AC dla aut > 10lat?

Data: 2009-04-14 10:09:39
Autor: J.F.
AC dla aut > 10lat?
Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał w wiadomości news:Xns9BEC6CBAEADD5Zielonagens213.180.128.149...
Pytanie: Kto ubezpiecza stare strucle powyzej 10 lat?
Ze znanych kojarze PZU (info sprzed roku), ale moze jakies "direct"....na
pewno Go!Direckt z BREUbezpieczenia mi odpadl...

Sproboj w mbanku - nie zeby sie tam ubezpieczyc, ale to taki mini-brooker - moze wyrzuci liste tylko tych w ktorych jest to mozliwe.
Lista bedzie niepelna, ale zawsze to cos.

J.

Data: 2009-04-14 13:33:09
Autor: Dman-666
AC dla aut > 10lat?
Patrze a tu w szybce robal taki: news:gs1ge0$9bb$1news.onet.pl ! Pewnie kiero jakis, ten J.F. . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Sproboj w mbanku - nie zeby sie tam ubezpieczyc, ale to taki mini-brooker - moze wyrzuci liste tylko tych w ktorych jest to mozliwe.
Lista bedzie niepelna, ale zawsze to cos.

Mialem do tej pory. Odwalili ze wzgledu na wiek auta.

Poki co mam oferty (w ej samej konfiguracji) z:
Generali - 1368
Link4 - 1544
Sprawdze jeszcze pozstale.
Dzieki za pomoc.