AC w WARTA

Data: 2009-04-26 08:34:23
Autor: martin
AC w WARTA

Użytkownik "Mik" <aleextra@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:20090426074119.38ed316amik-l...

Ja chcąc rozwiązać umowę (bo okazało się, że osiedle jest całkiem
okey), przez biuro w którym podpisywałem umowę wypowiedziałem umowę w
terminie 7 dni przed terminem kolejnej składki i nie wpłaciłem jej.
Teraz do mnie piszą listy, żebym opłacił ją. Listy idą z działu
windykacji.

O co im chodzi? To normalna zagrywka, żeby kasę zarobić, czy coś źle
zrobiłem.

zobacz na: alt.pl.biznes.ubezpieczenia

pozdrawiam

Data: 2009-04-26 09:07:04

[...]