AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

Data: 2009-10-28 04:02:47
Autor: ligwan
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

http://www.youtube.com/watch?v=V_YXxPDUQck

Jak zobaczyłem dziś rano ten wynik to zaniemówiłem. Patrze drugi raz,
no 4-0! Ja pierdole taki wielki klub staje się pośmiewiskiem
Europy :)  W Polsce nie dałoby tego porównać nawet do porażki Wisły
Kraków z LZS Zimna Woda. Tyle kasy poszło na transfery a tu taka
katastrofa.
Aż dziw bierze że po takim wyczynie każdy gracz nie dostał od kibiców
po pysku a trenera nie powiesili na jakimś moście.

Data: 2009-10-28 12:36:24
Autor: JC
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomości news:622ef0b5-e338-40df-aed0-56332d079498z2g2000yqm.googlegroups.com...
[ciach]

Że Real przegrywa kompromitująco, to super wiadomość, eat the rich :) Załamuje za to Jerzy D. Niedawne bufońskie pogadanki, jak to ławka w Realu mu wiele daje, och, ach, chodząca definicja profesjonalizmu. No i była repra, był teraz ten Alcorcon...która to liga? ;)

pzdr
JC

Data: 2009-10-28 12:33:25
Autor: Budzik
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
Osobnik posiadający mail xipetotec@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

wszystkie bramki z winy obrony. Przeciez oni strzelali najdalej z 10 metrów bez obroncy.
Dudek bez winy.

Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

Data: 2009-10-28 12:47:37
Autor: Mane
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
JC pisze:

[...]

Zawalil ktoras z bramek?

Data: 2009-10-28 12:59:23
Autor: brat_olin
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote

Zawalil ktoras z bramek?

W brytyjskim "Guardian" pisza, ze "Dudek was Madrid's outstanding performer." :)

http://www.guardian.co.uk/football/2009/oct/27/real-madrid-alcorcon-copa-del-rey

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-28 13:54:31
Autor: JC
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hc9b0v$ngm$1inews.gazeta.pl...
Zawalil ktoras z bramek?

Wydaje mi się, że od dobrego bramkarza można wymagać, że w meczu wybroni także parę piłek trudnych do wyjęcia ze względu na słabą grę obrony. Zwłaszcza, kiedy gra się z przeciwnikiem grającym dwie ligi niżej. I OK, można mówić, że wina obrony,bo faktycznie na skrócie widać, że sobie chłopaki z Alcorcon podają piłeczkę w polu karnym Realu, jakby akurat grę w dziada ćwiczyli, ale chyba bramkarz też ma na grę obrony jakiś wpływ. W każdym razie, wynik poszedł w świat i nikt niedługo nie będzie pamiętał, że "wszystkie bramki na konto obrony, Jurek był amazing"

pzdr
JC

Data: 2009-10-28 14:11:43
Autor: Mane
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
JC pisze:

Wydaje mi się, że od dobrego bramkarza można wymagać, że w meczu wybroni także parę piłek trudnych do wyjęcia ze względu na słabą grę obrony.

I tak było, a przynajmniej tak to wynikało ze skrótu i z opinii prasy.

Obie drużyny dzielą przynajmniej teoretycznie lata świetlne i w takim meczu Dudek nie powinien w ogóle mieć nic do roboty :)

Data: 2009-10-28 14:31:13
Autor: Andrzej Bogacki
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

[...]

[ciach] ale chyba bramkarz też ma na grę obrony jakiś wpływ. W
każdym razie, wynik poszedł w świat

Stary czy Ty masz jakiś problem w domu, zona Ci nie daje albo coś Ci dolega??
Nie widziałes meczu a zajmujesz sie oceną bramkarza i co gorsza jeszcze wieszasz na nim psy tylko dlatego, ze jest z Polski, że grał w reprezentacji a teraz grzeje ławe?? Ze uwaza sie za dobrego bramkarza bo wygrał LM (i miał duzy udział w zwyciestwie)??
To nie Dudek załamuje ... i nie z nim jest coś nie w porzadku.

Data: 2009-10-28 15:01:24
Autor: JC
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości news:hc9h36$rj8$1polsl.pl...
Stary czy Ty masz jakiś problem w domu, zona Ci nie daje albo coś Ci
dolega??

Kontroluj bajerę, ziomek. Od nadmiaru kultury jeszcze nikt nie umarł.

Nie widziałes meczu a zajmujesz sie oceną bramkarza i co gorsza jeszcze wieszasz na nim psy tylko dlatego, ze jest z Polski, że grał w reprezentacji a teraz grzeje ławe??

Widziałem skróty, w tym bramy, które wpuszczał. Co jeszcze powinienem zobaczyć, żeby się o tych golach wypowiedzieć? Występ cheerleaderek w przerwie?

Ze uwaza sie za dobrego bramkarza bo wygrał LM (i miał duzy udział w zwyciestwie)??

Nie, bo uważa się za świetnego gracza, mimo że od dłuższego czasu siedzi na ławce. Jakby tam sobie tylko siedział i zarabiał pieniądze za gniecenie pośladów w boxie, nie miałbym pretensji, pamiętam po prostu jego niedawne wywiady przed kadrą. Tak się składa, że z ławki jednego klubu przeskoczył na ławkę drugiego i każda szansa, jaką dostaje (a nie ma ich wiele), kończy się stratą bramek jego drużyny. To też normalne i ciężko mieć pretensje do gościa, że grając zaledwie parę spotkań "na poważnie" w sezonie obniża loty (tak też się w Polsce wykańcza młode talenty), tylko po co te gadki o znakomitej, życiowej wręcz, formie.

To nie Dudek załamuje ... i nie z nim jest coś nie w porzadku.

Mnie załamuje, bo jest farmazoniarzem. Najpierw biegał do telewizji wyjaśniać, dlaczego taki as jak on nie dostał powołania, później wiecznie odchodził z klubu, w którym grzał ławę, do klubu gdzie miałby miejsce, ale jakoś coś zawsze nie pasiło, więc w końcu przeszedł do innego klubu na ławę, tylko że poza krótkim okresem gadki o walce o pierwszy skład dość szybko zmienił ton na to, że rezerwa jest super, osiąga tam mega formę i liczy, że parę razy mu dadzą wyjść. W kadrze i teraz pucharze pokazał, jaka to forma. Jest cieniem samego siebie sprzed lat i nie powinien udawać, że jest inaczej. Dawnych sukcesów i tak mu nikt nie odbierze.

pzdr
JC

Data: 2009-10-28 19:24:39
Autor: castrol
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
JC pisze:

Widziałem skróty, w tym bramy, które wpuszczał. Co jeszcze powinienem zobaczyć, żeby się o tych golach wypowiedzieć? Występ cheerleaderek w przerwie?

Sam pisales, ze "Wydaje mi się, że od dobrego bramkarza można wymagać, że w meczu wybroni
także parę piłek trudnych do wyjęcia ze względu na słabą grę obrony" a pozniej stwierdzasz, ze nawet meczu nie widziales. Nie uwazasz ze to zalosne? :D

Dla Twojej wiadomosci. Dudek zostal uznany najlepszym zawodnikiem meczu, gdyby nie wybronil tych paru pilek to mecz zakonczylby sie 7/8-0
Jacek Kustra

Data: 2009-10-29 13:13:10
Autor: WOJSAL
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
castrol pisze:

[...]

Gdyby obronil cos trudnego to, jak sie domyslam, byloby w tych
fragmentach. W koncu byly tam fragemnty gdy obronil pare strzalow,
a trudno te sytuacje nazwac trudnymi do wybronienia dla klasowego
bramkarza.
Oczywiscie trudno tu winic Dudka za  te bramki, ale nic rewelacyjnego
nie pokazal. A taki mecz, gdy praktycznie nie ma obrony, jest doskonala
okazja do pokazania co bramkarz potrafi.
A w tych fragmentach widac wyraznie, ze gra na przedpolu to dla Dudka
jest jakas abstrakcja. Gdyby lepiej gral na przedpolu, moglby cos wiecej
obronic.

