytanie "skad jestes?" odpowiada ze z warszawy i do tego ze matka, ojciec, dziadek itd tez,

I tacy są najgorsi.
:-)

Wiem po moich dzieciakch co mają dziadków warszawiakow.

KJ
PS.  i nieco mazowieckiej wiochy po mnie

Data: 2010-05-28 16:10:38
Autor: szerszen
AC/DC

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bffcdaa$0$19174$65785112@news.neostrada.pl...

Wiem po moich dzieciakch co mają dziadków warszawiakow.

moj syn do swoich pra-pra nie musi sie poza warszawe ruszac i to ze strony obojga rodzicow

Data: 2010-05-28 16:14:25
Autor: gildor
AC/DC
szerszen pisze:
[...]

ale co to ma do rzeczy? że niby warsiawka po sloiki leci w piątek i są korki? połowa moich warszawskich kolegów z pracy, wyjeżdża na weekendy na swoje dacze na mazury czy dzieś w okolice Buga, Liwca etc. a ci warsiawscy znajomi, siedzą w warszawie i im się dupy nie chce ruszać poza. to kto w końcu te korki generuje wylotowe?

Data: 2010-05-28 23:15:08
Autor: szerszen
AC/DC

Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htoj41$csi$14news.onet.pl...

to kto w końcu te korki generuje wylotowe?

wszyscy

Data: 2010-05-31 05:59:49
Autor: AZ
AC/DC
On 2010-05-28, szerszen <szerszen@tlen.pl> wrote:

moj syn do swoich pra-pra nie musi sie poza warszawe ruszac i to ze strony obojga rodzicow
No i jaki jest powod ze lansujesz sie tym faktem na grupie o motocyklach?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-28 15:43:03
Autor: gildor
AC/DC
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
tak mi się wydaje, że w w-wie tylko przyjezdni kurwią na CB

To jakby wszyscy, nie?

i od tego zwykle zaczynają się dyskusje.

Data: 2010-05-28 16:27:33
Autor: de Fresz
AC/DC
On 2010-05-28 15:24:42 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Fiu fiu, a się nam tu kolega dyskretnie chwali ;-)))

teściówka, chopie! niech się teść chwali.

A nie, to ja pomyślałem że Ty zmieniłeś podmiot wnoszący teściówkę ;-)

de Fresz

Data: 2010-05-28 16:36:01
Autor: gildor
AC/DC
On 2010-05-28 15:24:42 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Fiu fiu, a się nam tu kolega dyskretnie chwali ;-)))

teściówka, chopie! niech się teść chwali.

A nie, to ja pomyślałem że Ty zmieniłeś podmiot wnoszący teściówkę ;-)

a nie nie, to wtedy była by teściowa. a ja teściową mam tą samą, tylko teściówka znowu mi się zmieniła.

Data: 2010-05-28 15:31:51
Autor: blur
AC/DC
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
o, humor wraca. dobrze, bo frustracja to marny doradca.

wraca bo dzisiaj rano (12:30) wstaję a tu slonce swieci,
nie wierze przecieram galy faktycznie swieci,
nie widzialem tego widoku od miesiaca,
ide polatac po lesie a wy sie kiscie w korkach ;)

pozdro
blur

Data: 2010-05-28 15:43:45
Autor: gildor
AC/DC
blur pisze:
From: "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl>
[...]

ja się nie kiszę w korkach.

Data: 2010-05-29 10:26:21
Autor: Magic
AC/DC
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Ale dziś tu nie ma korków. Cała warsiawka pojechała po ogórki, nie czytałeś ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

Data: 2010-05-28 14:00:04
Autor: szerszen
AC/DC

Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htoa2r$m1j$1@news.onet.pl...

