ACTA 2 - Elephant in the room

Data: 2019-02-23 04:48:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
ACTA 2 - Elephant in the room
Wszyscy o tematach zastępczych, tylko nie o najważniejszym: https://cdn-images-1.medium.com/max/2600/1*ROt4OKKOa9n8qryrobbCNg.jpeg O Anonymous swego czasu było głośno. To właśnie ten ruch był tym, który zrobił rozgłos pierwotnym założeniom ACTA kilka lat temu. Może zabrzmi to zbyt patetycznie, ale uważam, że to dzięki nim projekt ACTA wtedy upadł. Od kilku miesięcy Unia Europejska szykuje zmiany w prawie autorskim. Nazywane są one ACTA2. Ekipa Anonymous zabiera w tej kwestii głos.. https://dailyweb.pl/anonymous-sie-budzi-biora-sie-za-acta2-i-wzywaja-do-protestow/ Co się stanie, gdy nowe prawodawstwo faktycznie wejdzie w życie? Z dużym prawdopodobieństwem Google zacznie wyświetlać jedynie treści od wydawców w ramach wcześniej zawiązanych umów. A to z kolei przyniesie opłakane skutki dla większości mniejszych portali, stron tematycznych czy też blogów. Można bowiem założyć, że będzie to opcja łatwiejsza do zrealizowania dla dużych portali czy spółek mediowych niżeli niezależnych wydawców, czy blogów. Ci, będą musieli pogodzić się z mocnym spadkiem ruchu z tych źródeł. https://dailyweb.pl/dlaczego-nowe-prawo-unii-o-prawach-autorskich-to-nie-tylko-problem-google/ Też: https://dailyweb.pl/google-news-testuje-wyswietlanie-wiadomosci-bez-naglowkow-i-zdjec-winny-artykul-13/

Data: 2019-02-23 05:05:23
Autor: bytomir.torpeksowy
ACTA 2 - Elephant in the room
W dniu sobota, 23 lutego 2019 13:48:28 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
[...]

Ale my nie pismaki, my szary lud na etacie. Z pisania się nie utrzymujemy.
Niech se protestują zainteresowani.

Data: 2019-02-23 05:29:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
ACTA 2 - Elephant in the room
W dniu sobota, 23 lutego 2019 14:05:24 UTC+1 użytkownik bytomir.t...@gmail.com napisał:
> [...]

Ale my nie pismaki, my szary lud na etacie. Z pisania się nie utrzymujemy.

Mów Bytek za siebie.

Data: 2019-02-23 05:35:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
ACTA 2 - Elephant in the room
W dniu sobota, 23 lutego 2019 14:29:50 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> Niech se protestują zainteresowani.

Mów Bytek za siebie.

PS. Miałem właśnie otworzyć biznes wykorzystujący modę na japońszczyznę.
Jak myślisz, ilu polskich otaku posiada legalnie sprowadzone anime?
A na tym opiera się polska japonofilska subkultura.

Najboleśniej Acta 2 właśnie ruchom subkulturowym mordę obije. Normiki i tak już
wprzęgnięte są w kierat.

Data: 2019-02-23 05:45:07
Autor: bytomir.torpeksowy
ACTA 2 - Elephant in the room
W dniu sobota, 23 lutego 2019 14:29:50 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> Niech se protestują zainteresowani.

Mów Bytek za siebie.

Dla mnie to żadna afera. Europejsy se wymyślili pewnie za namową
niusłików czy GWna żeby google za możliwość linkowania
płacił niusłikom czy GWnu, tak to widzę.

Data: 2019-02-23 05:52:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
ACTA 2 - Elephant in the room
W dniu sobota, 23 lutego 2019 14:45:08 UTC+1 użytkownik bytomir.t...@gmail.com napisał:

Dla mnie to żadna afera. Europejsy se wymyślili pewnie za namową
niusłików czy GWna żeby google za możliwość linkowania
płacił niusłikom czy GWnu, tak to widzę.

Dla mnie to koszty - niszczenie rynku.

Data: 2019-02-23 06:21:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
ACTA 2 - Elephant in the room
> [...]

niusłików czy GWna żeby google za możliwość linkowania
płacił niusłikom czy GWnu, tak to widzę.

I chuj bombki strzelił, bo to dotknie nie tylko gógla czy pejsbuka, ale także
scribd czy gryzonia. Chyba utrzyma się libgen, ale na nim nie da się zakładać
kanałów osobistych.

ACTA 2 - Elephant in the room