ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)

Data: 2012-01-27 00:11:40
Autor: HANA
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
tak sobie mysle...
i czytam...
ACTA tak w sumie jest niezgodna z nasza konstytucja
czy to jest jest przeslanka do postawienia kogos przed trybunalem stanu?
ze to podpisal?
dobrze mysle?
za co, juz nie napisze, ale chyba wszycy wiedza...

--
Andrzej

Data: 2012-01-27 03:51:16
Autor: Zenek
W dniu 2012-01-27 00:11, HANA pisze:
[...]

Pytanie kto im co obiecal za te podpisy ?

Data: 2012-01-27 08:31:38
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-27 03:51, Zenek pisze:
[...]

Pytanie: co już zrobiono dla nich za te podpisy, że teraz tak ostro chc± to podpisać. Stracić obiecanki, można jeszcze przeboleć, ale zwrócić mafii to, co już się od niej dostało?

--
Liwiusz

Data: 2012-01-27 07:43:47
Autor: januszek
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
Liwiusz napisa?(a):

Pytanie: co już zrobiono dla nich za te podpisy, że teraz tak ostro chcą to podpisać. Stracić obiecanki, można jeszcze przeboleć, ale zwrócić mafii to, co już się od niej dostało?

A jeżeli to nie jest działanie ze złej woli tylko efekt totalnej ignorancji? Być może Pan Premier dowiedział sie o ACTA tydzień temu, bo wcześniej była to jedna z wielu umów m-m jakim ktoś się tam gdzieś zajmuje i chodzi w nich o to zebyśmy byli nowocześni, hłe, hłe... ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2012-01-27 11:04:28
Autor: Liwiusz
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
W dniu 2012-01-27 08:43, januszek pisze:
Liwiusz napisa?(a):

Pytanie: co juĹĽ zrobiono dla nich za te podpisy, ĹĽe teraz tak ostro chcÄ…
[...]

Całkiem możliwe, że premier już nie czyta tego, za czym głosuje, zresztą nie pierwszy raz się to zdarza. Sam się przecież przyznał, że "nie czytał" traktatu lesbońskiego.

Tyle ĹĽe w ĹĽaden sposĂłb go to nie usprawiedliwia.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-27 04:01:34
Autor: Skrypëk
HANA <hana.net@gazeta.pl> wrote:
tak sobie mysle...
i czytam...
ACTA tak w sumie jest niezgodna z nasza konstytucja

W którym konkretnie miejscu?

Data: 2012-01-29 20:18:50
Autor: HANA
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)

Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f22138d$0$26480$c3e8da3$e3f2c276news.astraweb.com...
HANA <hana.net@gazeta.pl> wrote:
tak sobie mysle...
i czytam...
ACTA tak w sumie jest niezgodna z nasza konstytucja

W którym konkretnie miejscu?

a tak na szybko masz tu:
http://demotywatory.pl/3671252/Totalitaryzm
przeczytaj cala umowe to znajdziesz wiecej

--
Andrzej

Data: 2012-01-30 08:59:14
Autor: Henry(k)
Dnia Sun, 29 Jan 2012 20:18:50 +0100, HANA napisał(a):

a tak na szybko masz tu:
http://demotywatory.pl/3671252/Totalitaryzm
przeczytaj cala umowe to znajdziesz wiecej

Brzmi jak art 80 PA w obowi±zuj±cej ustawie. Poza tym gdzie ta niezgodno¶ć
z konstytucj±?

Henry

Data: 2012-01-27 08:31:47
Autor: maruda
[...]

Niezgodna z konstytucją, to była np. ekstradycja (Art. 55). No i co? No i zmienili konstytucję (2006).

Czy ktoś obrotny wpadł może na pomysł, aby konstytucję wydrukować na miękkim, chłonnym papierze i oprawiać w formie zwoju? Jeśli nie - to zastrzegam sobie wzór użytkowy.

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-01-27 11:35:13
Autor: RadoslawF
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
Dnia 2012-01-27 08:31, Użytkownik maruda napisał:

Niezgodna z konstytucj±, to była np. ekstradycja (Art. 55). No i co? No i zmienili konstytucję (2006).

