AC i assistance na Bułgarię i Rumunię

Data: 2009-03-12 18:41:08
Autor: Pan Piskorz
AC i assistance na Bułgarię i Rumunię
Posiadam pakiet OC+NNW+AC+assistance. Niestety nie obejmuje Bułgarii i Rumunii, a będę tam jechał na 15-16 dni. Do mojego pakietu nie da się

a co to za ubezpieczyciel?
ja się spotkałem tylko z brakiem ubezpieczenia od kradzieży
na terenie byłego Związku Radzieckiego (PZU i Hestia),

samo assistance prosto kupić,

zadzwoń może do EFL, jesli ci wymagają dodatkowego ubezpieczenia,
być może sami (znaczy za pośrednictwem PZU) oferują odpowiednie,

P.

AC i assistance na Bułgarię i Rumunię