AC - szkoda calkowita

Data: 2009-12-17 20:56:44
Autor: Fantom
AC - szkoda calkowita
Stuknalem autko. Mam AC na kwote 10 tys. Ubezpieczyciel wycenil naprawe na 3 tys. Autoryzowany serwis na 7200 zl. Wszytsko mialo isc bezgotowkowo - cesja na zaklad. No i teraz, ubezpieczyciel poweidzial, ze to szkoda calkowita bo przekracza 70 %. Po prostu super.
Pytanie :czy ja musze sie na to zgodzic czy mam jakis wybor ? Czy np moge doplacic z wlasnej kieszeni 300 zl i potraktowac, ze chce od ubezpieczyciela 6900 (ponizej 70 %) ?

Krzyk rozpaczy :
a gdybym teraz zglosil, ze chce rozliczyc to na podstawie faktur a nie za pomoca kosztorysu (i cesji na ASO) ? W takim przypadku bede mial faktury np na 6900 i mam po problemie ?
Nie beda sie chyba mogli wtedy za bardzo wyprzec, ze wg nich ta naprawa to koszt np 2 tys zl i tyle mi beda chcieli wyplacici ? Mam "potwierdzenie" od nich w postaci emaila, ze szkoda bedzie calkowita, wiec ....
Co o tym sadzicie ?
Moge zmienic sposob rozliczenie i bedzie tak jak pisze ?

Fantom

AC - szkoda calkowita