ACR w Play...

Data: 2010-11-04 23:30:53
Autor: mostlycloudy
ACR w Play...
.... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w Play24.

http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

--
mostlycloudy

Data: 2010-11-04 22:37:52
Autor: Waldek Godel
ACR w Play...
Dnia Thu, 04 Nov 2010 23:30:53 +0100, mostlycloudy napisał(a):

... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w Play24.

http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

Play sam nie wie co robi i kiedy - dziś popołudniu na tym samym blogu
pisali, że już działa - i faktycznie stosowna opcja już była w self care.
Tyle, że włączenie w ciągu 24 godzin, ale to jakby standard u nich.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2010-11-04 23:39:00
Autor: mostlycloudy
ACR w Play...
W dniu 2010-11-04 23:37, Waldek Godel pisze:

Play sam nie wie co robi i kiedy - dziś popołudniu na tym samym blogu
pisali, że już działa - i faktycznie stosowna opcja już była w self care.
Tyle, że włączenie w ciągu 24 godzin, ale to jakby standard u nich.

Hm, ja włączyłem ok. 2h temu, i działa.

--
mostlycloudy

Data: 2010-11-05 00:39:04
Autor: Piotr M
ACR w Play...
W dniu 4 lis 2010 23:37, Waldek Godel pisze:
[...]

I wcale nie tak jakby :)

BTW.
Ile to czasu musi upłynąć aby niektórzy operatorzy łaskawie włączyli jakąś usługę.
I jak zawsze, z przyczyn nacisków społecznych i przyszłych prawnych, poza tym wykorzystanie marketingowo czegoś co jest normalne i co powinno już z 5 lat temu być i należeć się jak psu buda.

No ale tak jest, pieniądz rządzi swiatem.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-11-05 11:25:28
Autor: J.F.
ACR w Play...
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w
[...]

A ty oczywiscie bys chcial za darmo, coz za roszczeniowa postawa, nalezy mi sie :-)

Popracujesz kiedys, zobaczysz ile to pracy kosztuje. Pol biedy w komorkach, gdzie z natury rzeczy sporo jest scentralizowane,
ale jak mamy centrale kilku typow, zamowic stosowna zmiane, skonfigurowac, przetestowac, zmienic IVR BOK i E-bok, poprawic istniejace lacza, bo teraz identyfikacja musi poprawnie przechodzic, zalatwic tysiace reklamacji ..

Oczywiscie inaczej to wyglada po paru latach, gdy ktos inny zaplacil, a teraz wystarczy tylko ptaszka postawic.

J.

Data: 2010-11-05 19:43:44
Autor: Piotr M
ACR w Play...
W dniu 5 lis 2010 11:25, J.F. pisze:
[...]

No tak, wróćmy od razu do naliczania minutowego.
To nie postawa roszczeniowa a opinia że taka winna być podstawową usługą.

Popracujesz kiedys, zobaczysz ile to pracy kosztuje.

Tiaa, przecież tu chodzi o sztuczne powstrzymywanie przed wprowadzeniem tego, tak długo ile się da.
Chodzi o kasę, a nie o pracę jakąś tam i że to kosztuje.

Data: 2010-11-05 07:40:01
Autor: Dominik & Co
ACR w Play...
W dniu 04-11-2010 23:30, mostlycloudy rzecze:

http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

Uff. Dzięki Bogu i Partii, wreszcie.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-11-05 09:36:58
Autor: osiek
ACR w Play...
mostlycloudy pisze:
... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w Play24.

http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

a kiedy będzie w Orange? bo chyba mi nie umknęło, że tam jeszcze nie ma?

Data: 2010-11-05 18:01:16
Autor: Seba101
ACR w Play...
W dniu 2010-11-04 23:30, mostlycloudy pisze:
... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w
Play24.

http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

a tak w ogóle to co to jest?

--
Seba101

Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz, po czym zaklął szpetnie.

Data: 2010-11-05 19:46:17
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)
ACR w Play...
W dniu 2010-11-05 18:01, Seba101 pisze:
/.../
a tak w ogóle to co to jest?

Anonymous Call Reject - blokowanie numerów z ukrytą prezentacją + komunikat dla ukrywającego.

ALex

Data: 2010-11-08 13:45:35
Autor: dwr
ACR w Play...
W dniu 2010-11-04 23:30, mostlycloudy pisze:
... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w
Play24.

http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

A na jakie numery ta usługa działa?
Przed chwila jakiś numer prywatny się dodzwonił.
Dzwoniłem z innego numeru ukrywając numer #31# i w porządku - usługa jest aktywna.
Czyli nie na wszystkie ukryte/zastrzeżone to działa?