Czy kto¶ obrotny wpadł może na pomysł, aby konstytucję wydrukować na miękkim, chłonnym papierze i oprawiać w formie zwoju? Je¶li nie - to zastrzegam sobie wzór użytkowy.

Słaby jeste¶.
Konstytucja i wszelakie dzienniki ustaw nie będ± drukowane na
papierze i będ± dostępne tylko w formie elektronicznej na jedynie
słusznych serwerach.
Jak co¶ wyjdzie nie tak to się zmieni ustawę w nocy wszystkie
serwery sobie zsynchronizuj± dane i byle pętak nie będzie
nikomu podskakiwał że co¶ tam jest niezgodne.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-27 08:35:23
Autor: Liwiusz
[...]

Przede wszystkim chodzi o to, że przy złej woli państwa, ACTA będzie można wykorzystywać przeciwko obywatelom i przeciwko ich wolno¶ciom.

Taki "kij" jak, nie przymierzaj±c, kary za zużyte tonery czy długopisy dla "przedsiębiorców".

Zgodnie z prawem Murphiego, jak co¶ może Ľle pój¶ć, to pójdzie Ľle.

Zgodnie z prawem Liwiusza, jak władza ma możliwo¶ć skorzystania z jakiego¶ prawa, to z niego w końcu skorzysta, choćby nie wiem jak pocz±tkowo się zastrzegała, że prawo będzie wykorzystywać w inny sposób.

Zaczniemy zatem od pedofilii i piractwa, a skończymy na my¶lach niezgodnych z aktualn± polityk± PO.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-27 08:11:51
Autor: Olgierd
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
On Fri, 27 Jan 2012 08:35:23 +0100, Liwiusz wrote:

Zgodnie z prawem Liwiusza, jak władza ma możliwość skorzystania z
jakiegoś prawa, to z niego w końcu skorzysta, choćby nie wiem jak
początkowo się zastrzegała, że prawo będzie wykorzystywać w inny sposób.

Zresztą tu jest ściema jeszcze innego rodzaju: te wszystkie ministry mogą mówić co chcą, ale prawo będzie wykonywać jakiś prokurator z Psiej Wólki -- a on może mieć swój, zupełnie inny, pogląd na rzeczy bieg.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-01-27 09:42:57
Autor: GK
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
Zreszt±… tu jest ¶›ciema jeszcze innego rodzaju: te wszystkie ministry mog±… mówić‡ co chc±…, ale prawo będzie wykonywać‡ jaki¶› prokurator z Psiej Wólki.

Kto wie, może wkrótce zobaczymy podobne zdanie jako fragment uzasadnienia ustawy o wzmocnieniu administracyjnej kontroli nad wymiarem sprawiedliwo¶ci.:)

GK

Data: 2012-01-27 09:30:14
Autor: Big Jack
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
W wiadomo¶ci
*Liwiusz* napisał(-a):

Zaczniemy zatem od pedofilii i piractwa, a skończymy na my¶lach
niezgodnych z aktualn± polityk± PO.

My¶lozbrodnia. G. Orwell, "Rok 1984" :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-01-27 12:33:33
Autor: Massai
Liwiusz wrote:

> [...]

jakiego¶ prawa, to z niego w końcu skorzysta, choćby nie wiem jak
pocz±tkowo się zastrzegała, że prawo będzie wykorzystywać w inny

Władza, która teraz usuwa nieprzychylne komentarze na facebooku, i
kłamie że usunęła dlatego że były wulgarne - z cał± pewno¶ci± będzie
zamykała nieprzychylne portale informacyjne, kłami±c że łami± prawo
autorskie, jak tylko dostanie w łapska (wyprodukuje sobie) odpowiednie
narzędzia.

Kwestia czasu.

Telewizję Trwam (co by o niej nie my¶leć) - już skutecznie zablokowali,
kłami±c że były zastrzeżenia co do zabezpieczeń finansowych (miejsce na
multipleksach dostały stacje ze znacznie gorszym stanem finansów).