Dla Twojej wiadomosci. Dudek zostal uznany najlepszym zawodnikiem meczu,

To ze ktos uwaza, ze Dudek byl najlepszy, to ze ktos to naglasnia
wcale nie musi oznaczac, ze jest to zgodne z faktami. Na podst.
tych fragmentow powiedzialbym, ze bramkarz przeciwnikow byl lepszy.
Ale to moje zdanie.

gdyby nie wybronil tych paru pilek to mecz zakonczylby sie 7/8-0

A gdyby bramkarz przeciwnikow nie wybronil paru pilek,
to mogloby byc 3:4 czy 4:4.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-29 15:11:04
Autor: Marcin Kasperski
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

http://www.defensacentral.com/real_madrid/37393/2009/10/28/alcorcon-futbol-primer-equipo-copa-del-rey-santo-domingo

Data: 2009-10-29 14:46:57
Autor: Viking
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

"Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> wrote in message news:873a521e9z.fsfmekk.waw.pl...

[...]

zstaw go, takich nic nie przekona, w mysl modlitwy z "dnia swira" pluja na kazdy sukces polaka i chocby caly swiat stwierdzil ze dudek byl genialny w tym meczu to on bedzie sie upieral ze bylo inaczej bo ogladal skroty...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-10-29 16:01:53
Autor: WOJSAL
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
Viking pisze:

zstaw go, takich nic nie przekona, w mysl modlitwy z "dnia swira" pluja
na kazdy sukces polaka i chocby caly swiat stwierdzil ze dudek byl

Oczywiscie. Jak ktos krytykuje Dudka to wiadomo ze "pluje
na kazdy sukces Polaka". jakiez to proste...

;)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-29 13:16:22
Autor: Rowerex
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
On 29 Paź, 16:01, WOJSAL <wojs...@NOSPAM-gazeta.pl> wrote:
Viking pisze:

> [...]

Oczywiscie. Jak ktos krytykuje Dudka to wiadomo ze "pluje
na kazdy sukces Polaka". jakiez to proste...

Gdyby nie było Dudka w bramce, to Real wygrałby spokojnie 5:4

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-10-29 15:15:07
Autor: Viking
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

"WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> wrote in message

Oczywiscie. Jak ktos krytykuje Dudka to wiadomo ze "pluje
na kazdy sukces Polaka". jakiez to proste...

nie ktos kto krytykuje dudka, tylko ktos kto krytukej innego polaka w momencie kiedy ten udowadnia ze dalej jest conajmniej bardzo dobry...
bo ja tez krytykuje polakow, ale kiedy cos spierdola ale kiedy im idzie to nie omieszkam pochwalic, ty jak widze nie...

Data: 2009-10-30 08:00:09
Autor: WOJSAL
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
Viking pisze:

nie ktos kto krytykuje dudka, tylko ktos kto krytukej innego polaka w
momencie kiedy ten udowadnia ze dalej jest conajmniej bardzo dobry...

A Twoim zdaniem Dudek zagral bardzo dobrze na przedpolu? Bo jesli tak
uwazasz, to tu sie wyraznie roznimy.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-30 13:23:57
Autor: Viking
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

"WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> wrote in message
A Twoim zdaniem Dudek zagral bardzo dobrze na przedpolu? Bo jesli tak
uwazasz, to tu sie wyraznie roznimy.

a ty to oceniasz po obejrzeniu skrotow?
to fakt, roznimy sie diametralnie...

Data: 2009-10-30 15:17:48
Autor: WOJSAL
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
Viking pisze:

a ty to oceniasz po obejrzeniu skrotow?
to fakt, roznimy sie diametralnie...

Tak, oceniam na podstawie skrotow ktore widzialem a nie
na podstawie calego meczu, ktorego nie widzialem.
To taka moja metoda by oceniac w oparciu o to co wiem,
a nie w oparciu o to czego nie wiem.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-30 20:53:22
Autor: castrol
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
WOJSAL pisze:

Tak, oceniam na podstawie skrotow ktore widzialem a nie
na podstawie calego meczu, ktorego nie widzialem.

Faaajnie jest moc ocenic gre na przedpolu na podstawie skrotow :D Wiekszej bzdury dawno nie czytalem :)

Wymagasz od TV czy czegos tam, aby pokazywali w skrotach kazde wyjscie Dudka na przedpole w celu zlapania pilki?

