ACTA - bardziej pogladowo.

Data: 2012-01-24 20:29:01
Autor: Obserwator
ACTA - bardziej pogladowo.
Prosty schemat działania międzynarodowego porozumienia ACTA, który pod szyldem
walki z piractwem i troski o własno¶ć intelektualn± nakładać będzie
ograniczaj±ce prawa na każdego z nas. Warto zrozumieć z czym ma się do czynienia.

Polski dubbing dzięki użytkownikowi: Kakashi1309

http://www.youtube.com/watch?v=h1fJYlQ9iJY&feature=player_embedded

Data: 2012-01-25 04:18:15
Autor: Leszczur
ACTA - bardziej pogladowo.
On 24 Sty, 21:29, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
[...]

Po pierwsze - każdy akt prawny nakłada jakie¶ ograniczenia. KAŻDY!
Nawet te które mówi± o nadawanych przywilejach. Bez względu na to czy
jest to prawo  krajowe, unijne czy międzynarodowe. Pełna wolno¶ć jest
mrzonk±, utopi± do której jako gatunek nie powinni¶my mieć dostępu, bo
skończyłoby się to globalnych chaosem.
Tak czy inaczej każdy z nas jest ¶ledzony na setki najwymy¶lniejszych
sposobów i nie ma od tego ucieczki. Nawet je¶li kto¶ się przeniesie do
jaskini w Bieszczadach, to i tak będzie obserwowany i ¶ledzony.
Własno¶ć intelektualna stanowi takie samo dobro jak każda inna
własno¶ć i jako taka musi być chroniona, a jej naruszanie _musi_ być
karane.
Nie występuję tutaj z punktu widzenia zwolennika ACTA, czy innych
rozwi±zań prawnych, ale wkurza mnie ten wrzask ludzi którzy pod
płaszczykiem strachu przed ograniczaniem praw tak naprawdę oczekuje
anarchii i braku odpowiedzialno¶ci za podejmowane działania.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-01-25 12:29:25
Autor: Obserwator
ACTA - bardziej pogladowo.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Nie występuję tutaj z punktu widzenia zwolennika ACTA, czy innych
rozwi±zań prawnych, ale wkurza mnie ten wrzask ludzi którzy pod
płaszczykiem strachu przed ograniczaniem praw tak naprawdę oczekuje
anarchii i braku odpowiedzialno¶ci za podejmowane działania.

nawet tak prostego, kawa na lawe wytlumaczenia czym sa tak naprawde ACTA i komu de facto sluza - nie zrozumiales?

To wideo nawet malo rozgarniety czlowiek powinien zrozumiec.

Prosciej juz sie nie da. Jesli piszesz to tylko z przekory, to moge to
zrozumiec. Ale jesli piszesz z pelna swiadomoscia - to tragedia.

Data: 2012-01-25 04:45:26
Autor: Leszczur
ACTA - bardziej pogladowo.
On 25 Sty, 13:29, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
nawet tak prostego, kawa na lawe wytlumaczenia czym sa tak naprawde ACTA
i komu de facto sluza - nie zrozumiales?

Taaa. Histeryczne spekulacje i mnóstwo nadinterpretacji. Spoko -
takich ludzi widocznie też potrzeba.
"Nawet urywki zdań mog± być objęte prawami autorskimi". Rrrright.
Spoko.

Prosciej juz sie nie da. Jesli piszesz to tylko z przekory, to moge to
zrozumiec. Ale jesli piszesz z pelna swiadomoscia - to tragedia.

Naaah. Rozumiem po co ACTA jest wprowadzne, i rozumiem czemu ludziki
przed nim się broni±.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-01-25 15:12:12
Autor: jadrys
ACTA - bardziej pogladowo.
W dniu 2012-01-25 13:18, Leszczur pisze:

Po pierwsze - każdy akt prawny nakłada jakieś ograniczenia. KAŻDY!
Nawet te które mówią o nadawanych przywilejach. Bez względu na to czy
jest to prawo  krajowe, unijne czy miÄ™dzynarodowe. PeĹ‚na wolność jest
mrzonką, utopią do której jako gatunek nie powinniśmy mieć dostępu, bo
skończyłoby się to globalnych chaosem.
Tak czy inaczej każdy z nas jest śledzony na setki najwymyślniejszych
sposobów i nie ma od tego ucieczki. Nawet jeśli ktoś się przeniesie do
jaskini w Bieszczadach, to i tak będzie obserwowany i śledzony.
Własność intelektualna stanowi takie samo dobro jak każda inna
własność i jako taka musi być chroniona, a jej naruszanie _musi_ być
karane.
Nie występuję tutaj z punktu widzenia zwolennika ACTA, czy innych
rozwiązań prawnych, ale wkurza mnie ten wrzask ludzi którzy pod
płaszczykiem strachu przed ograniczaniem praw tak naprawdę oczekuje
anarchii i braku odpowiedzialności za podejmowane działania.

Pozdro

L'e-szczur

I daĹ‚ w koĹ„cu gĹ‚os zwolennik pĹ‚acenia podatkĂłw na trzymanie m.in siebie krĂłtko przy pysku. A moĹĽe ty z tych co to ich  swobodny przepĹ‚yw informacji w necie boli do tego stopnia ze nie mogÄ… spać po nocach..?

