AC/DC

Data: 2010-05-28 13:40:06
Autor: Magic
AC/DC
blur pisze:
Gratulacje Warszawo !!!

To miasto nadaje sie moze do organizaci turnieju szachowego ale nie takich imprez masowych,
stalem w korku od janek do bemowa 4,5h !!! dobrze ze wyjechalismy o 9 rano z Gliwic

A Ty myslisz że jak coś gra w Chorzowie to jest kurwa inaczej ?

Dupy dali, owszem, ale w organizacji transportu publicznego.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-05-28 13:47:12
A Ty myslisz że jak coś gra w Chorzowie to jest kurwa inaczej ?

 W Chorzowie jestem na kazdym duzym koncercie
 i jest problem z parkingami ale korkow nie ma do samego stadionu

Dupy dali, owszem, ale w organizacji transportu publicznego.

wszyscy stali jak jeden, tylko motocyklem sie dalo :)

pozdro
blur

Data: 2010-05-28 14:03:37
Autor: gildor
AC/DC
From: "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl>
Dupy dali, owszem, ale w organizacji transportu publicznego.

wszyscy stali jak jeden, tylko motocyklem sie dalo :)

ja nie stałem. ałtem. ale mnie rock ac/dc nie interesuje, tyle, że do domu wracałem.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-05-28 14:23:14
Autor: de Fresz
AC/DC
On 2010-05-28 13:47:12 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

A Ty myslisz że jak coś gra w Chorzowie to jest kurwa inaczej ?

 W Chorzowie jestem na kazdym duzym koncercie
 i jest problem z parkingami ale korkow nie ma do samego stadionu

Aha, znaczy to 3-godzinne pełzanie przed Ramsztajnem parę lat w Katowicach to mi się tylko tak przyśniło? A to był odcinek raptem z 5 razy krótszy niż z Janek na Bemowo.

de Fresz

Data: 2010-05-28 12:15:59
Autor: AZ
AC/DC
On 2010-05-28, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

Aha, znaczy to 3-godzinne pełzanie przed Ramsztajnem parę lat w Katowicach to mi się tylko tak przyśniło? A to był odcinek raptem z 5 razy krótszy niż z Janek na Bemowo.

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-28 12:43:25
Autor: Monster
AC/DC
On 28 Maj, 14:15, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

Motoc...eee harlejofcóf dużo,w barwach byli,a później do aut
wsiadali:-)

Data: 2010-05-28 14:32:02
Autor: blur
AC/DC
On 2010-05-28, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

Aha, znaczy to 3-godzinne pełzanie przed Ramsztajnem parę lat w
Katowicach to mi się tylko tak przyśniło? A to był odcinek raptem z 5
razy krĂłtszy niĹź z Janek na Bemowo.

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

a masz alternator albo pradnice w Twoim motocyklu ?

pozdro
blur

Data: 2010-05-28 14:39:45
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AC/DC
AZ napisał(a):

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

Bys sie zdziwil. Gromadki smutnych czlonkuf emsi tam zem widzial. Swoja droga oni strasznie smutne zycie musza miec. Zero emocji. Z kamiennymi, groznymi minami konteplowali koncerta :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-28 15:40:07
Autor: Glub
AC/DC
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
On 2010-05-28, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

[...]

Piorun. MSPANC:>

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-05-30 23:48:26
Autor: lesor
AC/DC
On 28 Maj, 14:15, AZ wrote:
On 2010-05-28, de Fresz wrote:

> [...]
> razy krótszy niż z Janek na Bemowo.

Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -

Brian Johnson wystapil w kamizelce z reklama H-D, wiec chyba ma.

--
pozdrawiam, lesor
cb1300 Rossynant

Data: 2010-05-28 14:28:06
Autor: blur
AC/DC
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htocji$ai1$1@inews.gazeta.pl...
On 2010-05-28 13:47:12 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

[...]

Skoro byl to taki krotki odcinek to trzeba bylo auto zostawic i te pare metrow sie przejsc

pozdro
blur

Data: 2010-05-28 14:34:52
Autor: de Fresz
AC/DC
On 2010-05-28 14:28:06 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

[...]

Może gdyby to nie był luty i gdyby nie chęć pozostawienia klamotów w bryce, to byśmy tak zrobili. Ale wiesz co, nie wypłakiwałem się później w ęternecie, jakie to beznadziejne miasto itp. (a oznaczenia śląskie i organizacja tam ruchu jest legendarna).

de Fresz

Data: 2010-05-28 14:38:08
Autor: blur
AC/DC
On 2010-05-28 14:28:06 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:
(a oznaczenia śląskie i organizacja tam ruchu jest legendarna).

zapraszamy na rewizyte, bedziesz mile zaskoczony

Data: 2010-05-28 23:07:32
Autor: newrom
AC/DC
On Fri, 28 May 2010 14:38:08 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl>
wrote:

zapraszamy na rewizyte, bedziesz mile zaskoczony

Od zeszlego roku musialo sie duzo na slonsku zmienic.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-05-28 15:43:45
Autor: Piotr May
AC/DC
On 2010-05-28 14:23, de Fresz wrote:
On 2010-05-28 13:47:12 +0200, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

[...]

Bez sensu. Ja tam zadnych wiekszych korkow wtedy pod spodkiem nie zauwazylem. Ale wisz... jak sie chce zaparkowac pod wejsciem ...

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-05-28 16:26:14
Autor: de Fresz
AC/DC
On 2010-05-28 15:43:45 +0200, Piotr May <piomay@riders.pl> said:

[...]

Ale jechałeś od strony Wawy/Łodzi?Krakał?

 Ale wisz... jak sie chce zaparkowac pod wejsciem ...

A dzie tam. Do wejścia to mieliśmy z kilometr.

de Fresz

Data: 2010-05-28 19:34:43
Autor: Piotr May
AC/DC
On 2010-05-28 16:26, de Fresz wrote:
On 2010-05-28 15:43:45 +0200, Piotr May <piomay@riders.pl> said:

[...]

Od strony Myslowic.

Ale wisz... jak sie chce zaparkowac pod wejsciem ...

A dzie tam. Do wejścia to mieliśmy z kilometr.

my z 200 metrow

--
piomay

Data: 2010-05-29 10:30:29
Autor: Magic
AC/DC
A Ty myslisz że jak coś gra w Chorzowie to jest kurwa inaczej ?

W Chorzowie jestem na kazdym duzym koncercie
i jest problem z parkingami ale korkow nie ma do samego stadionu

No, nie ma bo są wcześniej - w Częstochowie, na wlocie z gierkówki etc :)