Rz±d Tuska coraz bardziej zaostrza politykę cenzury i kontroli nad
mediami, bo wie że władza nad informacj± - to władza nad ludĽmi.

Już teraz czę¶ć portali boi się wychylać i tylko grzecznie potakuje -
jak choćby onet. Jakikolwiek krytyczny news, nawet jak się pojawi -
błyskawicznie spada z głównej zast±piony pierdoł± typu "urodziło się
ciele z dwoma głowami".

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-27 14:06:46
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 27 Jan 2012 12:33:33 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Telewizję Trwam (co by o niej nie my¶leć) - już skutecznie zablokowali,

I bardzo dobrze. Co nie znaczy że popieram ACTA :)
--
Jacek

Data: 2012-01-27 14:29:53
Autor: Nostradamus
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iit5j52wy7cf.fwmqi7o59xg2.dlg@40tude.net...

Dnia Fri, 27 Jan 2012 12:33:33 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Telewizję Trwam (co by o niej nie my¶leć) - już skutecznie zablokowali,

I bardzo dobrze. Co nie znaczy że popieram ACTA :)

Ale popierasz cenzurę. A to jeszcze gorzej, bo zaczynasz my¶leć jak inne POpierdułki.

Data: 2012-01-27 17:58:06
Autor: Jacek Maciejewski
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
Dnia Fri, 27 Jan 2012 14:29:53 +0100, Nostradamus napisał(a):

Ale popierasz cenzurę.

Nie. Nie popieram prania mózgów. Mózg katolicko wyprany dochodzi do siebie
nierzadko kilkadziesi±t lat, a u wielu - nigdy.
--
Jacek

Data: 2012-01-27 15:27:00
Autor: Skrypëk
Massai <tsender@wp.pl> wrote:
Władza, która teraz usuwa nieprzychylne komentarze na facebooku, i
kłamie że usunęła dlatego że były wulgarne -

Jaka władza i z czyjego profilu usuwa komentarze?

Data: 2012-01-30 08:07:16
Autor: Massai
Skrypëk wrote:

Massai <tsender@wp.pl> wrote:
> Władza, która teraz usuwa nieprzychylne komentarze na facebooku, i
> kłamie że usunęła dlatego że były wulgarne -

Jaka władza i z czyjego profilu usuwa komentarze?

Kancelaria premiera usunęła ponad 7000 komentarzy ze swojego profilu na
facebooku.
Twierdzili po fakcie że to dlatego że były wulgarne, ale kretyni nie
wiedzieli że w necie nic nie ginie - jedna z firm monitoruj±cych fejsa
wykazała żeby wulgarnych było tylko 1,5%.
I w wielu wypadkach ich "wulgarno¶ć" polegała na tym że autorzy pisali
"tusk" mał± liter±.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-31 22:27:37
Autor: Skrypëk
Massai <tsender@wp.pl> wrote:
Skrypëk wrote:

Massai <tsender@wp.pl> wrote:
[...]

A w imię czego chciałby¶ komu¶ zabronić usuwania czegokolwiek z własnego profilu?

Data: 2012-02-01 09:15:13
Autor: Nostradamus
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
Użytkownik "Skrypëk"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f285cbe$0$1284$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb.com...

A w imię czego chciałby¶ komu¶ zabronić usuwania czegokolwiek z własnego profilu?

Bo rz±dowe =/= prywatne.
Rz±dowe= publiczne.

Data: 2012-02-01 12:16:33
Autor: Skrypëk
Nostradamus <lesiosan@wp.pl> wrote:
[...]

Od kiedy facebook jest organem rz±du?

Data: 2012-02-01 14:12:01
Autor: Massai
Skrypëk wrote:

Nostradamus <lesiosan@wp.pl> wrote:
> Użytkownik "Skrypëk"  napisał w wiadomo¶ci grup
> Rz±dowe= publiczne.

Od kiedy facebook jest organem rz±du?

Strona internetowa kprm.gov.pl to też tylko "czyja¶ prywatna strona"?

Profil na facebooku jest co do zasady tym samym, z jedn± różnic± -
pozwala innym na umieszczanie komentarzy. A skoro pozwala - to usuwanie
tych niewygodnych jest cenzur±.

Gdyby na kprm.gov.pl była możliwo¶ć komentowania artykułów - i
usuwaliby niewygodne komentarze - byłaby to cenzura, czyż nie?

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-02-04 03:48:57
Autor: Skrypëk
Massai <tsender@wp.pl> wrote:
Skrypëk wrote:

[...]

A co to ma do rzeczy w w±tku o fejsbuku?

Data: 2012-02-01 09:23:32
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 31.01.2012 22:27, Skrypëk pisze:

Kancelaria premiera usunęła ponad 7000 komentarzy ze swojego profilu
na facebooku.

A w imię czego chciałbyś komuś zabronić usuwania czegokolwiek z własnego
profilu?

Ale to nie jest ich prywatny profil.

To jest (podobno) NASZ rzÄ…d.

Gorzej - usuwając niepochlebne wpisy manipulują wyglądem reakcji społecznej.

Dalej - zmieniają własne archiwalne artykuły! Toż to toczka w toczkę
zajęcie Smitha z Ministerstwa Prawdy!

Data: 2012-02-01 12:15:57
Autor: Skrypëk
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:
[...]

Państwowy to on też nie jest. To nie oficjalny BIP, to jakiś durny fejsbuk.

To jest (podobno) NASZ rzÄ…d.

WASZ to był za komuny.

Data: 2012-02-01 14:09:21
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.02.2012 12:15, Skrypëk pisze:

[...]

Serwer prywatny, ale profil należy do organu państwowego.

To jest (podobno) NASZ rzÄ…d.

WASZ to był za komuny.

O czym ty chrzanisz? To rzÄ…d (podobno) wszystkich PolakĂłw. CzyĹĽbyĹ› coĹ›
insynuował?

Data: 2012-02-02 07:58:29
Autor: januszek
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
Andrzej Lawa napisa?(a):

Serwer prywatny, ale profil należy do organu państwowego.

FB nie przekazuje profili na wlasność. Użytkownik jest właścicielem wszystkich treści i informacji opublikowanych na takim profilu.

j.

--
ACTA to już przeszłość. Rozmawiajmy o tym, że obowiązujący system praw autorskich wymaga daleko idącej liberalizacji!

Data: 2012-02-02 10:29:30
Autor: Andrzej Lawa
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
W dniu 02.02.2012 08:58, januszek pisze:
Andrzej Lawa napisa?(a):

Serwer prywatny, ale profil należy do organu państwowego.

FB nie przekazuje profili na wlasno¶ć.

Ciężko mówić o własno¶ci względem wirtualnego tworu ;)

Przez "należy" miałem na my¶li posiadanie.

Użytkownik jest wła¶cicielem
wszystkich tre¶ci i informacji opublikowanych na takim profilu.

Tym bardziej.

Data: 2012-02-02 15:03:36
Autor: maruda
W dniu 2012-02-02 10:29, Andrzej Lawa pisze:

Ciężko mówić o własno¶ci względem wirtualnego tworu ;)

Wytłumacz to tym (-- -) od ACTA :D

Niedługo pierdnięcie też będzie objęte prawem autorskim.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-02-01 22:08:05
Autor: Fëanor Aicanáro
W dniu 2012-02-01 12:15, Skrypëk pisze:
A w imię czego chciałbyś komuś zabronić usuwania czegokolwiek z
własnego profilu?

Ale to nie jest ich prywatny profil.

Państwowy to on też nie jest. To nie oficjalny BIP, to jakiś durny fejsbuk.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Durny, zgadzam się. Ale mający ogromny wpływ na rzesze (m.in. "wykształconych z wielkich miast" ;>). A skoro tak, to nie uprawiaj tu kazuistyki, tylko zrozum, o co chodzi!