Automapa i garmin w trasie optymalnej pokazuja ta sama droge

a myslenie to oddales kupujac gps?
nie wspomne juz o umiejetnosci poslugiwania sie papierowa mapa?

to macie sie czym chwalic

a kto pisze o chwaleniu

Facet kazdy GPS tam cie pokieruje, po za tym czy ja musze znac drogi w wawie

pokieruje cie tak jak go ustawisz, ale tu trzeba chwile pomyslec, a nie tylko kliknac optymalna i czekac na zbawienie

nie mozna bylo zrobic parkingow przed miastem i wszystkich przewiesc trmawajami i autobusami ?

nie mozna sie bylo wybrac pociagiem?
komunikacja byla zorganizowana, ale niekoniecznie od janek

Data: 2010-05-28 14:21:14
Autor: blur
AC/DC
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htob78$m3k$3@news.task.gda.pl...

a myslenie to oddales kupujac gps?

no tak studia na akademi morskiej trzeba skonczyc zeby GPS obslugiwac

nie wspomne juz o umiejetnosci poslugiwania sie papierowa mapa?

nie no sekstant jeszcze moglem zabrac

nie mozna sie bylo wybrac pociagiem?

wiesz wole siedziec w klimatyzowanym samochodzie niz
smierdzacym pociagu.

komunikacja byla zorganizowana, ale niekoniecznie od janek

a mozna wiedziec odkad ?

pozdro
blur

Data: 2010-05-28 14:37:34
Autor: szerszen
AC/DC

Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htocfm$t7r$1@news.onet.pl...

no tak studia na akademi morskiej trzeba skonczyc zeby GPS obslugiwac

nie, ale zwykle myslenie i przewidywanie, ze o wczesniejszym wywiadzie niewspomne

nie no sekstant jeszcze moglem zabrac

a kto ci kazal zabierac, wszystko mogles zrobic w domu

wiesz wole siedziec w klimatyzowanym samochodzie niz
smierdzacym pociagu.

to nie marudz, sam sobie wybrales taka opcje

a mozna wiedziec odkad ?

napewno od stacji metra, a czy jeszcze gdzies, to nie wiem, nie interesowalo mnie to

Data: 2010-05-28 13:44:24
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AC/DC
gildor napisał(a):

będziesz się pchał na Slayera, to zapytaj, a nie będziesz mi tu marudził.

Te kibole na ełro beda jechac to tez tu maja pytac?

Sam bylem w tym korku i pozniejszym korku i jeszcze jednym korku i pozniej w ałtobusie po koncercie (ale Wam kurna tych ikarusow zazdroszcze) i powiem Wam, ze sie kurna osmieszymy z tym ełro :) Porazka na maksa, a to tylko jeden maly koncert :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-28 13:59:52
Autor: gildor
AC/DC
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
będziesz się pchał na Slayera, to zapytaj, a nie będziesz mi tu marudził.

Te kibole na ełro beda jechac to tez tu maja pytac?

a co mnie to obchodzi? niech pytają dziebądź.

[...]

sporo kanałów budują dla tych kiboli na ełro. przez co rozjebali inne arterie.

Data: 2010-05-28 14:10:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AC/DC
gildor napisał(a):

sporo kanałów budują dla tych kiboli na ełro.

To oni lodziami beda plywac?

przez co rozjebali inne arterie.

No to zeby sie nam stolyca nie wykrwawila.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-28 14:20:19
Autor: Marcin Gardeła
AC/DC
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
sporo kanałów budują dla tych kiboli na ełro.
To oni lodziami beda plywac?

podwodnymi

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-05-28 15:17:44
Autor: gildor
AC/DC
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
sporo kanałów budują dla tych kiboli na ełro.

To oni lodziami beda plywac?

jeszcze przedwczoraj tak myślełem

przez co rozjebali inne arterie.

No to zeby sie nam stolyca nie wykrwawila.

to oddamy stołek stołeczeństwa do Krakowa. ucieszysz się i górnicy będą mieli bliżej.

Data: 2010-05-28 15:26:02
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AC/DC
gildor napisał(a):

to oddamy stołek stołeczeństwa do Krakowa. ucieszysz się

No chyba Cie poje... zebym mial chodzic w krawacie!

i górnicy będą mieli bliżej.

chyba górole niskopienni

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-28 15:44:42
Autor: gildor
AC/DC
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):

to oddamy stołek stołeczeństwa do Krakowa. ucieszysz się

No chyba Cie poje... zebym mial chodzic w krawacie!

no ale będziesz miał lepsze ikarusy.

Data: 2010-06-02 00:36:52
Autor: marider
AC/DC [z deka OT]
gildor pisze:
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!

dzięki!

