AC+OC w PZU

Data: 2012-06-20 22:29:03
Autor: tyran
AC+OC w PZU
Witam

Konczy mi sie ubezpieczenie na auto. Wstepna kalkulacja na stronie
wyglada nastepujaco:
http://img843.imageshack.us/img843/1876/pzu.png

Moze ktos by doradzil czy warto cos zmodyfikowac/zwiekszyc/zmniejszyc?

Auto to:
Honda Accord Comfort Kombi, 2005 rok

tyran

Data: 2012-06-20 23:01:45
Autor: 'Tom N'
AC+OC w PZU
tyran w <news:20120620222903.a2477619.trele.molereop.pl>:

czy warto cos zmodyfikowac/zwiekszyc/zmniejszyc?

Ubezpieczyciela

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-21 02:02:08
Autor: yabba
AC+OC w PZU
Uzytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisal w wiadomosci news:20120620222903.a2477619.trele.molereop.pl...
[...]

Kwoty z kalkulatora internetowego sluza chyba do odstraszania klientów. Idz do agenta PZU i popros o rabat. Cena wtedy znacznie spada.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-06-21 08:31:38
Autor: tyran
AC+OC w PZU
On Thu, 21 Jun 2012 02:02:08 +0200
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

> [...]

Kwoty z kalkulatora internetowego sluza chyba do odstraszania
klientów. Idz do agenta PZU i popros o rabat. Cena wtedy znacznie

Mi nie chodzi o to by bylo jakos specjalnie taniej. Moze inaczej zadam
pytania:
- NNW na 15tys jest wystarczajace czy Wasze doswiadczenie mowi, ze
lepiej wziasc na 20-30tys?
- AutoSzyba na 3tys: czy to wsytarczajaca kwota czy moze wybrac
4-5tys?
- Czy warto brac opcje "Stala wartosc pojazdu"?

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-06-21 09:31:08
Autor: Axel
AC+OC w PZU
"tyran" <trele.molere@op.pl> wrote in message

[...]

Ja Ci nie zalezy na tym, zeby bylo taniej, to bierz wszystko co daja po maksymalnych cenach.

--
Axel

Data: 2012-06-21 09:43:01
Autor: LEPEK
AC+OC w PZU
W dniu 2012-06-21 08:31, tyran pisze:

Mi nie chodzi o to by bylo jakos specjalnie taniej. Moze inaczej zadam
pytania:
- NNW na 15tys jest wystarczajace czy Wasze doswiadczenie mowi, ze
lepiej wziasc na 20-30tys?

A w ile osób zazwyczaj jeździsz?

- AutoSzyba na 3tys: czy to wsytarczajaca kwota czy moze wybrac
4-5tys?

Sprawdź, ile kosztuje szyba czołowa do twojego samochodu. Ważne: czy masz ogrzewanie, czujnik deszczu itp.

- Czy warto brac opcje "Stala wartosc pojazdu"?

Jak zamierzasz mieć szkodę "zaraz", to nie. A jak za prawie rok - to tak ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-06-21 10:33:39
Autor: tyran
AC+OC w PZU
On Thu, 21 Jun 2012 09:43:01 +0200
LEPEK <nobody@nowhere.net> wrote:

> [...]

> zadam pytania:
> - NNW na 15tys jest wystarczajace czy Wasze doswiadczenie mowi, ze

4 (dwie dorosle, dwojka malych dzieci)

> - AutoSzyba na 3tys: czy to wsytarczajaca kwota czy moze wybrac
> 4-5tys?

Sprawdź, ile kosztuje szyba czołowa do twojego samochodu. Ważne:
czy masz ogrzewanie, czujnik deszczu itp.

Golas, tzn. bez ogrzewania, bez czujnikow.

> - Czy warto brac opcje "Stala wartosc pojazdu"?

Jak zamierzasz mieć szkodę "zaraz", to nie. A jak za prawie rok -
to tak ;)

heheh .. no tu Ci nie pomoge ;)

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-06-21 12:05:27
Autor: LEPEK
AC+OC w PZU
W dniu 2012-06-21 10:33, tyran pisze:
On Thu, 21 Jun 2012 09:43:01 +0200
LEPEK <nobody@nowhere.net> wrote:

A w ile osób zazwyczaj jeździsz?

4 (dwie dorosle, dwojka malych dzieci)

No to można podwyższyć, jeśli to NNW obejmuje kierowcę i pasażerów, bo przy czterech osobach to wychodzi 3750/osoba.

Sprawdź, ile kosztuje szyba czołowa do twojego samochodu. Ważne:
czy masz ogrzewanie, czujnik deszczu itp.

Golas, tzn. bez ogrzewania, bez czujnikow.

No to te 3000 wystarczyłoby na dwukrotną wymianę przedniej szyby.

- Czy warto brac opcje "Stala wartosc pojazdu"?

Jak zamierzasz mieć szkodę "zaraz", to nie. A jak za prawie rok -
to tak ;)

heheh .. no tu Ci nie pomoge ;)

To pytanie miało tobie pomóc :) zastanowić się nad istotą ubezpieczenia, czyli wyceny ryzyka, a to każdy sobie sam musi przemyśleć.

