AC - oplaca sie?

Data: 2011-05-25 23:06:28
Autor: MZ
AC - oplaca sie?
W dniu 2011-05-25 23:00, Dysiek pisze:
Witam

Zastanawiam sie czy wykupic sobie AC. Nie chcialbym ladowac za duzo kasy, bo to nie ma sensu przy wartosci mojego auta i jedyna oferta cenowo w miare jest Liberty. Ich propozycja to AC+OC za 1100 zl dla Civica z 2004 roku. Warunki jakie przedstawiaja to:

- udzial wlasny 500 zl
- franszyzna 200 zl
- amortyzacja 45%
- zamienniki zamiast oryginalnych czesci

Samo OC kosztuje 350 zl. Oplaca sie doplacac prawie 800 zl?

Ja dopłaciłem. Dla Corolli z 2003 wyszło 1148 zł (samo OC 399zł) ale bez
udziału własnego (poczytaj jakie z tym są problemy jeśli coś się
stanie), z Assistance Premium, NNW na 20k i ubezpieczeniem szyb (to
ostatnie standardowo w AC). Nie wiem jak z częściami do Civica, ale do
Corolli są relatywnie drogie. Jeśli nie podawałeś kodu promocyjnego w
kalkulacji to możesz jeszcze 100 zł urwać (lub 50 przy samym OC) jeśli
podasz numer czyjejś polisy (ostatnie pole formularza, Kod promocyjny).
Jakbyś nie miał czyjej to polecam moją:) 2011-87579484 (zbieram na
pokrycie zwyżkę za żonę:))

--
MZ

Data: 2011-05-25 23:09:23
Autor: Dysiek
AC - oplaca sie?
Ja dopłaciłem. Dla Corolli z 2003 wyszło 1148 zł (samo OC 399zł) ale bez
udziału własnego (poczytaj jakie z tym są problemy jeśli coś się
stanie),

Nie widzialem takiej opcji do zaznaczenia w formularzu na necie (a chce przez neta bo mozna urwac 10%). Mozesz cos szerzej o problemach?

Jakbyś nie miał czyjej to polecam moją:) 2011-87579484 (zbieram na
pokrycie zwyżkę za żonę:))

Poszukam jeszcze w innych TU (na razie sprawdzilem 5 czy 6) i jak Liberty bedzie najtansze to uzyje tego kodu :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2011-05-25 23:33:11
Autor: MZ
AC - oplaca sie?
W dniu 2011-05-25 23:09, Dysiek pisze:
[...]

Na stronie już po kliknięciu na Poznaj ofertę pojawiają się wyliczenia
jest rozwijana lista do wybrania 500,1000,2000 lub Brak  przy Udział
własny. Zmiana ceny polisy o kilkadziesiąt złotych, IMHO warto. Wybierz
płatność jednorazową kartą kredytową, to dodatkowa zniżka.

Co do problemów to ludzie się skarżą, że przy małych szkodach
ubezpieczyciel nie chce wypłacać zaniżają poniżej kwoty franszyzy +
udziału własnego, a 700 czy 1200 a już 2200 zł to już naprawdę sporo.

--
MZ

Data: 2011-06-03 15:58:34
Autor: Dysiek
AC - oplaca sie?
jeśli
podasz numer czyjejś polisy (ostatnie pole formularza, Kod promocyjny).
Jakbyś nie miał czyjej to polecam moją:) 2011-87579484 (zbieram na
pokrycie zwyżkę za żonę:))

Dostales wlasnie 50 zl :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2011-06-03 18:41:09
Autor: MZ
AC - oplaca sie?
W dniu 2011-06-03 15:58, Dysiek pisze:
[...]

;) Fajnie. Mam nadzieję że będziesz tak samo zadowolony z nich jak ja
(odpukać).

--
MZ

Data: 2011-06-03 19:14:49
Autor: Dysiek
AC - oplaca sie?
;) Fajnie. Mam nadzieję że będziesz tak samo zadowolony z nich jak ja
(odpukać).

Za OC - 311 zl za rok - jestem bardzo zadowolony :D Tylko cos platnosc karta nie chciala isc, ale chyba w koncu zaskoczylo :-) Kupilem jeszcze Assistance Premium :-) z AC ostatecznie zrezygnowalem.

Pozdrawiam
Dysiek

AC - oplaca sie?