To miasto nadaje sie moze do organizaci turnieju szachowego ale nie takich imprez masowych,
stalem w korku od janek do bemowa 4,5h !!!

a kto Ci kazał stac w korku? do Warszawy przez Janki?

Tja, w ubiegla niedziele wracalem ze zLomianek (zawody agility o CACIAG ;) ) do Bialego przez Nowy Dwor Mazowiecki bo nie dosc ze chmure urwalo to cala Wawa wracala chyba do roboty po weekendzie a przejazd 300m zajmowal moze z 15 minut wiec pierwsza krzyzowka, nawrotka i dzida. Dobrze ze sie nie pchalem na Torunska bo chyba bym nad ranem wrocil ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki

Data: 2010-05-28 13:17:52
Autor: KJ Siła Słów
AC/DC
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!

Proponuję koncerty poezji śpiewanej - są łatwiejsze logistycznie.

KJ

Data: 2010-05-28 13:54:20
Autor: blur
AC/DC
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bffa66f$0$19177$65785112@news.neostrada.pl...
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!

Proponuję koncerty poezji śpiewanej - są łatwiejsze logistycznie.

Masz racje, czekam z niecierpliwoscia kiedy skoncza
przebudowe stadionu Slaskiego i wszystkie "wazne" koncerty
beda u nas na Slasku a nie na tym centralnym zadupiu.

pozdro
blur

Data: 2010-06-02 21:37:57
Autor: KRZYZAK
AC/DC
Dnia Fri, 28 May 2010 13:54:20 +0200, blur napisał(a):

Masz racje, czekam z niecierpliwoscia kiedy skoncza
przebudowe stadionu Slaskiego i wszystkie "wazne" koncerty
beda u nas na Slasku a nie na tym centralnym zadupiu.

Tam powinien byc zakaz organizowania koncertow. Bemowo jest idealne.

--
"Wtedy zrozumiałem. Dunki nie są najpiękniejszymi kobietami, a to były
kaszaloty"

Data: 2010-05-28 13:40:06
Autor: Magic
AC/DC
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!

To miasto nadaje sie moze do organizaci turnieju szachowego ale nie takich imprez masowych,
stalem w korku od janek do bemowa 4,5h !!! dobrze ze wyjechalismy o 9 rano z Gliwic

A Ty myslisz że jak coś gra w Chorzowie to jest kurwa inaczej ?

Dupy dali, owszem, ale w organizacji transportu publicznego.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-05-28 13:47:12
A Ty myslisz że jak coś gra w Chorzowie to jest kurwa inaczej ?

 W Chorzowie jestem na kazdym duzym koncercie
 i jest problem z parkingami ale korkow nie ma do samego stadionu

Dupy dali, owszem, ale w organizacji transportu publicznego.

wszyscy stali jak jeden, tylko motocyklem sie dalo :)

pozdro
blur

Data: 2010-05-28 14:03:37
Autor: gildor
AC/DC
From: "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl>
Dupy dali, owszem, ale w organizacji transportu publicznego.

wszyscy stali jak jeden, tylko motocyklem sie dalo :)

ja nie stałem. ałtem. ale mnie rock ac/dc nie interesuje, tyle, że do domu wracałem.

Data: 2010-05-28 14:23:14
Autor: de Fresz
AC/DC
On 2010-05-28 13:47:12 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

A Ty myslisz że jak coś gra w Chorzowie to jest kurwa inaczej ?

 W Chorzowie jestem na kazdym duzym koncercie
 i jest problem z parkingami ale korkow nie ma do samego stadionu

Aha, znaczy to 3-godzinne pełzanie przed Ramsztajnem parę lat w Katowicach to mi się tylko tak przyśniło? A to był odcinek raptem z 5 razy krótszy niż z Janek na Bemowo.

de Fresz

Data: 2010-05-28 12:15:59
Autor: AZ
AC/DC
On 2010-05-28, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

Aha, znaczy to 3-godzinne pełzanie przed Ramsztajnem parę lat w Katowicach to mi się tylko tak przyśniło? A to był odcinek raptem z 5 razy krótszy niż z Janek na Bemowo.

