AC z 1 kluczykiem

Data: 2018-05-22 05:47:22
Autor: melex
AC z 1 kluczykiem
witam
czy ubezpiecza samochod z jednym kluczykiem ? rocznik 2016 sprowadzony z USA

Data: 2018-05-22 06:55:51
Autor: RadoslawF
AC z 1 kluczykiem
W dniu 2018-05-22 o 05:47, melex pisze:

witam
czy ubezpiecza samochod z jednym kluczykiem ? rocznik 2016 sprowadzony z USA

No nie wiem, mi przez kilkanaście lat ubezpieczali, ale nie były z USA
sprowadzone. :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-05-23 00:10:18
Autor: Marek S
AC z 1 kluczykiem
W dniu 2018-05-22 o 05:47, melex pisze:
witam
czy ubezpiecza samochod z jednym kluczykiem ? rocznik 2016 sprowadzony z USA

Bez żadnego problemu. Jedynie odnotowują w papierach ilość kluczyków.

Swoją drogą - czemu nie dorobisz sobie drugiego? Zepsuje Ci się/zgubisz i co wtedy?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-05-23 18:47:27
Autor: Tomasz Gorbaczuk
AC z 1 kluczykiem
W dniu .05.2018 o 00:10 Marek S <precz@spamowi.com> pisze:

[...]

Kluczyk może kosztować i 3k PLN.
W niektórych wypadkach może to być 1/3 lub 1/2 wartości auta :-)

TG

Data: 2018-05-24 16:17:26
Autor: Marek S
AC z 1 kluczykiem

Kluczyk może kosztować i 3k PLN.
W niektórych wypadkach może to być 1/3 lub 1/2 wartości auta :-)

Zatem odradzam pójście do ASO lecz dorobienie go u elektronika samochodowego.  Mnie kosztowało to chyba z 400-500zł. Nie pamiętam już. W ASO 1200zł.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-05-24 18:02:15
Autor: Tomasz Gorbaczuk
AC z 1 kluczykiem
W dniu .05.2018 o 16:17 Marek S <precz@spamowi.com> pisze:

W dniu 23.05.2018 o 18:47, Tomasz Gorbaczuk pisze:

[...]

Zacny pomysł, ale nie zawsze się da.
Daje się właściwie tylko z prostym immobilizerem.

TG

Data: 2018-05-24 20:12:40
Autor: xyz
AC z 1 kluczykiem
W dniu .05.2018 o 16:17 Marek S <precz@spamowi.com> pisze:

Zacny pomysł, ale nie zawsze się da.
Daje się właściwie tylko z prostym immobilizerem.

TG
Są magicy co mają oprogramowanie serwisowe i dostęp do kodów producentów. Warto poszukać na forach danej marki/modelu.
Chyba było to w Fordach; soft przy programowaniu immobilizera
podaje kod, który podaje się przez stronę i w odpowiedzi
dostaje się kolejny kod do podania w sofcie przy programowaniu,
a to wszystko potwierdza się jednorazowym kodem kupionym od producenta.
Jeśli mnie pamięć nie myli to magik brał za to ok 150-200pln,
i miał dostęp do osoby która autoryzowała te kody.

--
-- - xyz

Data: 2018-05-24 20:25:12
Autor: Tomasz Gorbaczuk
AC z 1 kluczykiem
W dniu .05.2018 o 20:12 xyz <xyz@interia.pl> pisze:

[...]

Ale to dalej dotyczy tylko kluczyków z prostym immo.
Te drogie, które miałem na myśli to rożnego rodzaju piloty z systemami  bez-kluczykowego dostępu i/lub zdalnego odpalania silnika. Programowanie  tego kluczyka to jedno, druga przeszkoda to elektronika w nim zaszyta.
Taki "macher" ma uniwersalną elektronikę która skomunikuje się z każdym  autem?

TG

Data: 2018-05-24 21:04:24
Autor: xyz
AC z 1 kluczykiem
[...]

Więcej nie powiem bo nie miałem z tym styczności.
Wydaje się jednak, że to nie powinien być problem. Elektronikę można kupić, sprzęt i soft do programowania pewnie też.
Wszystko jest kwestią ceny. Osoby które zajmują się takim "procederem"
mają dostęp do sprzętu i softu kwestia tego czy im się opłaca w to
inwestować. Z tego wynika cena końcowa dla klienta, jak ma być
zbliżona do ASO to się pewnie nie opłaca.
Poszukać i popytać warto a nuż ktoś się znajdzie :)

--
-- - xyz

Data: 2018-05-24 22:09:38
Autor: Marek S
AC z 1 kluczykiem

Zacny pomysł, ale nie zawsze się da.

Być może.

Daje się właściwie tylko z prostym immobilizerem.

Nieprawda. Mam klucz ze zmiennym kluczem szyfrującym i dało się.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-05-25 07:14:30
Autor: Lewis
AC z 1 kluczykiem
W dniu 2018-05-24 o 22:09, Marek S pisze:

Zacny pomysł, ale nie zawsze się da.

Być może.

Daje się właściwie tylko z prostym immobilizerem.

Nieprawda. Mam klucz ze zmiennym kluczem szyfrującym i dało się.