Data: 2010-11-08 13:48:59
Autor: Liwiusz
ACR w Play...
W dniu 2010-11-08 13:45, dwr pisze:
[...]

   Usługa działa, jeśli ktoś ma włączonego CLIRa, a nie w przypadku, kiedy po drodze rozmowy pojawia się centrala, która z jakichś powodów nie przekazuje numeru - może taki przypadek miał miejsce?

--
Liwiusz

Data: 2010-11-08 17:24:38
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
ACR w Play...
[...]

Są dwa przypadki, kiedy numer się nie wyświetla: numer zastrzeżony (czyli jest przekazywany, ale operatorowi nie wolno Ci go udostępnić) i anonimowy, czyli brak w ogóle wysyłania numeru.
ACR działa jedynie w tym pierwszym przypadku.

Data: 2010-11-08 18:52:28
Autor: dwr
ACR w Play...
W dniu 2010-11-08 17:24, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
[...]

Dziękuję za wyjaśnienia.
Pozostaje dalej programowo sobie radzić.
Trochę to w sumie dziwne bo jednak blokada powinna działać w obu przypadkach.

Data: 2010-11-08 12:52:46
Autor: Ircys
ACR w Play...
On 8 Lis, 18:52, dwr pisze...

> [...]

Dziękuję za wyjaśnienia.
Pozostaje dalej programowo sobie radzić.
Trochę to w sumie dziwne bo jednak blokada powinna działać w obu

Nie.
Szczegółowe wyjaśnienie działania usługi znajduje się
w dokumencie ETSI EN 301 798 V1.1.1 (2000-10)

"1. Information coming from network to called party
2. result of triggering of ACR service
3. result at called party terminal

Przypadki
1. No CgPN
2. ACR not invoked call delivered,
3. no Calling Identity displayed
II
1. CgPN " address not available "
2. ACR not invoked call delivered,
3. no Calling Identity displayed
III
1.CgPN " presentation allowed "
2. ACR not invoked call delivered,
3. Calling Identity displayed
IV
1. CgPN " presentation restricted "
2. ACR invoked no call delivered,
3. no Calling Identity displayed"

Jak widać z 4 możliwych przypadków
zadziałanie usługi ACR jest możliwe tylko i wyłącznie(!)
dla połączenia zastrzeżonego (CLIR)

Ircys

Data: 2010-11-09 12:33:42
Autor: wit
ACR w Play...
Ircys <ircys@post.pl> wrote:
Nie.
Szczegółowe wyjaśnienie działania usługi znajduje się
w dokumencie ETSI EN 301 798 V1.1.1 (2000-10)

O widzisz, ciekawe rzeczy... A jakie są techniczne możliwości żeby ktoś
uzyskał przypadek I lub II? Jakiś specjalny hardware, zmodyfikowany soft?
Pytam, bo z ACR w Play jestem zadowolony ale się zastanawiam czy zaraz nie
zaczną tego jakoś obchodzić...

wit

Data: 2010-11-09 09:53:41
Autor: Ircys
ACR w Play...
On 9 Lis, 13:33, wit pisze...
> Szczeg owe wyja nienie dzia ania us ugi znajduje si
> w dokumencie ETSI EN 301 798 V1.1.1 (2000-10)

O widzisz, ciekawe rzeczy... A jakie s techniczne mo liwo ci eby kto
uzyska przypadek I lub II? Jaki specjalny hardware, zmodyfikowany soft?
Pytam, bo z ACR w Play jestem zadowolony ale si zastanawiam czy zaraz nie
zaczn tego jako obchodzi ...

Wystarczy "tylko" dostęp do SS7 ;)

Ircys

Data: 2010-11-09 12:36:15
Autor: Waldek Godel
ACR w Play...
Dnia Tue, 9 Nov 2010 12:33:42 +0000 (UTC), wit napisał(a):

[...]

Bez dostepu do centrali lub łącza operatorskiego - niespecjalnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2010-11-09 12:51:17
Autor: wit
ACR w Play...
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Bez dostepu do centrali lub łącza operatorskiego - niespecjalnie.

Czyli, o ile Play nie zacznie sprzedawać nowej usługi pod tytułem "dostęp do
centrali lub łącza operatorskiego", powinno być ok? ;)

wit

Data: 2010-11-22 18:00:18
Autor: dwr
ACR w Play...
W dniu 2010-11-08 21:52, Ircys pisze:
On 8 Lis, 18:52, dwr pisze...
[...]
[...]

Dziękuję za wyjaśnienie.
Na niedziałające przypadki pomaga soft w telefonie.
Wydaje mi się, że przydałby się jednak "systemowy, całkowity" ACR.

ACR w Play...