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-28 12:43:25
Autor: Monster
AC/DC
On 28 Maj, 14:15, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

Motoc...eee harlejofcóf dużo,w barwach byli,a później do aut
wsiadali:-)

Data: 2010-05-28 14:32:02
Autor: blur
AC/DC
On 2010-05-28, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

Aha, znaczy to 3-godzinne pełzanie przed Ramsztajnem parę lat w
Katowicach to mi się tylko tak przyśniło? A to był odcinek raptem z 5
razy krĂłtszy niĹź z Janek na Bemowo.

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

a masz alternator albo pradnice w Twoim motocyklu ?

pozdro
blur

Data: 2010-05-28 14:39:45
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AC/DC
AZ napisał(a):

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

Bys sie zdziwil. Gromadki smutnych czlonkuf emsi tam zem widzial. Swoja droga oni strasznie smutne zycie musza miec. Zero emocji. Z kamiennymi, groznymi minami konteplowali koncerta :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-28 15:40:07
Autor: Glub
AC/DC
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
On 2010-05-28, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

[...]

Piorun. MSPANC:>

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-05-30 23:48:26
Autor: lesor
AC/DC
On 28 Maj, 14:15, AZ wrote:
On 2010-05-28, de Fresz wrote:

> [...]
> razy krótszy niż z Janek na Bemowo.

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -

Brian Johnson wystapil w kamizelce z reklama H-D, wiec chyba ma.

--
pozdrawiam, lesor
cb1300 Rossynant

Data: 2010-05-28 14:28:06
Autor: blur
AC/DC
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htocji$ai1$1@inews.gazeta.pl...
On 2010-05-28 13:47:12 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

[...]

Skoro byl to taki krotki odcinek to trzeba bylo auto zostawic i te pare metrow sie przejsc

pozdro
blur

Data: 2010-05-28 14:34:52
Autor: de Fresz
AC/DC
On 2010-05-28 14:28:06 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

[...]

Może gdyby to nie był luty i gdyby nie chęć pozostawienia klamotów w bryce, to byśmy tak zrobili. Ale wiesz co, nie wypłakiwałem się później w ęternecie, jakie to beznadziejne miasto itp. (a oznaczenia śląskie i organizacja tam ruchu jest legendarna).

de Fresz

Data: 2010-05-28 14:38:08
Autor: blur
AC/DC
On 2010-05-28 14:28:06 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:
(a oznaczenia śląskie i organizacja tam ruchu jest legendarna).

zapraszamy na rewizyte, bedziesz mile zaskoczony

Data: 2010-05-28 23:07:32
Autor: newrom
AC/DC
On Fri, 28 May 2010 14:38:08 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl>
wrote:

zapraszamy na rewizyte, bedziesz mile zaskoczony

Od zeszlego roku musialo sie duzo na slonsku zmienic.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-05-28 15:43:45
Autor: Piotr May
AC/DC
On 2010-05-28 14:23, de Fresz wrote:
On 2010-05-28 13:47:12 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

[...]

Bez sensu. Ja tam zadnych wiekszych korkow wtedy pod spodkiem nie zauwazylem. Ale wisz... jak sie chce zaparkowac pod wejsciem ...

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-05-28 16:26:14
Autor: de Fresz
AC/DC
On 2010-05-28 15:43:45 +0200, Piotr May <piomay@riders.pl> said:

[...]

Ale jechałeś od strony Wawy/Łodzi?Krakał?

 Ale wisz... jak sie chce zaparkowac pod wejsciem ...

A dzie tam. Do wejścia to mieliśmy z kilometr.

de Fresz

Data: 2010-05-28 19:34:43
Autor: Piotr May
AC/DC
On 2010-05-28 16:26, de Fresz wrote:
On 2010-05-28 15:43:45 +0200, Piotr May <piomay@riders.pl> said:

[...]

Od strony Myslowic.

Ale wisz... jak sie chce zaparkowac pod wejsciem ...

A dzie tam. Do wejścia to mieliśmy z kilometr.

my z 200 metrow

--
piomay

Data: 2010-05-29 10:30:29
Autor: Magic
AC/DC
A Ty myslisz że jak coś gra w Chorzowie to jest kurwa inaczej ?

