AC na motocykl ?

Data: 2011-09-08 17:14:59
Autor: Grzegorz Rogala
AC na motocykl ?
W dniu 08-09-2011 17:11, R2 pisze:
Czy kto¶ się orientuje czy jaki¶ ubezpieczyciel w Polsce oferuje AC na
motocykl starszy niż 5 lat , mam Horneta 2002 i ciekaw jestem czy można
kupić AC i za ile.
Sprawdz Allianz. Powinni robic, pytanie czy to Ci sie oplaci..

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-08 17:30:58
Autor: JerrryD
AC na motocykl ?
W dniu 2011-09-08 17:14, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Ja mam w Allianz.

Pozdrawiam,
JerryD
CB500 '02