FA
--
"Jest oczywiste, że jak będzie trzeba, to w kokpicie aż się od generałów zaroi - żeby tylko ani konfidentów w mediach, ani dyspozycyjnych autorytetów moralnych, ani Salonu już więcej nie narażać na takie nieoczekiwane poznawcze dysonanse, kiedy przez całe kilka dni nie wiedzą, co myślą."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-02-04 03:50:25
Autor: Skrypëk
Fëanor Aicanáro <silinde1@vp.pl> wrote:
[...]

Nic na to nie poradzę, że w takich "wykształconych" kręgach się obracasz.

Data: 2012-02-04 22:07:11
Autor: Fëanor Aicanáro
W dniu 2012-02-04 03:50, Skrypëk pisze:
Durny, zgadzam się. Ale mający ogromny wpływ na rzesze (m.in.
"wykształconych z wielkich miast" ;>).

Nic na to nie poradzę, że w takich "wykształconych" kręgach się obracasz.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A cóż ja poradzę, że nie masz racji? Też nic.

FA

Data: 2012-01-27 15:54:51
Autor: Big Jack
*Massai* napisał(-a):

[...]

I dobrze. Niech Bogu dziękuj±, że nie tylko nie dostali koncesji na DVB-T, ale że też nie stracili (jeszcze) jej na SAT i kablówki. Za łamanie warunków koncesji. Je¶li racja jest po stronie TV Trwam, to z łatwo¶ci± dowiod± jej przed NSA, do którego maj± zamiar się odwołać.

Rz±d Tuska coraz bardziej zaostrza politykę cenzury i kontroli nad
mediami, bo wie że władza nad informacj± - to władza nad ludĽmi.

Tusk już jest politycznym trupem, choć może jeszcze o tym nie wie. Amen

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-01-30 08:11:34
Autor: Massai

*Massai* napisał(-a):

> [...]
> zablokowali, kłami±c że były zastrzeżenia co do zabezpieczeń
> finansowych (miejsce na multipleksach dostały stacje ze znacznie

I dobrze.

I Ľle.

Telewizja Trwam ma co najmniej milion stałych odbiorców.

Cenzura w czystej postaci.
Nie ogl±dam tego, ale ci co chca ogl±dać - powinni mieć możliwo¶ć.

Jaka¶ gównana niszowa superstacja dostaje miejsce, a Trwam nie?

Niech Bogu dziękuj±, że nie tylko nie dostali koncesji na
DVB-T, ale że też nie stracili (jeszcze) jej na SAT i kablówki. Za
łamanie warunków koncesji.

Za łamanie koncesji to się koncesję odbiera. Ale je¶li zarzuty o łamanie koncesji s± fałszywe, to i odebrać koncesję
trudno.

Je¶li racja jest po stronie TV Trwam, to z
łatwo¶ci± dowiod± jej przed NSA, do którego maj± zamiar się odwołać.

I gówno ugraj±, bo gdyby im odebrano koncesję, to by wygrali, ale
miejsce na multipleksie to czysto uznaniowa decyzja, w dodatko oparta o
bardzo niejasne przesłanki.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-30 11:45:04
Autor: Kamil
Dnia Mon, 30 Jan 2012 08:11:34 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Telewizja Trwam ma co najmniej milion stałych odbiorców.

Generalnie - w wieku klepsydralnym.

Cenzura w czystej postaci.

Jaka cenzura??

Nie ogl±dam tego, ale ci co chca ogl±dać - powinni mieć możliwo¶ć.

To niech znowu zrobi± zrzutkę by tatko miał na "składkę na multipleks" -
wówczas na pewno dostanie miejsce.

Jaka¶ gównana niszowa superstacja dostaje miejsce, a Trwam nie?

