ADLERTAG na Mundialu!

Data: 2010-06-27 17:27:57
Autor: Grzegorz Z.
ADLERTAG na Mundialu!
Cóż więcej dodać? Jestem dumny z mojej reprezentacji!!!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-27 17:40:24
Autor: u2
ADLERTAG na Mundialu!
W dniu 2010-06-27 17:27, Grzegorz Z. pisze:
Cóż więcej dodać? Jestem dumny z mojej reprezentacji!!!

No wła¶nie, zupełnie jak cwa czy Boukun :)

Data: 2010-06-27 18:18:10
Autor: raff
ADLERTAG na Mundialu!
W dniu 2010-06-27 17:27, Grzegorz Z. pisze:
Cóż więcej dodać?

Jestem dumny z mojej reprezentacji!!!

Tak, tak, Wasi, szwabski, pedalski pomiocie.

R.

Data: 2010-06-27 18:36:36
Autor: jadrys
ADLERTAG na Mundialu!
W dniu 2010-06-27 17:27, Grzegorz Z. pisze:
Cóż więcej dodać?

Jestem dumny z mojej reprezentacji!!!

To drużyna Niemiec  ciebie reprezentuje?

Data: 2010-06-27 20:21:27
Autor: u2
ADLERTAG na Mundialu!
W dniu 2010-06-27 18:36, jadrys pisze:
To drużyna Niemiec  ciebie reprezentuje?

W końcu się wydało :)

Data: 2010-06-28 19:51:08
Autor: jadrys
ADLERTAG na Mundialu!
W dniu 2010-06-27 20:21, u2 pisze:
W dniu 2010-06-27 18:36, jadrys pisze:

To drużyna Niemiec  ciebie reprezentuje?

W końcu się wydało :)

No wydało się, to że może Grzegorz to już taki ultra europejczyk. I kibicuje Niemcom jako reprezentacji Europy.. no bo kto jest z europejskich zespołów w stanie zatrzymać Brazylię czy Argentynę w drodze na tron, jak nie szkopy?

Data: 2010-06-28 21:47:19
Autor: raff
ADLERTAG na Mundialu!
W dniu 2010-06-28 19:51, jadrys pisze:
W dniu 2010-06-27 20:21, u2 pisze:
W dniu 2010-06-27 18:36, jadrys pisze:
To druĹĽyna Niemiec ciebie reprezentuje?

[...]

A po co zatrzymywac Brazylie czy Argentyne ?

Mam nadzieje ze Argentyna skopie szwabskie dupska.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg