ACTA - już na serio -- prawnicy dali przedsmak

Data: 2012-02-14 00:01:19
Autor: zdumiony
ACTA - już na serio -- prawnicy dali przedsmak
W dniu 2012-02-13 23:56, Aleksander pisze:
Poszło o przepis na "Piankowe ptasie mleczko z polewą" blogerki "Iwusi". Po
liście od Wedla autorka musiała umieścić znak i wyjaśnienie, że ptasie
mleczko to znak towarowy i nie można tej nazwy bezkarnie używać w
internecie.

Kontrolex coraz bliżej

Data: 2012-02-13 15:08:15
Autor: brat_olin
On 14 Feb, 00:01, zdumiony <zdumi...@jestem.pl> wrote:
> [...]

> liście od Wedla autorka musiała umieścić znak i wyjaśnienie, że ptasie
> mleczko to znak towarowy i nie można tej nazwy bezkarnie używać w

Kontrolex coraz bliżej

Nie cierpie ptasiego mleczka.  Kojarzy mi sie z
niezaspokojonym cietrzewiem w fazie godowej.
Mozna tak napisac?

--
Smart questions to stupid answers

ACTA - już na serio -- prawnicy dali przedsmak