No widzisz.. sęk w tym że ta jaka¶ gówniana stacja MA kapitał na opłaty i
składki, by znaleĽć się w multipleskie.
Jakby tatko miał kasę to by się załapał.
Wiesz o tym że wówczas pozostałe 7 stacji musiałoby "zrzutkę robić" dla tej
trwam, która nie ma kasy?  :))

Nie ma kasy - nie ma dilu - proste.
Nich zbiera kasiorę teraz, to może dostanie się w przyszłych multipleksach
na antenę ;)

No tak, ale wówczas mógłby jeĽdzić co najwyżej mercedesem a nie majbachem
(zamiast krowy o której wspominał) :)
Taki to ciężki żywot klechy... nawet mu zazdroszcz± mejbacha... :)))
A starowinki odkładaj± ostatni grosz i przeznaczaj± dla tatki ;)
Ciekawe gdzie się rozpłynęła kasa z nielegalnej zbiórki i te akcje dla
ratowania stoczni ;)))))
Naiwni "darczyńcy" :)))
A dotacje na geotermie... :))
Wałów nie sposób zliczyć ;)

[...]

Spójrzmy na te ... reklamy u tatki....czyżby TV "społeczna" mogła je
emitować?
Koncesję powinni mu już dawno odebrać, ale widać ma przychylne "lobby" i
tylko tatkę strasz± i nakładaj± kary których i tak nie egzekwuj±.

Niejasne?
hmm... :)))
Wskaż te "przesłanki" ;)))

Data: 2012-01-30 10:55:32
Autor: Massai
Kamil wrote:

Dnia Mon, 30 Jan 2012 08:11:34 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> Telewizja Trwam ma co najmniej milion stałych odbiorców.

Generalnie - w wieku klepsydralnym.
 > Cenzura w czystej postaci.

Jaka cenzura??

> [...]

No widzisz.. sęk w tym że ta jaka¶ gówniana stacja MA kapitał na
opłaty i składki, by znaleĽć się w multipleskie.

Sęk w tym że miejsce dostaj± takie cuda jak EskaTV, PoloTV, czy TTV (to
ostatnie nie ma nawet miesi±ca).

Jakby tatko miał kasę to by się załapał.
Wiesz o tym że wówczas pozostałe 7 stacji musiałoby "zrzutkę robić"
dla tej trwam, która nie ma kasy?  :))

Aha, tylko że akurat Trwam ma kasę. Ma stałych odbiorców, wręcz, nomen
omen - wiernych odbiorców.
Działa od wielu lat.

Po prostu - stabilny partner.

A tu masz jakie¶ muzyczne badziewia, które dzi¶ s±, a jutro może ich
nie być. I oni s± wiarygodni?

Nie ma kasy - nie ma dilu - proste.
Nich zbiera kasiorę teraz, to może dostanie się w przyszłych
multipleksach na antenę ;)

Aha, czyli komu¶ trzeba dać w łapę, tak?

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-31 22:31:04
Autor: Skrypëk
Massai <tsender@wp.pl> wrote:
Kamil wrote:

[...]

Płac± to dostaj±.

[...]

Oszukuje i nie płaci, więc ma kasę. Logiczne. Chyba że już przepili.

Data: 2012-02-01 14:13:50
Autor: Massai
Skrypëk wrote:

Oszukuje i nie płaci, więc ma kasę. Logiczne. Chyba że już przepili.

Takie rozdwojenie jaĽni: przed afer± z multipleksami było to "medialne
imperium Rydzyka", po - "biedna niszowa stacyjka radiowa i amatorski
kanalik telewizyjny jakiego¶ zakonnika".

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-02-04 03:51:17
Autor: Skrypëk
Massai <tsender@wp.pl> wrote:
Skrypëk wrote:

[...]

No najwyraĽniej. Jak trza płacić, to mu się nagle wył±cza propaganda sukcesu i udaje biednego.

Data: 2012-02-02 13:18:36
Autor: Kamil
Dnia Mon, 30 Jan 2012 10:55:32 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Nie ma kasy - nie ma dilu - proste.
Nich zbiera kasiorę teraz, to może dostanie się w przyszłych
multipleksach na antenę ;)

Aha, czyli komu¶ trzeba dać w łapę, tak?

Mowa jest o opłacie "za miejsce w multipleksie".
Tak jak chc±c koncesje na sprzedaż alkoholu - musisz opłacić daninę?

