ACRO - rowery miejskie

Data: 2017-12-29 11:18:53
Autor: Titus Atomicus
ACRO - rowery miejskie
Witam,
Jakos na jesieni pojawily sie w Warszawie nowe rowery miejskie:
https://photos.app.goo.gl/JD6VCioR9ft2nEn73
Rowery wygladaja troche jak bmx, sa jednobiegowe, nie wymagaja stacji/stojakow i mozna je wypozyczyc tylko przez smartfona.
Pol godziny jazdy kosztuje 1zl, Brzmi niezle biorac pod uwage ze nie ma konkurencji (Vetirilo zwinelo sie na zime). Ale jakos nie wroze im przyszlosci.
http://www.google.pl/search?q=acro+rowery&gws_rd=cr&dcr=0&ei=ZhVGWqSOKcLz
kwWQx7fwAw
Nawet strony www trudno znalezc.
--
TA

Data: 2017-12-29 14:09:34
Autor: Ignac
ACRO - rowery miejskie
W dniu piątek, 29 grudnia 2017 11:18:56 UTC+1 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:
Witam,
Jakos na jesieni pojawily sie w Warszawie nowe rowery miejskie:
https://photos.app.goo.gl/JD6VCioR9ft2nEn73
 Ale jakos nie wroze im przyszlosci.
Ja też nie.
 Natomiast w krk niektórzy stwierdzili, że Vetirilo jest całkiem dobre i
zaczęli zwracać swoje stare bryki!

Data: 2017-12-30 12:12:51
Autor: Titus Atomicus
ACRO - rowery miejskie
In article <1c6af324-0f95-4870-86cb-c365877bad1b@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]
 Ale jakos nie wroze im przyszlosci.
Ja też nie.
 Natomiast w krk niektórzy stwierdzili, że Vetirilo jest całkiem dobre i

E, cos krecisz. W Krakowie nie ma Veturilo.
--
TA

Data: 2017-12-31 03:13:55
Autor: Ignac
ACRO - rowery miejskie
W dniu sobota, 30 grudnia 2017 12:12:54 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

E, cos krecisz. W Krakowie nie ma Veturilo.
Tak, jest jakieś  Wavelo, bardzo swojsko brzmiąca nazwa.

W każdym razie rowery pancerne, lufy czołgowej tylko brakuje.
Napęd cały obudowany, z przerzutką wewnętrzną i z wałkiem Cardana.
Taki Rudy 102, ale dzięki temu stoją cały czas na deszczu, śniegu i
mrozie.
Pewnie do dozbrojenia naszej armii by się nadały.
Trzeba podsunąć pomysł Macierewiczowi.

Data: 2017-12-30 11:08:01
Autor: m
ACRO - rowery miejskie
W dniu 29.12.2017 o 11:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Czy to znaczy że można je odstawiać wszędzie, przypinając do czegoś?

p. m.

Data: 2017-12-30 11:13:27
Autor: m
ACRO - rowery miejskie
W dniu 30.12.2017 o 11:08, m pisze:
[...]

Doczytałem - tak właśnie jest. To jest właśnie to co może spowodować że
się przyjmie. Mimo jednobiegowości i ceny.

p. m.

Data: 2017-12-30 12:11:25
Autor: Titus Atomicus
ACRO - rowery miejskie
In article <Titus_Atomicus-955381.11185329122017@node1.news.atman.pl>,

[...]
Pol godziny jazdy kosztuje 1zl, Brzmi niezle biorac pod uwage ze nie ma konkurencji (Veturilo zwinelo sie na zime). Ale jakos nie wroze im przyszlosci.
http://www.google.pl/search?q=acro+rowery&gws_rd=cr&dcr=0&ei=ZhVGWqSOKcLz
kwWQx7fwAw
Nawet strony www trudno znalezc.

A, przepraszam. Ich strona to po prostu https://www.acro.bike
Ale na mojej starej przegladarce sie nie chciala otworzyc.
--
TA

Data: 2017-12-31 11:59:35
Autor: Maciek
ACRO - rowery miejskie
Ale jakos nie wroze im
przyszlosci.

Najwyraźniej jest to próba skopiowania czegoś co np. w Chinach funkcjonuje już długo i z tego co wiem ma się b.dobrze. Teoretycznie próba przeniesienia rzeczy sprawdzonej.
Jak u nas to chwyci może okazać się, że problemem będą walające się wszędzie rowery a miasto i tak wprowadzi parkingi do ich pozostawiania.

Ciekawe ile lat jeszcze upłynie zanim zaczną wprowadzać elektryki ;)

Data: 2018-01-06 15:55:10
Autor: rmikke
ACRO - rowery miejskie
On Friday, 29 December 2017 11:18:56 UTC+1, Titus_A...@somewhere.in.the.world  wrote:
[...]

To są rowery dla krasnoludów.

Ja ułomek nie jestem,ale przy moim wzroście i dość dużym przełożeniu w tych rowerach nie jestem w stanie na siedząco nawet utrzymać prędkości,
o przyspieszaniu nie mówiąc.

Data: 2018-01-09 23:43:05
Autor: Titus Atomicus
ACRO - rowery miejskie
In article <ba54bc00-1b10-4b13-ad8f-11a6d32535a7@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

Ja ułomek nie jestem,ale przy moim wzroście i dość dużym przełożeniu w tych rowerach nie jestem w stanie na siedząco nawet utrzymać prędkości,
Mhm
Co do przyspieszenia to te z veturilo tez kiepskie. Za to te acro jakies male takie. Naprawde dales rade na tym jechac?
W zasadzie to nie widzialem zeby ktos z nich korzystal.
Ciekawe jak dlugo ten ich gps/nadajnik dziala w niskich temperaturach. Odnosze wrazenie ze wiele z tych rowerow jest juz calkiem poza kontrola.
Kolo mnie z pol tuzina stoi jakby porzucona i lekko zdewastowana (lampki, siodelka) juz od dluzszego czasu. Ten brak zapiecia to byl chyba nieprzemyslany pomysl.
--
TA

Data: 2018-01-25 13:30:38
Autor: rmikke
ACRO - rowery miejskie
On Tuesday, 9 January 2018 23:43:11 UTC+1, Titus_A...@somewhere.in.the.world  wrote:
> [...]

Co do przyspieszenia to te z veturilo tez kiepskie. Za to te acro jakies male takie. Naprawde dales rade na tym jechac?

Ludzie jeżdżą na BMX-ach, to i na tym się da. Tyle, że przynajmniej
w moim przypadku - albo pedałujesz, albo siedzisz, naraz się nie da.

W zasadzie to nie widzialem zeby ktos z nich korzystal.

A ja owszem, widziałem parę osób w grudniu. Nawet dawały radę pedałować.

[...]

Wydaje mi się, że system nadal działa i wie, gdzie są rowery.
W każdym razie - aplikacja pokazuje ich całą masę i kiedy jeszcze
chciało mi się to sprawdzać, to wszystkie rowery widziane
na ulicy, aplikacja prawidłowo pokazywała.

Ogólnie, to pomysł wydaje mi się niezły i korzystałbym, gdyby
te rowery chociaż dłuższą sztycę miały.

ACRO - rowery miejskie