AC+OC przy sprzedazy

Data: 2010-07-09 09:08:13
Autor: TM
AC+OC przy sprzedazy
Witam

Czy ubezpieczenie AC+OC moze przejsc na kupujacego auto? Mam auto,
ktore chcialbym oddac siostrze. Jest oplacony pakiet AC+OC. Czy jesli
jej "sprzedam" to bedzie mogla przejac AC+OC czy trzeba oplacac od
nowa?

TM

Data: 2010-07-09 09:37:13
Autor: Endriu
AC+OC przy sprzedazy
[...]

OC idzie za samochodem.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-09 09:44:39
Autor: Gabriel 'wilk'
AC+OC przy sprzedazy
Użytkownik Endriu napisał:

[...]

Chyba, ze w umowie jest inaczej zapisane a kupujacy zmieni TU. Wowczas dostaniesz zwrot z OC i AC jesli to ty sprzedajesz oczywiscie z odliczeniem trwajacego wlasnie miesiaca rozliczeniowego(liczy sie data z umowy k/s)

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-09 09:49:17
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
AC+OC przy sprzedazy
Gabriel 'wilk' pisze:
[...]
pozdrawiam

Nie ma znaczenia, czy jest jakikolwiek zapis na umowie. OC przechodzi zawsze na kupujacego, a ten ma obowiazek zglosic zmiane do dotychczasowego ubezpieczyciela i przekalkulowac skladke lub wypowiedziec umowe w terminie do 30 dni od daty transaksji lub na dzien przed zakonczeniem umowy. Co do AC - umowa wygasa automatycznie dzien po transakcji.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2010-07-09 04:25:16
Autor: tadek
AC+OC przy sprzedazy
On 9 Lip, 09:49, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
<hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:
> [...]

wypowiedziec umowe w terminie do 30 dni od daty transaksji lub na dzien
przed zakonczeniem umowy. Co do AC - umowa wygasa automatycznie dzien po

jak kupiłem "Punciaka" córce / O zniżek + same zwyżki z tytułu wieku,
stażu/ to popełzliśmy do ubezpieczyciela ? UNIQA/  poprzedniego
właściciela zgłosić ten radosny fakt i się okazał co
następuje:musiałem zapłacić drugą ratę ubezpieczenia /była opłacona
tylko pierwsza/ w wysokości jak miał naliczoną poprzedni właściciel -
jakieś nieduże pieniądze i przepisali ubezpieczenie na córkę ALE gdyby
chciała u nich wykupić następne OC to składka wyniosłaby dobrze
powyżej 1000 zł chyba bliżej 2 tys.

Data: 2010-07-09 11:10:06
Autor: Jakub Witkowski
AC+OC przy sprzedazy
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
Gabriel 'wilk' pisze:
[...]

Zapis w umowie może być, nie widzę przeciwwskazań. Ale nie rodzi skutków
automatycznie, a co najwyżej może być podstawą prywatnego roszczenia,
jesli się kupujący z niego nie wywiąże...

Data: 2010-07-09 10:24:08
Autor: Tomasz Pyra
AC+OC przy sprzedazy
TM pisze:
[...]

JeĹźeli chodzi o OC, to bez problemu.
Natomiast za AC możesz odzyskać pieniądze za niewykorzystany okres.

Nie wiem jak tam wam rodzinne interesy wychodzą, ale w przypadku siostry można by formalności dopełnić dopiero w miesiącu w którym kończy się ubezpieczenie.

Data: 2010-07-09 13:22:18
Autor: TM
AC+OC przy sprzedazy
On Fri, 09 Jul 2010 10:24:08 +0200
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

TM pisze:
> Witam
> ktore chcialbym oddac siostrze. Jest oplacony pakiet AC+OC. Czy
> jesli jej "sprzedam" to bedzie mogla przejac AC+OC czy trzeba
> oplacac od nowa?

Jeżeli chodzi o OC, to bez problemu.
[...]

I tu problem. Jak siostra rozwali auto to mi poleca znizki :(. AC+OC
jest z maja, wiec pytam bo szkoda stracic AC oplacone za caly rok.

--
TM

AC+OC przy sprzedazy