W Chorzowie jestem na kazdym duzym koncercie
i jest problem z parkingami ale korkow nie ma do samego stadionu

No, nie ma bo są wcześniej - w Częstochowie, na wlocie z gierkówki etc :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

Data: 2010-05-28 14:30:25
Autor: de Fresz
AC/DC
On 2010-05-28 13:10:04 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

To miasto nadaje sie moze do organizaci turnieju szachowego ale nie takich imprez masowych,

Obawiam się że na imprezy szachowe przyjerzdżają nieco bystrzejśi widzowie, niż takie beksy jak Ty.

stalem w korku od janek do bemowa 4,5h !!!

Jakby to był zwykły dzień powszedni, to dojazd najprostrzą drogą bez przemykania kanałami samochodem zająłby z 1,5 godziny - w międzyczasie są Włochy będące jedną z największych masakr korkowych Stolycym już pomijając Aleję Krak.

do TojToj tez 45min stalem ;(

Napisz do pani prezydent Warszawy, powinna zdecydowanie coś z tym zrobić.

Ja nie postawie nogi w tym miescie juz nigdy,

Szkoda, będziemy tęsknić. BTW - byłeś kiedykolwiek w jakiejś innej stolicy cywilizowanego kraju w godzinach szczytu?

de Fresz

Data: 2010-05-28 14:36:21
Autor: blur
AC/DC
On 2010-05-28 13:10:04 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

Szkoda, będziemy tęsknić. BTW - byłeś kiedykolwiek w jakiejś innej stolicy cywilizowanego kraju w godzinach szczytu?

dobrze powiedziane cywilizowanego he he he

Data: 2010-05-28 15:43:13
Autor: Glub
AC/DC
On 2010-05-28 13:10:04 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

Szkoda, będziemy tęsknić. BTW - byłeś kiedykolwiek w jakiejś innej
> stolicy > cywilizowanego kraju w godzinach szczytu?

dobrze powiedziane cywilizowanego he he he

Obwodnica Paryza jest bardziej zakorkowana niż Toruńska.

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-05-31 13:58:59
Autor: Andrzej Lawa
AC/DC
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!

NTG

To miasto nadaje sie moze do organizaci turnieju szachowego ale nie
takich imprez masowych,
stalem w korku od janek do bemowa 4,5h !!! dobrze ze wyjechalismy o 9
rano z Gliwic

Aaa, to przez takich gamoni jak ty jechałem tyle czasu do sklepu :-P

Na drugi raz pomyśl i wybierz alternatywną trasę - bo jechanie na Bemowo
przez Janki to jedna z większych głupot, jakie można zrobić.

Data: 2010-05-31 16:29:09
Autor: blur
AC/DC
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c03a483$1@news.home.net.pl...
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!

NTG

[...]

Alternatywa to omijanie tej wiochy

pozdro
blur

Data: 2010-05-31 17:32:29
Autor: newrom
AC/DC
On Mon, 31 May 2010 16:29:09 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl>
wrote:

Alternatywa to omijanie tej wiochy

Dzizas. Tak zrob. Zebys kufra chociaz tam w interesach czy sprawach sluzbowych
jechal....

pozdr
newrom

Data: 2010-06-01 22:21:40
Autor: Andrzej Lawa
AC/DC
blur pisze:

Na drugi raz pomyśl i wybierz alternatywną trasę - bo jechanie na Bemowo
przez Janki to jedna z większych głupot, jakie można zrobić.

Alternatywa to omijanie tej wiochy

Jak się nie umie, to się nie jeździ :-P

I niechcący napisałeś prawdę - pchanie się przez całą Warszawę jadąc
przez Janki na Bemowo nie jest optymalne i lepiej "tę wiochę" ominąć,
jadąc np. przez Pruszków dookoła i prosto do Bemowa "z zewnątrz".

Pewnie też będzie pozatykane, ale na pewno mniej, niż przy przepychaniu
się przez wszystkie warszawskie korki po kolei.

Data: 2010-06-02 07:12:28
Autor: gildor
AC/DC
Andrzej Lawa pisze:
blur pisze:

[...]

grodzisk, błonie, babice, w-wa-groty. pruszków, ożarów też bywają słabo przejezdne.