Jak tatko ma kasę - to niech ja "pokaże" a nie znowu chce na sępa i czyj¶
koszt dorwać się za friko do kokosów.
Za darmo umarło.

Zreszt± .. do kurwy nędzy... miejsce klechów jest w ko¶ciołach anie na
ekranach TV czy antenie radia.
Każdy chc±cy się pomodlić, nie musi zapierdalać do ko¶cioła by "być
wierz±cym".
Skoro modlitwa do rozmowa z Bogiem - to przecież mogę ja robić
GDZIEKOLWIEK, n. w kuchni a nie afiszować się "na wsi" przed starymi,
obgaduj±cymi babami, którym wali z ryja i spod kiecek.

miejscem księzy jest konfesjonał, niech tam słuchaj± spowiedzi - a nie przy
telefonie w call-center jakim¶ radiu.

Ale.... radio i TV to... WPŁYWY..... i to co robi tatko to po prostu ..
BIZNES

Chc±c kręcić BIZNES trzeba postępować tak jak nakazuje prawo. A to mówi że
ma być opłacono koncesja - a tatko en ma kasy an ni±. Więc naturalne że NIE
MA PRAWA DOSTAĆ MIEJSCA w multipleksie za "piękne oczy"

Data: 2012-02-02 16:20:58
Autor: Massai
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
Kamil wrote:

<ciach>
Styl Twojego postu, słownictwo i okre¶lenia - sprawiaj± że nie warto
odpisywać.

Wróć jak się nauczysz pisać normalnie, bez plucia jadem. --
Pozdro
Massai

Data: 2012-02-04 09:59:05
Autor: Andrzej Lawa
ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
W dniu 04.02.2012 03:51, Skrypëk pisze:
Massai <tsender@wp.pl> wrote:
Kamil wrote:

<ciach>
Styl Twojego postu, słownictwo i określenia - sprawiają że nie warto
odpisywać.

Wróć jak się nauczysz pisać normalnie, bez plucia jadem.

Prawda w oczy kole?

Prawda? Ty i prawda?

ROTFL

Data: 2012-02-04 14:31:00
Autor: Skrypëk
Massai <tsender@wp.pl> wrote:
Kamil wrote:

[...]

A w którym miejscu niejaki Kamil nieprawdę napisał, lolku?

Data: 2012-02-04 14:41:04
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.02.2012 14:31, Skrypëk pisze:

Prawda w oczy kole?

Prawda? Ty i prawda?

ROTFL

A w którym miejscu niejaki Kamil nieprawdę napisał, lolku?

Nie, ja piszę o twoich insynuacjach względem mnie.

Data: 2012-02-04 16:22:14
Autor: Skrypëk
[...]

KtĂłrych konkretnie i dlaczego w tym subwÄ…tku?

Data: 2012-02-04 17:22:56
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.02.2012 16:22, Skrypëk pisze:

Nie, ja piszę o twoich insynuacjach względem mnie.

KtĂłrych konkretnie i dlaczego w tym subwÄ…tku?

Tych o moich rzekomych związkach z władzami za "komuny".

Data: 2012-02-04 17:31:38
Autor: Skrypëk
[...]

Ale ja nic takiego nie napisałem, sam sobie nadintepretowałeś. No i to było w podwątku na zupełnie inny temat, oszołomie, więc sam się rozmijasz z prawdą, której niby bronisz.

Data: 2012-02-04 17:58:43
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.02.2012 17:31, Skrypëk pisze:

Tych o moich rzekomych związkach z władzami za "komuny".

Ale ja nic takiego nie napisałem, sam sobie nadintepretowałeś. No i to
było w podwątku na zupełnie inny temat, oszołomie, więc sam się
rozmijasz z prawdÄ…, ktĂłrej niby bronisz.

No to wykręć się z teorii, że "za komuny" to był mój rząd.

Data: 2012-02-04 20:54:35
Autor: Skrypëk
[...]

Nic takiego nie napisałem, kłamco i fałszerzu historii.

Data: 2012-02-04 21:06:52
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.02.2012 20:54, Skrypëk pisze:
[...]

