AC+OC w PZU

Data: 2012-06-21 02:02:08
Autor: yabba
AC+OC w PZU
Uzytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisal w wiadomosci news:20120620222903.a2477619.trele.molereop.pl...
Witam

Konczy mi sie ubezpieczenie na auto. Wstepna kalkulacja na stronie
wyglada nastepujaco:
http://img843.imageshack.us/img843/1876/pzu.png

Moze ktos by doradzil czy warto cos zmodyfikowac/zwiekszyc/zmniejszyc?

Auto to:
Honda Accord Comfort Kombi, 2005 rok

Kwoty z kalkulatora internetowego sluza chyba do odstraszania klientów. Idz do agenta PZU i popros o rabat. Cena wtedy znacznie spada.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-06-21 08:31:38
Autor: tyran
AC+OC w PZU
On Thu, 21 Jun 2012 02:02:08 +0200
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

> [...]

Kwoty z kalkulatora internetowego sluza chyba do odstraszania
klientów. Idz do agenta PZU i popros o rabat. Cena wtedy znacznie

Mi nie chodzi o to by bylo jakos specjalnie taniej. Moze inaczej zadam
pytania:
- NNW na 15tys jest wystarczajace czy Wasze doswiadczenie mowi, ze
lepiej wziasc na 20-30tys?
- AutoSzyba na 3tys: czy to wsytarczajaca kwota czy moze wybrac
4-5tys?
- Czy warto brac opcje "Stala wartosc pojazdu"?

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-06-21 09:31:08
Autor: Axel
AC+OC w PZU
"tyran" <trele.molere@op.pl> wrote in message

[...]

Ja Ci nie zalezy na tym, zeby bylo taniej, to bierz wszystko co daja po maksymalnych cenach.

--
Axel

Data: 2012-06-21 09:43:01
Autor: LEPEK
AC+OC w PZU
W dniu 2012-06-21 08:31, tyran pisze:

Mi nie chodzi o to by bylo jakos specjalnie taniej. Moze inaczej zadam
pytania:
- NNW na 15tys jest wystarczajace czy Wasze doswiadczenie mowi, ze
lepiej wziasc na 20-30tys?

A w ile osób zazwyczaj jeździsz?

- AutoSzyba na 3tys: czy to wsytarczajaca kwota czy moze wybrac
4-5tys?

Sprawdź, ile kosztuje szyba czołowa do twojego samochodu. Ważne: czy masz ogrzewanie, czujnik deszczu itp.

- Czy warto brac opcje "Stala wartosc pojazdu"?

Jak zamierzasz mieć szkodę "zaraz", to nie. A jak za prawie rok - to tak ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-06-21 10:33:39
Autor: tyran
AC+OC w PZU
On Thu, 21 Jun 2012 09:43:01 +0200
LEPEK <nobody@nowhere.net> wrote:

> [...]

> zadam pytania:
> - NNW na 15tys jest wystarczajace czy Wasze doswiadczenie mowi, ze

4 (dwie dorosle, dwojka malych dzieci)

> - AutoSzyba na 3tys: czy to wsytarczajaca kwota czy moze wybrac
> 4-5tys?

Sprawdź, ile kosztuje szyba czołowa do twojego samochodu. Ważne:
czy masz ogrzewanie, czujnik deszczu itp.

Golas, tzn. bez ogrzewania, bez czujnikow.

> - Czy warto brac opcje "Stala wartosc pojazdu"?

Jak zamierzasz mieć szkodę "zaraz", to nie. A jak za prawie rok -
to tak ;)

heheh .. no tu Ci nie pomoge ;)

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-06-21 12:05:27
Autor: LEPEK
AC+OC w PZU
W dniu 2012-06-21 10:33, tyran pisze:
On Thu, 21 Jun 2012 09:43:01 +0200
LEPEK <nobody@nowhere.net> wrote:

A w ile osób zazwyczaj jeździsz?

4 (dwie dorosle, dwojka malych dzieci)

No to można podwyższyć, jeśli to NNW obejmuje kierowcę i pasażerów, bo przy czterech osobach to wychodzi 3750/osoba.

Sprawdź, ile kosztuje szyba czołowa do twojego samochodu. Ważne:
czy masz ogrzewanie, czujnik deszczu itp.

Golas, tzn. bez ogrzewania, bez czujnikow.

No to te 3000 wystarczyłoby na dwukrotną wymianę przedniej szyby.

- Czy warto brac opcje "Stala wartosc pojazdu"?

Jak zamierzasz mieć szkodę "zaraz", to nie. A jak za prawie rok -
to tak ;)

heheh .. no tu Ci nie pomoge ;)

To pytanie miało tobie pomóc :) zastanowić się nad istotą ubezpieczenia, czyli wyceny ryzyka, a to każdy sobie sam musi przemyśleć.

Pozdr,

Data: 2012-06-21 13:28:58
Autor: tyran
AC+OC w PZU
On Thu, 21 Jun 2012 12:05:27 +0200
> [...]

> Golas, tzn. bez ogrzewania, bez czujnikow.

No to te 3000 wystarczyłoby na dwukrotną wymianę przedniej szyby.

Tu dzisiaj uslyszalem, ze ta opcja nie powoduje utraty znizek w razie
wymiany szyby z AC. Siade wieczorem i poczytam regulamin/umowe.

> heheh .. no tu Ci nie pomoge ;)

To pytanie miało tobie pomóc :) zastanowić się nad istotą
ubezpieczenia, czyli wyceny ryzyka, a to każdy sobie sam musi
przemyśleć.

PJ mam od 12lat, nigdy zadnej stluczki itp. co przyniesie najblizszy
rok .. trudno powiedziec. Generalnie jezdze zgodnie z przepisami, no
ale sa tez inni ...

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-06-21 18:26:47
Autor: LEPEK
AC+OC w PZU
W dniu 2012-06-21 13:28, tyran pisze:

Tu dzisiaj uslyszalem, ze ta opcja nie powoduje utraty znizek w razie
wymiany szyby z AC.

W razie wymiany szyby z ubezpieczenia szyb nie traci się zniżek na AC - chyba wszędzie tak to działa.

Pozdr,