AC i Assistans na auto starsze niż 10 lat

Data: 2010-12-01 10:39:52
Autor: Dominik & Co
AC i Assistans na auto starsze niż 10 lat
W dniu 01-12-2010 08:38, ternyk rzecze:

Patrzyłem w PZU ale u nich na starsze nie dają AC ale za to jest u
nich PZU Auto Pomoc, które wygląda na dość sensowne.

A kiedy dają dla starszych? Jak w zeszłym roku oglądałem, to też
był warunek <10 lat.

Zobacz jeszcze starter24.pl i sospzmot.pl

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-12-01 17:16:32
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2010-12-01 10:39, Dominik & Co pisze:

[...]

od co najmniej 2008 roku. I agent jak się postara to załatwi bez problemu.

--
Pozdr.
Michał

AC i Assistans na auto starsze niż 10 lat