Oczywiście że się da, sklonowanie klucza dla kogoś kto ma sprzęt i wiedzę nie stanowi najmniejszego problemu. Druga sprawa jeśli da się dokupić oryginalny, nowy, czysty klucz dopisanie go do samochodu jest jeszcze prostsze, wystarczy urządzenie które ma procedurę programowania klucza.

I "nie da" to się w zasadzie tylko parasola w dupie otworzyć, reszta może być jedynie średnio opłacalna.

Lewis

Data: 2018-05-25 07:29:12
Autor: Tomasz Gorbaczuk
AC z 1 kluczykiem
W dniu .05.2018 o 07:14 Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

A dasz mi jakieś namiary na człowieka, który dorobi mi 3 kluczyk do Kia  Sorento III w cenie poniżej 2k? - serio pytam (pierwszą stronę googla  obdzwoniłem jakby co).

TG

Data: 2018-05-24 23:13:26
Autor: sczygiel
AC z 1 kluczykiem
W dniu piątek, 25 maja 2018 00:29:13 UTC-5 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
> [...]

A dasz mi jakieś namiary na człowieka, który dorobi mi 3 kluczyk do Kia  Sorento III w cenie poniżej 2k? - serio pytam (pierwszą stronę googla  obdzwoniłem jakby co).

A tak z ciekawosci przeszedles sie po zwyklych punktach dorabiajacych klucze?
Bo one fikusne to nie sa ale w niektorych siedza calkiem kumate ludziki i wiedza jak dorobic aby bylo dobrze.

Data: 2018-05-25 17:59:31
Autor: Budzik
AC z 1 kluczykiem
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...

A dasz mi jakieś namiary na człowieka, który dorobi mi 3 kluczyk do
Kia  Sorento III w cenie poniżej 2k? - serio pytam (pierwszą stronę
googla  obdzwoniłem jakby co).

http://allegro.pl/kia-sportage-sorento-kluczyk-smartkey-z-pilotem-
i7340096335.html

http://allegro.pl/i7340096335.html

???

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2018-05-25 21:11:13
Autor: Tomasz Gorbaczuk
AC z 1 kluczykiem
W dniu .05.2018 o 19:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

http://allegro.pl/kia-sportage-sorento-kluczyk-smartkey-z-pilotem-
i7340096335.html

To poprzednia generacja, w ASO taki kosztuje prawie tyle samo.

TG

Data: 2018-05-25 20:35:08
Autor: Marek S
AC z 1 kluczykiem

A dasz mi jakieś namiary na człowieka, który dorobi mi 3 kluczyk do Kia Sorento III w cenie poniżej 2k? - serio pytam (pierwszą stronę googla obdzwoniłem jakby co).

Ja Ci dam namiary:
http://basara.com.pl/

Z pewnością czeka Cię podróż i być może demontaż stacyjki. Ale to już z nimi gadaj.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-05-28 07:19:27
Autor: Lewis
AC z 1 kluczykiem

A dasz mi jakieś namiary na człowieka, który dorobi mi 3 kluczyk do Kia Sorento III w cenie poniżej 2k? - serio pytam (pierwszą stronę googla obdzwoniłem jakby co).

TG

Zapytaj tu:
http://www.klucze.bialystok.pl/

Mi dorabiali różne tematy w cenach 1/2 aso lub mniej

Lewis

Data: 2018-05-25 17:59:31
Autor: Budzik
AC z 1 kluczykiem
[...]

Mowisz ze ASO potrafi coś czego nie potrafi dobry magik od dorabiania kluczyków?
Hmm - masz jakies przykłady?

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2018-05-25 21:19:55
Autor: Tomasz Gorbaczuk
AC z 1 kluczykiem
[...]

ASO ma do dyspozycji magazyn części zamiennych producenta. Zamawia  kluczyk, podaje VIN, ustawia nr (ustawienia elektryki w aucie dopasowują  się do nr kluczyka) i kasuje klienta na $$$.

TG

Data: 2018-05-26 10:59:30
Autor: Budzik
AC z 1 kluczykiem
[...]

Tyle teoria.
Mechanicznie tez powinni byc oblatani bo:
- doswiadczenie
- instrukcje serwisowe
- dostep do czesci
a jednak roznie z nimi bywa...

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2018-05-26 13:33:03
Autor: Tomasz Gorbaczuk
AC z 1 kluczykiem
W dniu .05.2018 o 12:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Oni zazwyczaj nie naprawiają jak typowy "magik". Wymieniają moduły aż  trafią. Tak jest szybciej, prościej i taniej (dla nich oczywiście).  Chociaż zdarzają się też pozytywne wyjątki, reguły tutaj nie ma.

TG

Data: 2018-05-26 17:59:29
Autor: Budzik
AC z 1 kluczykiem
[...]

Bo jak wiadomo to klient jest dla ASO a nie ASO dla klienta...
Prosze się tu wypiąć :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2018-05-26 12:58:58
Autor: tomsss
AC z 1 kluczykiem
W ASO mercedes dorabiaja kluczyk na podstawie VINU - cena ok 1400 zl

AC z 1 kluczykiem