Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   AERO2 ciągłość pracy w drodze

AERO2 ciągłość pracy w drodze

Data: 2013-02-03 21:55:41
Autor: BAREK
AERO2 ciągłość pracy w drodze
Dzień Dobry,

Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie przemieszcza?
Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina
lub
pociągiem na podobnym kierunku?

Czy ma może ktoś takowe doświadczenia?

W sumie to czasem na autobusach jest reklama typu WiFi inside,
jak to działa?
--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2013-02-03 23:03:16
Autor: ToMasz
AERO2 ciągłość pracy w drodze
W dniu 03.02.2013 21:55, BAREK pisze:
Dzień Dobry,

Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie
przemieszcza?
Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina
lub
pociągiem na podobnym kierunku?

Czy ma może ktoś takowe doświadczenia?
Nigdy nie jechałem 150km/h bawiąc się tabletem, ale.... Aero2 ma na tyle marny zasięg, że to chyba dywagacja teoretyczna. No chyba że zaraz ktoś wpadnie i powie że od 2013 roku działają na nadajnikach Plusa albo jakiejś innej firmy. Zobacz na mapie.... NAjpierw Warszawę. Takie zagęszczenie nadajników to nie poto aby pół kraju obsłużyć, tylko poto aby wgóle transmijsa była. U mnie jak niema 50%zasięgu (800m od nadajnika) to transfer jest mocno niestabilny. Nie wyobrażam sobie jak będzie wyglądała transmisja z aero2 w odległości 10km od nadajnika. przejedź się po autostradzie i daj znać.

ToMasz

Data: 2013-02-03 23:28:30
Autor: Michal Tyrala
AERO2 ciągłość pracy w drodze
On Sun, 03 Feb 2013 23:03:16 +0100, ToMasz wrote:
 Zobacz na mapie.... NAjpierw Warszawę. Takie zagęszczenie nadajników
 to nie poto aby pół kraju obsłużyć, tylko poto aby wgóle transmijsa
 była. U mnie jak niema 50%zasięgu (800m od nadajnika) to transfer
 jest mocno niestabilny. Nie wyobrażam sobie jak będzie wyglądała
 transmisja z aero2 w odległości 10km od nadajnika.

Ale wiesz, otwarty teren to troche inne warunki niz silnie
zurbanizowany. I ze wzgledow propagacyjnych, i ze wzgledu na ilosc
terminali.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-03 23:15:35
Autor: Michal Tyrala
AERO2 ciągłość pracy w drodze
On Sun, 03 Feb 2013 21:55:41 +0100, BAREK wrote:
 Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie  przemieszcza?
 Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
 samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina

Jak prowadze, to się raczej nie bawie fonem/tabletem, wiec sorry.
Z tym, ze nie wiem jak teraz (vide nizej), ale kiedys zasieg na glupiej
DK1 byl mocno szczatkowy, nie wiem jak teraz.

 pociągiem na podobnym kierunku?

Od jakiegos czasu jest zasieg na CMK (tzn w zakresie Grodzisk-Zawiercie
;-)) i jak nie ma akurat jakiejs dziury, to Aero2 smiga. Przy 160km/h.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-04 01:03:53
Autor: Maciej Bebenek
AERO2 ciągłość pracy w drodze
BAREK <barek@plusnet.pl> wrote:
Dzień Dobry,

Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie przemieszcza?
Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina
lub
pociągiem na podobnym kierunku?

Czy ma może ktoś takowe doświadczenia?


Jakiś rok temu, na trasie kolejowej Warszawa -Łódź, Aero2 miało najlepszy
zasięg ze wszystkich. Najlepszy nie znaczyło, że pokrywało całą trasę --
mniej więcej 3/5.
Później na czoło wysunął się Play, po uruchomieniu stacji w Rogowie.

Data: 2013-02-04 01:20:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
AERO2 ciągłość pracy w drodze

"BAREK" 510ecece$1@news.home.net.pl

Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie przemieszcza?
Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina
lub
pociągiem na podobnym kierunku?

Czy ma może ktoś takowe doświadczenia?

Pociągami nie jeżdże, ale samochodem z tą szybkością lubię jeździć.
Smartfonem nie bawię się w czasie jazdy, ale bardzo często slucham
radia z netu -- teraz też. :) I jeżdżąc, nie notuję przerw. :)

   https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scrobblefm&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwiY29tLnNjcm9iYmxlZm0iXQ..

ZERO problemów. Ale ja jeżdżę nie autostradami, lecz po mieście i po okolicy.
W okolicy zazwyczaj nie ma Aero2 w ogóle, zaś w mieście są maszty baaaardzo
często, co widziałem po odpaleniu stosownej aplikacji, której nazwy już nie
pamiętam -- zaznaczała na mapie widoczne maszty. Przejażdżka malowała całą
mapę zupełnie na czerwono -- maszty były czerwone.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-02-04 01:23:14
Autor: Q
AERO2 ciągłość pracy w drodze
Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie przemieszcza?

Rok temu, lato, trasa Gdynia - Hel, byla "ciaglosc".

AERO2 ciągłość pracy w drodze

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona