AC i assistance na Bułgarię i Rumunię

Data: 2009-03-12 17:42:00
Autor: Maciej Loret
AC i assistance na Bułgarię i Rumunię
Witam.

Posiadam pakiet OC+NNW+AC+assistance. Niestety nie obejmuje Bułgarii i Rumunii, a będę tam jechał na 15-16 dni. Do mojego pakietu nie da się niestety dokupić AC od kradzieży i ewentualnie assistance (tylko tego mi brakuje), telefon do brokera również nie pomógł.
Próbował może ktoś z pozytywnym skutkiem znaleźć podobną ofertę?

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-03-12 18:40:39
Autor: castrol
Maciej Loret pisze:
[...]

Sprawdz w PZU, chyba maja, a kosztuje doslownie grosze na taki okres.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-16 17:40:18
Autor: Maciej Loret
AC i assistance na Bułgarię i Rumunię
Witam.

Sprawdz w PZU, chyba maja, a kosztuje doslownie grosze na taki okres.

Faktycznie mają. Ale jeśli dla Ciebie 562PLN (ponad połowa mojej całorocznej polisy AC) przy wartości auta 32900 i zniżkach 20%, to grosze, to mogę Ci podać nr konta... ;)

Data: 2009-03-12 18:41:08
Autor: Pan Piskorz
AC i assistance na Bułgarię i Rumunię
Posiadam pakiet OC+NNW+AC+assistance. Niestety nie obejmuje Bułgarii i Rumunii, a będę tam jechał na 15-16 dni. Do mojego pakietu nie da się

a co to za ubezpieczyciel?
ja się spotkałem tylko z brakiem ubezpieczenia od kradzieży
na terenie byłego Związku Radzieckiego (PZU i Hestia),

samo assistance prosto kupić,

zadzwoń może do EFL, jesli ci wymagają dodatkowego ubezpieczenia,
być może sami (znaczy za pośrednictwem PZU) oferują odpowiednie,

P.

Data: 2009-03-13 08:33:12
Autor: Paweł
Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:gpbehr$gem$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam.
Posiadam pakiet OC+NNW+AC+assistance. Niestety nie obejmuje Bułgarii i Rumunii, a będę tam jechał na 15-16 dni.

W krajach Unii Europejskiej? Niemożliwe. Co to za ubezpieczyciel??

--
Paweł

Data: 2009-03-13 10:17:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości news:gpd2ol$p0j$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie badziewna Hestia.
Ale ubezpieczanie się tam, to proszenie się o kłopoty.

Data: 2009-03-13 10:25:34
Autor: J.F.
[...]

OC niemozliwe.
Ale dodatkowe .. to juz chyba dowolnosc panuje ?

J.

AC i assistance na Bułgarię i Rumunię