Data: 2013-02-03 21:55:41 | |
Autor: BAREK | |
AERO2 ciÄ gĹoĹÄ pracy w drodze | |
DzieĹ Dobry,
Jak zachowuje siÄ Aero2 w uĹźytkowaniu, jeĹli siÄ uĹźytkownik intensywnie przemieszcza? Na przykĹad z prÄdkoĹciami rzÄdu 100-150 km/h samochodem autostradÄ w Warszawy w stronÄ Berlina lub pociÄ giem na podobnym kierunku? Czy ma moĹźe ktoĹ takowe doĹwiadczenia? W sumie to czasem na autobusach jest reklama typu WiFi inside, jak to dziaĹa? -- Barek barek[]plusnet pl |
|
Data: 2013-02-03 23:03:16 | |
Autor: ToMasz | |
AERO2 ciÄ gĹoĹÄ pracy w drodze | |
W dniu 03.02.2013 21:55, BAREK pisze:
DzieĹ Dobry,Nigdy nie jechaĹem 150km/h bawiÄ c siÄ tabletem, ale.... Aero2 ma na tyle marny zasiÄg, Ĺźe to chyba dywagacja teoretyczna. No chyba Ĺźe zaraz ktoĹ wpadnie i powie Ĺźe od 2013 roku dziaĹajÄ na nadajnikach Plusa albo jakiejĹ innej firmy. Zobacz na mapie.... NAjpierw WarszawÄ. Takie zagÄszczenie nadajnikĂłw to nie poto aby póŠkraju obsĹuĹźyÄ, tylko poto aby wgĂłle transmijsa byĹa. U mnie jak niema 50%zasiÄgu (800m od nadajnika) to transfer jest mocno niestabilny. Nie wyobraĹźam sobie jak bÄdzie wyglÄ daĹa transmisja z aero2 w odlegĹoĹci 10km od nadajnika. przejedĹş siÄ po autostradzie i daj znaÄ. ToMasz |
|
Data: 2013-02-03 23:28:30 | |
Autor: Michal Tyrala | |
AERO2 ciÄ gĹoĹÄ pracy w drodze | |
On Sun, 03 Feb 2013 23:03:16 +0100, ToMasz wrote:
Zobacz na mapie.... NAjpierw Warszawę. Takie zagęszczenie nadajników Ale wiesz, otwarty teren to troche inne warunki niz silnie zurbanizowany. I ze wzgledow propagacyjnych, i ze wzgledu na ilosc terminali. -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2013-02-03 23:15:35 | |
Autor: Michal Tyrala | |
AERO2 ciÄ gĹoĹÄ pracy w drodze | |
On Sun, 03 Feb 2013 21:55:41 +0100, BAREK wrote:
Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie przemieszcza? Jak prowadze, to się raczej nie bawie fonem/tabletem, wiec sorry. Z tym, ze nie wiem jak teraz (vide nizej), ale kiedys zasieg na glupiej DK1 byl mocno szczatkowy, nie wiem jak teraz. pociągiem na podobnym kierunku? Od jakiegos czasu jest zasieg na CMK (tzn w zakresie Grodzisk-Zawiercie ;-)) i jak nie ma akurat jakiejs dziury, to Aero2 smiga. Przy 160km/h. -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2013-02-04 01:03:53 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
AERO2 ciÄ gĹoĹÄ pracy w drodze | |
BAREK <barek@plusnet.pl> wrote:
DzieĹ Dobry, JakiĹ rok temu, na trasie kolejowej Warszawa -ĹĂłdĹş, Aero2 miaĹo najlepszy zasiÄg ze wszystkich. Najlepszy nie znaczyĹo, Ĺźe pokrywaĹo caĹÄ trasÄ -- mniej wiÄcej 3/5. Później na czoĹo wysunÄ Ĺ siÄ Play, po uruchomieniu stacji w Rogowie. |
|
Data: 2013-02-04 01:20:49 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
AERO2 ciągłość pracy w drodze | |
"BAREK" 510ecece$1@news.home.net.pl Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie przemieszcza? Czy ma może ktoś takowe doświadczenia? Pociągami nie jeżdże, ale samochodem z tą szybkością lubię jeździć. Smartfonem nie bawię się w czasie jazdy, ale bardzo często slucham radia z netu -- teraz też. :) I jeżdżąc, nie notuję przerw. :) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scrobblefm&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwiY29tLnNjcm9iYmxlZm0iXQ.. ZERO problemów. Ale ja jeżdżę nie autostradami, lecz po mieście i po okolicy. W okolicy zazwyczaj nie ma Aero2 w ogóle, zaś w mieście są maszty baaaardzo często, co widziałem po odpaleniu stosownej aplikacji, której nazwy już nie pamiętam -- zaznaczała na mapie widoczne maszty. Przejażdżka malowała całą mapę zupełnie na czerwono -- maszty były czerwone. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-02-04 01:23:14 | |
Autor: Q | |
AERO2 ciągłość pracy w drodze | |
Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie przemieszcza? Rok temu, lato, trasa Gdynia - Hel, byla "ciaglosc". |