AC - rezygnacja

Data: 2010-04-08 21:39:16
Autor: belelok
AC - rezygnacja
Witam,

Niedługo kończy mi się ubezpieczenie OC i AC. Chciałbym zrezygnować z AC. Czy muszę napisać rezygnację z AC, czy wystarczy tylko, że zapłacę ubezpieczenie obowiązkowe OC (bez AC)?

pozdrawiam
belelok

Data: 2010-04-08 20:26:29
Autor: Jacek Osiecki
AC - rezygnacja
Dnia Thu, 8 Apr 2010 21:39:16 +0200, belelok napisał(a):
Niedługo kończy mi się ubezpieczenie OC i AC. Chciałbym zrezygnować z AC. Czy muszę napisać rezygnację z AC, czy wystarczy tylko, że zapłacę ubezpieczenie obowiązkowe OC (bez AC)?

Ponoć bardzo często zakończenie AC wiąże się z kradzieżą auta dla okupu :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-08 21:50:01
Autor: strach
AC - rezygnacja
"belelok" <belelok@op.pl> wrote in message news:hplbd2$3gv$1news.onet.pl...
Witam,
Niedługo kończy mi się ubezpieczenie OC i AC. Chciałbym zrezygnować z AC. Czy muszę napisać rezygnację z AC, czy wystarczy tylko, że zapłacę ubezpieczenie obowiązkowe OC (bez AC)?

Sprawdź w umowie i w OWU.

Data: 2010-04-08 22:03:53
Autor: CUT
AC - rezygnacja
W dniu 2010-04-08 21:39, belelok pisze:
[...]

łatwiej napisać na forum niż zadzwonić do ubezpieczyciela??

Data: 2010-04-08 22:14:10
Autor: Artur Maśląg
AC - rezygnacja
CUT pisze:
(...)
łatwiej napisać na forum niż zadzwonić do ubezpieczyciela??

Jakim forum?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-04-08 22:23:18
Autor: CUT
AC - rezygnacja
W dniu 2010-04-08 22:14, Artur Maśląg pisze:
CUT pisze:
(...)
łatwiej napisać na forum niż zadzwonić do ubezpieczyciela??

Jakim forum?

Uogólniłem :)

Data: 2010-04-09 01:44:28
Autor: Maciek Jarmoc
AC - rezygnacja

Nie ma potrzeby wypowiadania AC, nie chcesz to nie przedłużasz, nie
jest to ubezpieczenie obowiązkowe.

Data: 2010-04-09 01:46:17
Autor: Maciek Jarmoc
AC - rezygnacja

Niedługo kończy mi się ubezpieczenie OC i AC. Chciałbym zrezygnować z AC.
Czy muszę napisać rezygnację z AC, czy wystarczy tylko, że zapłacę
ubezpieczenie obowiązkowe OC (bez AC)?

Nie ma potrzeby wypowiadania umowy AC, nie jest to ubezpieczenie
obowiązkowe.

Maciek

Data: 2010-04-09 13:05:06
Autor: strach
AC - rezygnacja
"Maciek Jarmoc" <maciek.jarmoc@gmail.com> wrote in message news:47117c9f-a148-4a7b-ac20-115b02de9441q23g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Neostrada też nie jest obowiązkowa, a jak jej nie wypowiesz to przedłuża się automatycznie. Przykłady można mnożyć. Choć w przypadku AC standardem pewnie jest wygaśnięcie a nie przedłużenie, to trzeba to sprawdzić w warunkach umowy.

AC - rezygnacja