AC tylko dla auto do 10 lat?

Data: 2010-04-28 09:12:23
Autor: bratPit[pr]
AC tylko dla auto do 10 lat?
Planuje kupic auto, rocznik 1999. Bede chcial wykupic ubezpieczenie AC, zaczalem przegladac oferty i... zonk, jak na razie trafiam na firmy w ktorych maks. wiek auta to 10 lat. Czy wszystkie firmy tak maja? Mam OC na stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale widze, ze sie nie da. Mozecie pomow w tym temacie?

ja mam AC w PZU na rocznik 99 i to w pełnej wersji czyli zniesiony udział własny i wariant rozliczenia 'warsztat',
brat

Data: 2010-04-28 09:50:21
Autor: Vlad The Ripper
AC tylko dla auto do 10 lat?

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hr8n4p$o0m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale pewnie przedłużałeś AC mając je na to auto w poprzednich latach. Wiele firm w takim przypadku ubezpiecza nawet 12-letnie i czasem też starsze auta.

Data: 2010-04-28 10:20:45
Autor: bratPit[pr]
AC tylko dla auto do 10 lat?
[...]

teraz załapałem się na ostatni rok w który mogłem ubezpieczyć w PZU, ale w przyszłym już jest tak faktycznie jak piszesz, będzie można przedłużać a już nie ubezpieczać w sensie nowych polis, przynajmniej tak mi to agent ubezp. tłumaczył,
brat

Data: 2010-04-28 23:29:37
Autor: Michał Baszyński
AC tylko dla auto do 10 lat?
W dniu 2010-04-28 09:50, Vlad The Ripper pisze:

Ale pewnie przedłużałeś AC mając je na to auto w poprzednich latach. Wiele
firm w takim przypadku ubezpiecza nawet 12-letnie i czasem też starsze auta.

w 2008 roku ubezpieczałem samochód z rocznika 1995. AC udało się dostać tylko w PZU, przy czym wymagało to od agenta uzyskania zgody inspektoratu. Czyli da się, ale pod warunkiem, że agentowi musi się chcieć.

--
Pozdr.
Michał

AC tylko dla auto do 10 lat?