AC a kwalifikowanie szkody p rzez firmę ubezpieczeniową

Data: 2010-05-11 11:32:06
Autor: Nostradamus
AC a kwalifikowanie szkody p rzez firmę ubezpieczeniową

Użytkownik "KL" <kalat69@o2.usun.pl> napisał w wiadomości news:op.vci7kuywpp3qdpkalat-laptop...
W kwietniu zgłosiłem z własnego AC - jako szkodę parkingową uszkodzenie
samochodu. Rzeczoznawca dokonał oględzin, podpisałem protokół. W protokole
nie zostały zakwestionowane moje wyjaśnienia jak się to stało... Auto
zostało dosyć mocno poobijane z każdej strony przy próbie wyjazdu z
podwórka otoczonego kamienicami, w trudnych warunkach atmosferycznych.
Praktycznie każda strona samochodu łącznie z przodem i tyłem "oberwała".

Po "pijaku" wyjeżdżałeś? ;)
Widocznie uszkodzenia były na tyle niewiarygodne, że Twoja wersja ma zbyt małe "przebicie" . Żeby przy jednym wyjeżdżaniu uszkodzić CAŁE auto to trzeba być albo pijany albo zrobić to celowo. Ciesz się , że  chcą cokolwiek wypłacić.

Data: 2010-05-11 13:31:10
Autor: ZibiT
AC a kwalifikowanie szkody p rzez firmę ubezpieczeniową
.... a że rzeczoznawca, wg. Ciebie, nie zakwestionował Twoich wyjaśnień? Bo i po co miał sie wdawać w dyskusję, sprządził stosowny protokół, a swoją opinię wydał po analizie uszkodzeń.
Pzdr.

Data: 2010-05-11 14:32:11
Autor: KL
AC a kwalifikowanie szkody przez firmę ubez pieczeniową

Niech sobie sporządza ile chce opinii. To jego praca. Mnie interesuje tlko  czy ma prawo zakwalifikować jedną szkodę jako trzy oddzielne

Data: 2010-05-11 13:20:59
Autor: badzio
AC a kwalifikowanie szkody przez firm ubezpiec zeniow
On 11 Maj, 14:32, KL <kala...@o2.usun.pl> wrote:
Niech sobie sporzdza ile chce opinii. To jego praca. Mnie interesuje tlko
czy ma prawo zakwalifikowa jedn szkod jako trzy oddzielne

Tak, ma prawo. Natomiast Ty masz prawo sie nie zgodzic z ta opinia.
Negocjujecie z TU a jak sie nie dogadacie, to sad. I sad zdecyduje
jakie prawa ma TU/likwidator a jakie Ty.

AC a kwalifikowanie szkody p rzez firmę ubezpieczeniową