AC - Zawyzona wartosc wraku

Data: 2014-02-24 17:56:49
Autor: ToMasz
AC - Zawyzona wartosc wraku
Jak należy napisać odwołanie są jakieś gotowce czy trzeba iść do prawnika?

mnie się udało podwyższyć cenę  przed wypadkiem. tzn napisałem że auto miało kilka nowych części, ( a nie13 letnich), klime automatyczną, oryginalny bagażnik i takie tam pierdoły. na wszystko faktury, zdjęcia, nawet screenshot z katalogu części producenta. podwyższyli o parę stów.
Dopłacili. Tłumaczyłem również, że wrak może i jest coś watry, ale mnie go na części rozebrać i sprzedać nie wolno, a sprzedany jako całość tak i tak zostanie najpierw wypatroszony, potem ukradziony. jeśli ubezpieczyciel uważa że ktoś go kupi za tą cene, proszę o taką ofertę. Dostałem linka do "aukcji" mojego wraku, ale nikt go nie chciał kupić, i najwyższa oferta była niższa od tego co zaproponowali o parę stów. również dopłacili tą różnice. procentowo - dużo zyskałem. mimo to jestem i tak mocno niezadowolony z takiego przebiegu sprawy. W twoim przypadku może byłoby warto poszukać firmy, która "odkupi" prawo do procesowania się z ubezpieczycielem. Ale to im i Tobie się musi opłacać, a to zależy od wartości pojazdu. w moim przypadku ( 4600zł) nie było o czym rozmawiać.

ToMasz

AC - Zawyzona wartosc wraku