AC2: Battle of Forli

Data: 2010-01-28 11:55:43
Autor: neuro
AC2: Battle of Forli
Witajcie,

    Ściągnąłem dziś dodatek do Assassin's Creed 2. Wszystko pieknie
ładnie, tylko jak do k... nędzy mam to uruchomić? Wszystkie sekwencje
skończone, w DNA między 11 a 14 standardowa dziura, nie ma nigdzie
sekwencji 12-tej. W "game library" też ani widu ani słychu...
BoF ściągnąłem na innym profilu, niż na tym, w którym gram w AC2.
Czyżby to DLC było dostepne jedynie dla profilu, z którego zostało
ściągnięte? Jeśli tak, to jestem mocno wkurwiony :(

pozdr,
p.

Data: 2010-01-28 12:40:38
Autor: neuro
AC2: Battle of Forli

    Dobra, już wiem. Dodatki  NIE DZIAŁAJĄ Z POLSKĄ WERSJĄ GRY.
Słabo?
Coś mnie odbyt piecze...

p.

Data: 2010-01-28 22:08:23
Autor: Street Fighter
AC2: Battle of Forli
Użytkownik neuro napisał:
    Dobra, już wiem. Dodatki  NIE DZIAŁAJĄ Z POLSKĄ WERSJĄ GRY.
Słabo?
Coś mnie odbyt piecze...

dolacz do nagonki na ms :)

Data: 2010-01-28 13:11:22
Autor: neuro
AC2: Battle of Forli
On 28 Sty, 22:08, Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:

dolacz do nagonki na ms :)

    Moja motywacja olania X i zakupienia bundla PS3+GoW3 mocno
zwyżkuje... :(

pozdr,
p.

Data: 2010-01-28 23:01:22
Autor: nzwei
AC2: Battle of Forli
neuro pisze:
[...]

Ja się przed tym zabezpieczyłem. Kupiłem wersję zagramaniczną. Mam nadzieję, że to wystarczy. A tak na marginesie, to tego się właśnie obawiałem, zasrany M$ i ich durna polityka.

Data: 2010-01-29 06:55:23
Autor: Katanka
AC2: Battle of Forli
neuro wrote:
    Dobra, już wiem. Dodatki  NIE DZIAŁAJĄ Z POLSKĄ WERSJĄ GRY.
Słabo?
Coś mnie odbyt piecze...

p.

Trzeba było napisać, że chodzi o Xboxa, bo na PS3 to działa z wersja PL. Ubisoft mówił o tym jakiś czas temu i trabiły o tym niemal wszystkie serwisy - zwalaja po części winę na brak Live! w PL.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-01-29 08:58:39
Autor: Mirek Ptak
AC2: Battle of Forli
Dnia 2010-01-29 06:55,  *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Żeby nie było tak różowo to i na PS3 się niedziałające DLC zdarza - przykład najbardziej drastyczny to Fallout 3 PL - nie ma ani DLC ani trofeów - na szczęście jest wersja EN :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-02-09 11:22:18
Autor: akanid
AC2: Battle of Forli
W dniu 2010-01-28 21:40, neuro pisze:

     Dobra, już wiem. Dodatki  NIE DZIAŁAJĄ Z POLSKĄ WERSJĄ GRY.

ok a co w sytuacji jak mam polską wersję gry natomiast faktycznie mieszkam w kraju gdzie Live jest? Robi to jakąś różnicę?

akanid

Data: 2010-02-09 02:32:19
Autor: neuro
AC2: Battle of Forli
On Feb 9, 11:22 am, akanid <aka...@falszywy.email.com> wrote:

ok a co w sytuacji jak mam polską wersję gry natomiast faktycznie
mieszkam w kraju gdzie Live jest? Robi to jakąś różnicę?

    Niestety nie. I za brak tej wiadomości bym ukrzyżował wydawcę....

pozdr,
p.

AC2: Battle of Forli