AC i Assistans na auto starsze niż 10 lat

Data: 2010-12-02 14:20:13
Autor: Ryszard G.
AC i Assistans na auto starsze niż 10 lat
[...]
Patrzyłem w PZU ale u nich na starsze nie dają AC ale za to jest u
nich PZU Auto Pomoc, które wygląda na dość sensowne.
Jeżeli ktoś przerabiał podobny temat to prosiłbym o poradę.

Jak ja ubezpieczałem starsze auto w PZU (po przejśćiu z innej firmy, bo zrobili warunki bez sensu, że AC minimum 500,-zł), to agent nir mógł podjąć takiej decyzji - musiał to zrobić kierownik oddziału. Kierownik decyzję podjął a ja ubezpieczyłem auto i wpłąciłem pieniążki :)

pzdr., R.G.

AC i Assistans na auto starsze niż 10 lat