AC - oplaca sie?

Data: 2011-05-27 13:18:25
Autor: MW
AC - oplaca sie?
 Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:irjqks$q8n$1inews.gazeta.pl...

Dysiek, ty sie pochwal chłopie co kupiłes, bo czytałem i oglądąłem to, do czego sie przymierzałes - ale która hondę ostatecznie nabyłeś? (zdjęcia proszę!)

--
MW

Data: 2011-05-27 16:07:24
Autor: Dysiek
AC - oplaca sie?
Dysiek, ty sie pochwal chłopie co kupiłes, bo czytałem i oglądąłem to, do czego sie przymierzałes - ale która hondę ostatecznie nabyłeś? (zdjęcia proszę!)

Kupilem ta: http://moto.allegro.pl/honda-civic-1-4-salon-pl-super-stan-wroclaw-i1622480736.html

Najpierw sam auto obczailem, przejechalem sie i potem ustawilismy sie do ASO. Za 300 zl sprawdzili mi autko, tez nie znalezli niczego podejrzanego. Ksiazka serwisowa prowadzona do konca, auto wydaje sie zadbane. Z cena tez doszlismy do porozumienia :-)

Pozdrawiam
Dysiek

AC - oplaca sie?