Jacek Kustra

Data: 2009-10-31 13:11:52
Autor: JC
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hcc9up$o7q$1inews.gazeta.pl...

> [...]
kazdy sukces polaka i chocby caly swiat stwierdzil ze dudek byl genialny w tym meczu to on bedzie sie upieral ze bylo inaczej bo ogladal skroty...

Lepiej meczu nie ogladac i oceniac na podstawie cyferek,przyznawanych przez dziennikarzy. No i nie zapominajmy o cyfrach. "Tylko cztery wpuszczone z trzecioligowcem" brzmi naprawde przekonujaco jak na uzasadnienie tych wysokich ocen, jest sie czym ekscytowac. No i sorry, jesli powaznie traktujesz osiagniecia rzedu "w blamazu wpuscil tylko cztery, a mógl siedem, lub osiem, jesli liczyc slupek po glówce" jako "sukces Polaka", to ja nie bede z tym polemizowal. Kazdy ocenia wg swojej miary sukcesu, mi po prostu nie przystaje to do tekstów, jakie Jerzy niedawno sypal.

pzdr
JC

Data: 2009-10-29 15:59:31
Autor: WOJSAL
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
Marcin Kasperski pisze:
[...]

Z tego co znam hiszpanski ;) zauwazylem, ze van Nistelrooy ma note 8.
No chyba, ze po hiszpansku 8 inaczej sie pisze.
:)

Tylko w dalszym ciagu nie wiem, dlaczego ranking opublikowany
na jakiejs stronie ma tak duze znaczenie.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-31 13:04:25
Autor: JC
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4ae88c79$2news.home.net.pl...
także parę piłek trudnych do wyjęcia ze względu na słabą grę obrony" a pozniej stwierdzasz, ze nawet meczu nie widziales. Nie uwazasz ze to zalosne? :D

Nie, nie uważam. W skrótach pokazuje się najbardziej efektowne akcje+gole. Jeśli były jakieś niesamowite parady Jerzego, to chyba ktoś by je pokazał.

Dla Twojej wiadomosci. Dudek zostal uznany najlepszym zawodnikiem meczu, gdyby nie wybronil tych paru pilek to mecz zakonczylby sie 7/8-0

Został uznany najlepszym zawodnikiem przegranego haniebnie meczu, jednego z najgorszych w historii klubu, wow. Takie subiektywne oceny, nie poparte żadnym konkretnym osiągiem (bramką, asystą, wyciągnięciem karnego, etc.) niewiele dla mnie znaczą. W tym meczu mógł dostać taką ocenę np. jako gracz, który najmniej zepsuł.

BTW, śmiem podejrzewać, że też meczu nie widziałeś w całości, ale oceniasz grę Dudka po ocenie, jaką dostał od dziennikarzy :) W dodatku piszesz, co by było gdyby. Nie wydaje Ci się to dość słabe? :P

pzdr
JC

Data: 2009-10-31 14:11:10
Autor: UGI
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

Użytkownik "JC" <xipetotec@gazeta.pl> napisał w wiadomości

BTW, śmiem podejrzewać, że też meczu nie widziałeś w całości, ale oceniasz grę Dudka po ocenie, jaką dostał od dziennikarzy :) W dodatku piszesz, co by było gdyby. Nie wydaje Ci się to dość słabe? :P

Jeszcze bardziej słabe jest jechanie po nim wbrew ocenom dziennikarzy gdy też samemu nie widzialo sie calego meczu.

Data: 2009-10-28 13:57:57
Autor: Viking
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0

"JC" <xipetotec@gazeta.pl> wrote in message news:hc9aas$s2u$1atena.e-wro.net...

[...]

tylko ze dudek byl najlepszym zawodnikiem realu i dzieki niemu nie przegrali 6-7

Data: 2009-10-28 15:38:02
Autor: UGI
AD Alcorcon - Real Madryt 4-0
O matko jakie oni bramki tracili. Real mial jakas okregowa obrone?

AD Alcorcon - Real Madryt 4-0