Pozdr,

Data: 2012-06-21 13:28:58
Autor: tyran
AC+OC w PZU
On Thu, 21 Jun 2012 12:05:27 +0200
> [...]

> Golas, tzn. bez ogrzewania, bez czujnikow.

No to te 3000 wystarczyłoby na dwukrotną wymianę przedniej szyby.

Tu dzisiaj uslyszalem, ze ta opcja nie powoduje utraty znizek w razie
wymiany szyby z AC. Siade wieczorem i poczytam regulamin/umowe.

> heheh .. no tu Ci nie pomoge ;)

To pytanie miało tobie pomóc :) zastanowić się nad istotą
ubezpieczenia, czyli wyceny ryzyka, a to każdy sobie sam musi
przemyśleć.

PJ mam od 12lat, nigdy zadnej stluczki itp. co przyniesie najblizszy
rok .. trudno powiedziec. Generalnie jezdze zgodnie z przepisami, no
ale sa tez inni ...

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-06-21 18:26:47
Autor: LEPEK
AC+OC w PZU
W dniu 2012-06-21 13:28, tyran pisze:

Tu dzisiaj uslyszalem, ze ta opcja nie powoduje utraty znizek w razie
wymiany szyby z AC.

W razie wymiany szyby z ubezpieczenia szyb nie traci się zniżek na AC - chyba wszędzie tak to działa.

Pozdr,

Data: 2012-06-21 11:20:59
Autor: Agent
AC+OC w PZU

[...]

Ja napewno wzialbym AC wariant serwisowy. Szyba do np Avensis z czujnikiem deszczu kosztuje ok. 500 zl za zamiennik z montazem. Cene za calosc porównalbym jeszcze w innych TU.

Data: 2012-06-21 11:40:40
Autor: Axel
AC+OC w PZU
"Agent" <weqwer@onet.eu> wrote in message

Ja napewno wzialbym AC wariant serwisowy. Szyba do np Avensis z
czujnikiem  deszczu kosztuje ok. 500 zl za zamiennik z montazem.

Tak tanio???

--
Axel

Data: 2012-06-21 11:56:17
Autor: Artur Maśląg
AC+OC w PZU
W dniu 2012-06-21 11:40, Axel pisze:
"Agent" <weqwer@onet.eu> wrote in message

Ja napewno wzialbym AC wariant serwisowy. Szyba do np Avensis z
czujnikiem  deszczu kosztuje ok. 500 zl za zamiennik z montazem.

Tak tanio???

Też mnie to zastanawia...

Data: 2012-06-21 14:00:30
Autor: Agent
AC+OC w PZU

Nie dalej jak tydzien temu miałem pająka od kamienia. Ostatecznie naprawiłem za 80 zł ale tu http://www.anglass.pl/ wycenili szybe na ok 310-330 zł, montaż 110 zł + uszczelka 60-80 zł. Przedziały są bo wycena robiona na telefon i coś tam się różni w zależności od rocznika itp.

Data: 2012-06-21 17:44:55
Autor: LEPEK
AC+OC w PZU
W dniu 2012-06-21 14:00, Agent pisze:
wycenili szybe na ok
310-330 zł,

Z czujnikiem deszczu?

Pozdr,

Data: 2012-06-22 07:41:03
Autor: Agent
AC+OC w PZU

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości news:jrvfhk$gfh$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-06-21 14:00, Agent pisze:
wycenili szybe na ok
310-330 zł,

Z czujnikiem deszczu?

Tak. Przy okazji. Czym się różni szyba z czujnikiem deszczu od szyby bez czujnika? Bo wg mnie ma tylko okrągły otworek w tym górnym zaczernionym pasie. Koszt produkcji szyby ten sam. Co najwyżej koszt wymiany może się różnić.

Data: 2012-06-22 11:40:44
Autor: LEPEK
AC+OC w PZU
W dniu 2012-06-22 07:41, Agent pisze:
[...]

Aaa... To może jest szyba "pod" czujnik deszczu. Z drugiej strony same czujniki są tanie (max 100,-). Widocznie ceny ostatnio spadły, bo z tego co widzę, to powyżej 2000,- są tylko jakieś nietypowe wydumki prawie, a większość zamienników można dostać do 1000,-

Pozdr,

Data: 2012-06-22 13:03:33
Autor: Agent
AC+OC w PZU

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:js1ej3$e3h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale po co nowy czujnik? Bo przynajmniej w Avensis można go odkleić i przykleić z powrotem. Co najwyżej taką samoprzylepną podkładkę żelową trzeba mieć ale to nie problem. Gotową przyciętą kupiłem za 23 zł ale pewnie ich koszt zakupu hurtem to grosze albo nawet na arkusze można kupić i samemu wyciąć.

Data: 2012-06-21 23:17:31
Autor: Axel
AC+OC w PZU

"Agent" <weqwer@onet.eu> wrote in message news:jrv2d0$25c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gdzie takie ceny? Bo ja niedawno naprawialem pajaczka za 150 zl, a dwa lata temu wymienialem przednia szybe w Nubirze za 600 PLN. Bez zadnych czujnikow, anten itp.

--
Axel

Data: 2012-06-22 07:37:59
Autor: Agent

[...]