AC tylko dla auto do 10 lat?

Data: 2010-04-28 08:17:42
Autor: Gabriel'Varius'
AC tylko dla auto do 10 lat?
Użytkownik GK napisał:
Witam,
Planuje kupic auto, rocznik 1999. Bede chcial wykupic ubezpieczenie AC, zaczalem przegladac oferty i... zonk, jak na razie trafiam na firmy w ktorych maks. wiek auta to 10 lat. Czy wszystkie firmy tak maja? Mam OC na stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale widze, ze sie nie da. Mozecie pomow w tym temacie?
W HDI da sie ubezpieczyc starsze niz dziesieciolatki ale minus jest taki, ze jest jakas minimalna stawka AC (o ile sie nie myle to 300 lub 350pln) + normalna skladka. Za 11 letnie Twingo o wartosci okolo 8kpln wychodzilo drozej za AC/OC/NWW/asistance niz za nowe z salonu przy max skladkach tu i tu. W PZU i Link4 oraz chyba w C.U. maja AC od samej kradziezy, zwie sie to mini AC czy jakos tak

                Oskar Wilde

Data: 2010-04-28 07:17:03
Autor: Ekspert Link4
AC tylko dla auto do 10 lat?
On 28 Kwi, 08:17, Gabriel'Varius'
<gg...@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

skladkach tu i tu. W PZU i Link4 oraz chyba w C.U. maja AC od samej
kradziezy, zwie sie to mini AC czy jakos tak

Tak to prawda, Smart Casco w Link4 to rodzaj ubezpieczenia casco o
wyspecjalizowanym zakresie ochrony. Smart Casco gwarantuje wypłatę
odszkodowania w sytuacji, gdy Twój samochód zostanie skradziony lub
uszkodzony w wyniku pożaru, wybuchu lub uderzenia pioruna. Jest to
doskonała polisa dla kierowców, którzy są pewni swoich umiejętności za
kierownicą i nie powodują wypadków, za to potrzebują ubezpieczenia od
czynników od nich niezależnych.

Pozdrawiam, Ekspert Link4

AC tylko dla auto do 10 lat?