AERO2 ciągłość pracy w drodze

Data: 2013-02-03 23:03:16
Autor: ToMasz
AERO2 ciągłość pracy w drodze
W dniu 03.02.2013 21:55, BAREK pisze:
Dzień Dobry,

Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie
przemieszcza?
Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
samochodem autostradÄ… w Warszawy w stronÄ™ Berlina
lub
pociÄ…giem na podobnym kierunku?

Czy ma może ktoś takowe doświadczenia?
Nigdy nie jechałem 150km/h bawiąc się tabletem, ale.... Aero2 ma na tyle marny zasięg, że to chyba dywagacja teoretyczna. No chyba że zaraz ktoś wpadnie i powie że od 2013 roku działają na nadajnikach Plusa albo jakiejś innej firmy. Zobacz na mapie.... NAjpierw Warszawę. Takie zagęszczenie nadajników to nie poto aby pół kraju obsłużyć, tylko poto aby wgóle transmijsa była. U mnie jak niema 50%zasięgu (800m od nadajnika) to transfer jest mocno niestabilny. Nie wyobrażam sobie jak będzie wyglądała transmisja z aero2 w odległości 10km od nadajnika. przejedź się po autostradzie i daj znać.

ToMasz

Data: 2013-02-03 23:28:30
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 03 Feb 2013 23:03:16 +0100, ToMasz wrote:
 Zobacz na mapie.... NAjpierw Warszawę. Takie zagęszczenie nadajników
 to nie poto aby pół kraju obsłużyć, tylko poto aby wgóle transmijsa
 była. U mnie jak niema 50%zasięgu (800m od nadajnika) to transfer
 jest mocno niestabilny. Nie wyobrażam sobie jak będzie wygl±dała
 transmisja z aero2 w odległo¶ci 10km od nadajnika.

Ale wiesz, otwarty teren to troche inne warunki niz silnie
zurbanizowany. I ze wzgledow propagacyjnych, i ze wzgledu na ilosc
terminali.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns