[OT] ACTA

Data: 2012-01-20 19:42:27
Autor: qwerty
[OT] ACTA
Użytkownik "z"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jfcafe$i6c$1@inews.gazeta.pl...
"ACTA, kontrowersyjne porozumienie międzynarodowe dotycz±ce m.in. walki z piractwem, zostanie podpisane 26 stycznia - podaje stowarzyszenie ISOC Polska. Tak więc za tydzień nasz kraj doł±czy do ważnej inicjatywy, a rz±d ci±gle milczy."

Wiem że OT ale w mediach cisza ;-) a sprawa ważna i dobrze byłoby wiedzieć.

To nie jest winny rz±d, tylko ludzie którzy ich wybrali.

Data: 2012-01-20 19:55:39
Autor: Marek Dyjor
[OT] ACTA
qwerty wrote:
[...]

niestety osoby wybrane nawet rozs±dne ulegaj± szybkiemu odmóżdżeniu :)

Data: 2012-01-20 20:07:40
Autor: Andrzej Lawa
[OT] ACTA
W dniu 20.01.2012 19:42, qwerty pisze:

Wiem że OT ale w mediach cisza ;-) a sprawa ważna i dobrze byłoby
wiedzieć.

To nie jest winny rz±d, tylko ludzie którzy ich wybrali.

A jaki masz wybór? Tyfus, cholera i Kononowicz...

Data: 2012-01-20 21:47:33
Autor: qwerty
[OT] ACTA
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f19bb7c$1@news.home.net.pl...
A jaki masz wybór? Tyfus, cholera i Kononowicz...

PO - oszu¶ci i dupowłazy UE/USA
PIS - jak wyżej
SLD - złodzieje
PSL - bezpłciowa partia
RPP - PO v.2
PJN - zlepek wszystkich
KNP - JKM o¶mieszany specjalnie w mediach, bo jest anty UE (czyżby nadzieja?)
PD - zlepek wszystkich
PK - jestem męski szownista (według wymysłu feministek)
PPP - szczerze mówi±c nie znam
PR - zlepek wszystkich
SRP - grupka ludzi, którzy do polityki dostali się "bokiem"
UPR - słabo kojarzę t± partię
UP - jak UPR
Zieloni - ekoterrory¶ci

Tak ja widzę partie polityczne. Żeby nie było - w ostatnich wyborach nie głosowałem na KNP.

Data: 2012-01-20 22:01:16
Autor: marfi
[OT] ACTA
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:jfcjs1$jn7$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Powinni wymienić zasilacze bo czerpanie energii z marihuany, krzyża w sejmie, embrionów i tytanowych brzóz prowadzi do BSODa.

--
marfi

Data: 2012-01-20 22:06:32
Autor: Rafal Lukawski
[OT] ACTA

Tak ja widzę partie polityczne. Żeby nie było - w ostatnich wyborach nie
głosowałem na KNP.

Ja bym był skłonny stwierdzić iż w PL (zreszt± nie tylko) jest jedna partia polityczna o nazwie politycy.. niektorym czasami odbija, niektorzy faktycznie realizuja sie w tym, to generalnie wyjatki.

IMHO jakolwiek dyskusja o polityce ma w malutkim kraju takim jakim jest PL ma raczej niewielkie znaczenie, co najwyzej wojna moglaby cos zmienic.

Data: 2012-01-20 23:14:25
Autor: Pan Piskorz
[OT] ACTA
W dniu 2012-01-20 22:06, Rafal Lukawski pisze:
Ja bym był skłonny stwierdzić iż w PL (zreszt± nie tylko) jest jedna
partia polityczna o nazwie politycy..

Racja.
Im się wydaje, że s± jak±¶ inn± nacj±.
Sarmaci v2. Kurwa.

P.

Data: 2012-01-21 01:35:57
Autor: z
[OT] ACTA
W dniu 2012-01-20 23:14, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2012-01-20 22:06, Rafal Lukawski pisze:
Ja bym był skłonny stwierdzić iż w PL

Dajcie spokój :-) Trzeba szybko nagła¶niać sprawę bo się mleko rozleje. Może chociaż nowy minister cyfryzacji do czego¶ się przyda. Podobno jest delikatnie przeciw.

Data: 2012-01-21 01:45:04
Autor: gadacz
[OT] ACTA
W dniu 2012-01-21 01:35, z pisze:
[...]

niby jest ostatni± szans±, ale co z tego wyjdzie to tylko
stwórca wie... :/

pozdrawiam
gadacz

Data: 2012-01-21 06:34:05
Autor: Tomaszek
[OT] ACTA
W dniu 2012-01-21 01:35, z pisze:
Może chociaż nowy minister cyfryzacji do czego¶ się przyda. Podobno jest
delikatnie przeciw.

I tylko delikatnie może być przeciw:(

Data: 2012-01-21 07:50:37
Autor: qwerty
[OT] ACTA
Użytkownik "Tomaszek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jfdiv1$eel$1@node2.news.atman.pl...
I tylko delikatnie może być przeciw:(

Jak za bardzo będzie fikać to "cyfrowy" Donald przez ipada poinformuje, że wylatuje.

Data: 2012-01-21 18:07:52
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
[OT] ACTA
W dniu 2012-01-21 01:35, z pisze:
W dniu 2012-01-20 23:14, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2012-01-20 22:06, Rafal Lukawski pisze:
Ja bym był skłonny stwierdzić iż w PL

Dajcie spokój :-) Trzeba szybko nagłaśniać sprawę bo się mleko rozleje.
MoĹĽe chociaĹĽ nowy minister cyfryzacji do czegoĹ› siÄ™ przyda. Podobno jest
delikatnie przeciw.

To jeszcze musi byc ratyfikowane przez sejm, wiec jeszcze nie wszystko
'zalatwione'...

Data: 2012-01-21 18:35:52
Autor: z
[OT] ACTA
W dniu 2012-01-21 18:07, "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka
To jeszcze musi byc ratyfikowane przez sejm, wiec jeszcze nie wszystko
'zalatwione'...

Rz±d i sejm  tradycyjnie to przegłosuje a potem się będzie wykręcać i zganiać na kogo¶ innego.
Ciekawe dlaczego mediom nie zależy na rozgłosie tego tematu ;-)

Data: 2012-01-21 20:10:08
Autor: gadacz
[OT] ACTA
W dniu 2012-01-21 18:35, z pisze:
[...]

nie wiem co czytasz, ale do¶ć sporo pisz± ;)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11006028,Rzad_ma_rozmawiac_o_umowie_ACTA___Zobaczymy__co_da.html

albo

http://tinyurl.com/7roqpsb

pozdrawiam
gadacz

Data: 2012-01-22 12:01:16
Autor: z
[OT] ACTA
W dniu 2012-01-21 20:10, gadacz pisze:

nie wiem co czytasz, ale do¶ć sporo pisz± ;)

Po protestach się ruszyło. I całe szczę¶cie.

Data: 2012-01-21 20:17:21
Autor: qwerty
[OT] ACTA
Użytkownik "z"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jfet1o$l85$1@inews.gazeta.pl...
Rz±d i sejm  tradycyjnie to przegłosuje a potem się będzie wykręcać i zganiać na kogo¶ innego.

Będ± mówić, że unia im karze.

Data: 2012-01-23 11:20:07
Autor: qwerty
[OT] ACTA
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f1c66df$1@news.home.net.pl...
Będ± mówić, że unia im karze.

Kogo karze i za co?

każe*

Data: 2012-01-23 18:58:23
Autor: qwerty
[OT] ACTA
UĹĽytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™""  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jferfb$4e1$1@mx1.internetia.pl...
To jeszcze musi byc ratyfikowane przez sejm, wiec jeszcze nie wszystko
'zalatwione'...

Przed chwilą Minister Michał Boni potwierdził, że Polska podpisze ACTA. Tak to jest jak wybiera się ludzi, którzy wyprzedają Polskę.

Data: 2012-01-23 21:34:15
Autor: Animka
[OT] ACTA
wiadomości grup dyskusyjnych:jferfb$4e1$1@mx1.internetia.pl...
To jeszcze musi byc ratyfikowane przez sejm, wiec jeszcze nie wszystko
'zalatwione'...

Przed chwilą Minister Michał Boni potwierdził, że Polska podpisze ACTA. Tak to
jest jak wybiera siÄ™ ludzi, ktĂłrzy wyprzedajÄ… PolskÄ™.

Ja dzisiaj przeczytałam jego wywód:

Na stronie MAC pojawiły się informacje dotyczące ACTA. Minister Boni zapowiada, że rząd nie ma zamiaru wprowadzać w Polsce rozwiązań które blokowałyby strony internetowe. Boleję nad tym, że nie było konsultacji w sprawie ACTA - powiedział dziś rano szef MAC Michał Boni w radiu Tok FM. Dziś spotkanie premiera z ministrami w sprawie ACTA.

"Z powodu braku konsultacji ludziom mylą się amerykańskie projekty - SOPA, która zawierała przepisy o blokowaniu stron - z bardzo ogólnym porozumieniem ACTA , które tylko tworzy ramy do walki z piractwem" - mówił Boni. I dodaje, że zdaniem prawników ACTA nie wymaga żadnych zmian w polskim prawie. Minister rozumie polski protest jako akt solidarności międzynarodowej przeciw trybowi procedowania nad ACTA.

Minister Administracji i Cyfryzacji zapowiada, że będzie prowadzony w tej sprawie dialog "Mieliśmy się spotykać z grupą Dialog regularnie. Zamieszanie wokół tworzenia rządu sprawiło, że tak się nie stało i bardzo za to przepraszam. Popełniono błąd i trzeba to odrobić. Obiecuję w ciągu dwóch tygodni spotkania z zainteresowanymi środowiskami, jawne, do śledzenia on line" - napisano na stronie internetowej MAC. Minister uważa też, że trzeba wyjaśniać środowiskom internetowym i twórcom jakie są dostępne rozwiązania. "Proste przeniesienie prawa własności intelektualnej ze świata analogowego, "papierowego", do internetu nie jest możliwe. Ale jest np. mechanizm Creative Commons, w którym wartością nadrzędną jest dostęp do utworu - na warunkach określonych przez twórcę (a nie przez ogólne przepisy). Ten dostęp może być np. darmowy - a płatne jest przetwarzanie utworu" - czytamy.

Istnieje możliwość, że ACTA zostanie podpisane przez Polskę i będzie uzupełnione o protokół dodatkowy w którym wyraźnie określimy, jak rozumiemy poszczególne przepisy lub Polska, tak jak Niemcy czy Austria może nie podpisać ACTA. Jest kilka możliwości. "W Polsce nikt nie zamierza ograniczania prawa internautów. Warto iść w stronę Creative Commons. Przecież internauci nie protestują przeciw temu, żeby respektować własność intelektualną. Chodzi o metody. Naprawdę, przyda nam się trochę uspokojenia. Jeśli ktoś w imię obrony wolności włamuje się na prywatny komputer wiceministra Igora Ostrowskiego, wielkiego zwolennika Creative Commons, i w imię tej wolności narusza czyjąś wolność - to jest to skandaliczne przekroczenie granic. To przestępstwo - i wczoraj zgłoszone ono zostało na policję" - powiedział Minister Boni.

http://www.computerworld.pl/news/379529/Boni.Nie.zamierzamy.ograniczac.wolnosci.internetu.w.Polsce.html?utm_source=mail&utm_campaign=newsletter%20-%20Computerworld&utm_medium=Wiadomosci%20Computerworld%20(html)#utm_source=mail&utm_campaign=newsletter - Computerworld&utm_medium=Wiadomosci Computerworld (html)

--
animka

Data: 2012-01-23 09:57:00
Autor: Rafal
[OT] ACTA

Andrzej Lawa wrote:

> To nie jest winny rz±d, tylko ludzie którzy ich wybrali.

A jaki masz wybór? Tyfus, cholera i Kononowicz...

Dokładnie ten sam mechanizm propagandy funkcjonował w PRL.
Wszyscy wiedzieli, że ruscy s± Ľli, ale dzięki skutecznej propagandzie
wierzyli, że gdyby nie oni, byłoby jeszcze gorzej.

[OT] ACTA