Data: 2012-01-25 06:22:51
Autor: Leszczur
ACTA - bardziej pogladowo.
On 25 Sty, 15:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
I dał w końcu głos zwolennik płacenia podatków na trzymanie m.in siebie
krótko przy pysku.

Je¶li to jest koszt tego, żeby krótko przy pysku trzymać też takich
jak ty - to ja ten koszt chętnie poniosę.

A może ty z tych co to ich  swobodny przepływ
informacji w necie boli do tego stopnia ze nie mog± spać po nocach..?

Swobodny przepływ informacji popieram, ale niekoniecznie tego co wielu
chce pod to podci±gn±ć.
BTW - pisałem przecież, że nie tyle zgadzam się z ACTA jako prawem, co
z ide± przy¶wiecaj±c± jego stworzeniu.
A że paranoicy będ± chcieli w tym widzieć próbę zamachu na możliwo¶ć
dzielenia się przepisem na kurczaka wcale mnie nie dziwi. To ich
paranoiczne prawo do histerii i siania paniki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-01-25 10:26:23
Autor: Pan hrabia Bobrowski
ACTA - bardziej pogladowo.

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jfn4ad$1gc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeste¶ naiwny albo masz w tym interes. Złodziejstwo trzeba karać, a nie nagradzać "prawami".

BBR

Data: 2012-01-25 10:35:48
Autor: A. Filip
ACTA - bardziej pogladowo.
"Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> pisze:
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał
w wiadomości news:jfn4ad$1gc$1inews.gazeta.pl...
Prosty schemat działania międzynarodowego porozumienia ACTA, który
pod szyldem
walki z piractwem i troski o własność intelektualną nakładać będzie
ograniczające prawa na każdego z nas. Warto zrozumieć z czym ma się
do czynienia.

Polski dubbing dzięki użytkownikowi: Kakashi1309

http://www.youtube.com/watch?v=h1fJYlQ9iJY&feature=player_embedded

Jesteś naiwny albo masz w tym interes. Złodziejstwo trzeba karać, a
nie nagradzać "prawami".

BBR

Azaliż bowiem dzieło Adolfa Hitlera "mój łobuz" (swobodne tłumaczenie
tytułu) godnym jest tego by nierząd Bawarii mógł "czerpać z niego zyski"
jak mu się podoba aż przez 75 lat po śmierci autora pod pełną ochroną
świętych praw autorskich :-)

Ustawiczne wydłużanie okresu wygaśnięcia praw autorskich dla mnie jest
*ustawicznym przekrętem*. Wiec jak dla mnie niech się autorzy walą.

Data: 2012-01-25 11:49:14
Autor: Bogdan Idzikowski
ACTA - bardziej pogladowo.

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87r4yoqg3v.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Jeśli mają do tego prawo, to możesz im naskoczyć.

Data: 2012-01-25 13:07:46
Autor:
ACTA - bardziej pogladowo.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał:
Ustawiczne wydłużanie okresu wygaśnięcia praw autorskich dla
mnie jest *ustawicznym przekrętem*. Wiec jak dla mnie niech
siÄ™ autorzy walÄ….

Jeśli mają do tego prawo, to możesz im naskoczyć.

złodzieje maja prawo!
ciekawe pojmowanie karania złodziejstwa, i to jest właśnie streszczenie tego szumu ACTA czyli tak zwanej ochrony praw, chodzi wyłącznie o to zeby złodzieje mieli prawo, żeby chronić złodzieja a inni niech się walą!!!

Data: 2012-01-25 13:21:26
Autor: Bogdan Idzikowski
ACTA - bardziej pogladowo.

Użytkownik <news> napisał w wiadomości news:4f1ff06c$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odbija ci? Jacy złodzieje? Kto jest złodziejem. Właściciel praw autorskich?

Data: 2012-01-25 13:36:11
Autor: A. Filip
ACTA - bardziej pogladowo [Kto okrada spadko-kupcĂłw Mickiewicza?!]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

inni niech siÄ™ walÄ…!!!

Odbija ci? Jacy złodzieje? Kto jest złodziejem. Właściciel praw
autorskich?

Ty jesteś złodziejem jak czytasz Mickiewicza z wydania za które nie
zapłacono spadko-kupcom, ty Litwę ojczyznę Mickiewicza okradałeś jako
dziecko w szkole lekturÄ™ obowiÄ…zkowÄ… czytajÄ…ce! :-)

Jak se Hołdysy chcą większych praw niż ten komu rower ukradli to niech
się [...] znacznie bardziej postarają przekonać że są tego warte.
*Mnie* nie przekonajÄ…, innych *moĹĽe*.

Bo jak dla mnie wyglądają jak obrońcy "specjalnych praw" producentów
liczydeł mechanicznych w starciu z producentami kalkulatorów.

Data: 2012-01-25 14:01:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87hazkrmbo.fsf_-_fenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Jeśli nie rozumiesz, co to jest własność, dyskusja z tobą jest bezprzedmiotowa.

Data: 2012-01-25 16:49:14
Autor: Leprechaun
ACTA - bardziej pogladowo.

[...]

Tak, dobior± się do takich typków jak ty. Nie będziesz już bezkarny!

BomBel

ACTA - bardziej pogladowo.