Pierwszy luty, 12:15 - wyraźnie widać, co napisałeś.

Masz ostatnią szansę, żeby się wytłumaczyć.

Data: 2012-02-04 21:59:11
Autor: Skrypëk
[...]

Nie napisałem, że był twój.

Data: 2012-02-05 10:58:59
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.02.2012 21:59, Skrypëk pisze:

Pierwszy luty, 12:15 - wyraźnie widać, co napisałeś.

Masz ostatnią szansę, żeby się wytłumaczyć.

Nie napisałem, że był twój.

Napisałeś mi, że "wasz" - i na moją prośbę nie wyjaśniłeś, co imputujesz.

Nie rób uników - wymyśl jakieś ciekawe alibi.

Data: 2012-02-05 23:09:15
Autor: Skrypëk
[...]

Wcale nie prosiłeś o wyjaśnienia tylko zacząłeś mi imputować, że ja ci zarzuciłem jakieś powiązania z rządem. A nie zarzuciłem.

Data: 2012-02-06 08:11:11
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.02.2012 23:09, Skrypëk pisze:
[...]

I znowu kłamiesz.

Pytałem, o czym "chrzanisz" 1 lutego o 14:09.

Radośnie nie odpowiedziałeś.

Data: 2012-02-07 01:31:17
Autor: Skrypëk
[...]

Radośnie nie pytałeś tylko od razu wyleciałeś z pyskiem.

Data: 2012-02-07 08:16:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.02.2012 01:31, Skrypëk pisze:

Radośnie nie odpowiedziałeś.

Radośnie nie pytałeś tylko od razu wyleciałeś z pyskiem.

A ty ciÄ…gle siÄ™ migasz - sprawa jasna.

Data: 2012-02-07 14:09:30
Autor: Skrypëk
[...]

Nie migam tylko odmawiam, bo nieuprzejmy byłeś.

Data: 2012-02-07 15:02:51
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.02.2012 14:09, Skrypëk pisze:
[...]

Jesteś oszczercą i kłamcą - i tyle. A teraz usiłujesz "strzelać focha".

Data: 2012-02-07 15:14:26
Autor: Skrypëk
[...]

Nic nie usiłuję, histeryku paranoiku.

Data: 2012-02-07 15:16:54
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.02.2012 15:14, Skrypëk pisze:

[...]

OK, zgoda - skutecznie strzelasz focha.

A teraz, kłamczuszku, won do kibla!
(chyba kolejny raz po kilku "amnestiach")

Data: 2012-02-07 16:08:34
Autor: Skrypëk
[...]

Bynajmniej. Ja sram na to.

A teraz, kłamczuszku, won do kibla!
(chyba kolejny raz po kilku "amnestiach")

No widzisz kto tu fochy strzela.

Data: 2012-02-01 22:09:35
Autor: Fëanor Aicanáro
W dniu 2012-01-30 11:45, Kamil pisze:
Dnia Mon, 30 Jan 2012 08:11:34 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Telewizja Trwam ma co najmniej milion stałych odbiorców.

Generalnie - w wieku klepsydralnym.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Mylisz się Waść.

FA

Data: 2012-01-27 20:03:34
Autor: yapann
"Massai" <tsender@wp.pl> wrote in message news:jfu5is$dd2$1inews.gazeta.pl...
Liwiusz wrote:
[...]

- ot prosta naga smutna oczywisto¶ć.

Data: 2012-01-27 20:10:25
Autor: maruda
W dniu 2012-01-27 20:03, yapann pisze:

[...]

Prawo Murphy'ego -
Je¶li co¶ można zrobić Ľle, to znajdzie się kto¶, kto to tak wła¶nie zrobi.
:)

A "władza", to szczególny przypadek. Władza zawsze robi Ľle. Każda. Bez wyj±tku.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-01-27 08:57:27
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.01.2012 00:11, HANA pisze:
[...]

Przesłanka może tak, ale co zrobi tzw. szary obywatel?

PS: o, fajnie, prawnikiem zostałem ;->

ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)