AC OC i NNW a wypadek

Data: 2009-03-30 07:51:30
Autor: mz
AC OC i NNW a wypadek
Witam
Jest wypadek, korzystam z OC, AC i NNW samochód do likwidacji. A co dalej z ubezpieczeniem ? Czy ono nadal obowiązuje (wszak gdyby nie wypadek obowiązywało by jeszcze ok 10 miesięcy)
Czy jeśli obowiązuje to mogę je rozwiązać i odzyskać jakies pieniądze jak przy normalnej rezygnacji w przypadku sprzedaży ? Oczywiście tutaj też mogę sprzedać to co pozostało i czy wtedy zrezygnowac z ubezpieczenia ?
Pozdrawiam

Data: 2009-03-30 18:42:57
Autor: rabar-bar
AC OC i NNW a wypadek

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqpn6c$c48$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

samochód do likwidacji = szkoda całkowita?
AC: szkoda całkowita najczęściej powoduje wygaśnięcie stosunku ubezpieczenia, przy czym najczęściej wiąże się również z brakiem zwrotu składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia (szczegółly z pewnością znajdziesz w OWU)

OC: po przedstawieniu dokumentu potwierdzającego złomowanie/wyrejestrowanie pojazdu ubezpieczenie OC ulega rozwiązaniu. Zwrot składki zależny jest od tego, czy na Twoim OC była zarejestrowana jakaś szkoda. Jeśli była zarejestrowana, to zwrotu nie dostaniesz. Jesli nie była, to dostaniesz za każdy pełen miesiąc niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej.

pozdrawiam
raB

AC OC i NNW a wypadek