AC tylko dla auto do 10 lat?

Data: 2010-04-28 07:06:40
Autor: glang
AC tylko dla auto do 10 lat?
Planuje kupic auto, rocznik 1999. Bede chcial wykupic ubezpieczenie AC, zaczalem przegladac oferty i... zonk, jak na razie trafiam na firmy w ktorych maks. wiek auta to 10 lat. Czy wszystkie firmy tak maja? Mam OC na stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale widze, ze sie nie da. Mozecie pomow w tym temacie?

powinno się dać. pogadaj z agentem. są pewne warunki które na to pozwalają
pzdr
GL

Data: 2010-04-28 08:08:04
Autor: z
AC tylko dla auto do 10 lat?
A tak przy okazji.
Chciałbym ubezpieczyć TANIO :-) tylko od kradzieży.
Almera 2003 r.
W PZU było minicasco ale tylko do 5 lat :-(
Gdzie uderzyć?

Data: 2010-04-28 09:34:10
Autor: Samotnik
AC tylko dla auto do 10 lat?
Dnia 28.04.2010 z <zch280672@gazeta.pl> napisał/a:
A tak przy okazji.
Chciałbym ubezpieczyć TANIO :-) tylko od kradzieży.
Almera 2003 r.
W PZU było minicasco ale tylko do 5 lat :-(

Minicasco PZU to produkt, którego koniecznie nie chcą sprzedać. Wciskają
razem z podrażającym to o 150 zł ubezpieczeniem NNW/assistance, a auto może
mieć wartość maksimum 20 tys. Jeśli jeszcze do tego nie może być starsze
niż 5 lat, no to znaczy, ze go nie chcą sprzedać (tylko jakieś małe autka
się zakwalifikują w te ramy).
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-04-28 12:33:04
Autor: z
AC tylko dla auto do 10 lat?
Samotnik pisze:

[...]

To samo mi wychodziło 2 lata temu i dałem sobie spokój

Gdzie jeszcze ubezpieczę od kradzieży i pożaru?
+ oczywiście OC.

Data: 2010-04-28 13:50:57
Autor: Vlad The Ripper
AC tylko dla auto do 10 lat?
Gdzie jeszcze ubezpieczę od kradzieży i pożaru?
+ oczywiście OC.

Przypomniał mi się jeszcze allianz. OC + smartcasco. Smartcasco obejmuje znacznie większy zakres niż kradzież i samo jest droższe, ale w połączeniu z OC ma szanse wyjść dość korzystnie.

Data: 2010-04-28 13:58:52
Autor: Czabu
AC tylko dla auto do 10 lat?

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnhtg07f.ooa.samotniklocalhost.localdomain...

[...]

W sobotę wykupiłem minicasco w PZU dla Ibizy z '96r., bez NNW. Kontynuacja z poprzedniego roku.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-04-28 22:20:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
AC tylko dla auto do 10 lat?
Czabu pisze:

W sobotę wykupiłem minicasco w PZU dla Ibizy z '96r., bez NNW.

No patrz pan. Da się!

Kontynuacja z poprzedniego roku.

Tyle, że jednak niekoniecznie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-28 13:50:22
Autor: Adam Adamaszek
AC tylko dla auto do 10 lat?
On 28 Kwi, 15:20, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:
Czabu pisze:

> W sobotę wykupiłem minicasco w PZU dla Ibizy z '96r., bez NNW.

No patrz pan. Da się!

Mi sie zdaje, ze jak ubezpieczalem w PZU miesiac temu (10latek), to
agent mowil, ze ograniczenia wieku dla AC w PZU nie ma.

Dla uscislenia - to byla agencja PZU, nie multiagent.

pozdr
AA

Data: 2010-04-28 23:15:20
Autor: Czabu
AC tylko dla auto do 10 lat?

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hra5c0$a4j$1news.dialog.net.pl...

Kontynuacja z poprzedniego roku.

Tyle, że jednak niekoniecznie.

A może jednak ;-) Ibiza pierwsze minicasco miała w zeszłym roku, więc jak łatwo policzyć miała już wtedy więcej niż 12 lat... ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-04-28 23:37:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
AC tylko dla auto do 10 lat?
Czabu pisze:

[...]

A czy wcześniej przypadkiem nie miała pełnego AC w tym samym TU?

Data: 2010-04-29 10:07:32
Autor: Czabu
AC tylko dla auto do 10 lat?

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hra9u4$d0f$1news.dialog.net.pl...

A czy wcześniej przypadkiem nie miała pełnego AC w tym samym TU?

Nie.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-04-28 09:48:01
Autor: Vlad The Ripper
AC tylko dla auto do 10 lat?

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hr8jc8$bu0$1inews.gazeta.pl...
A tak przy okazji.
Chciałbym ubezpieczyć TANIO :-) tylko od kradzieży.
Almera 2003 r.
W PZU było minicasco ale tylko do 5 lat :-(
Gdzie uderzyć?

AXA direct. Od kradzieży i pożaru 120zł na rok za golfa 4 z 2003. Ale mam to ubezpieczenie jednocześnie z OC i to pewnie wpływa na cenę.

AC tylko dla auto do 10 lat?